piątek, 8 sierpnia 2014

Prosto z plaży



Jesteśmy w Darłówku,pogoda w kratkę ale mi pasuje.Nie jestem typem plażowicza...całymi dniami nie leżę plackiem na piasku,dużo spaceruję,zwiedzam,łapię chwile,czyste powietrze pachnące morzem i wiatrem.
Taki czas mógłby trwać i trwać...no może gdybym miała mój domek blisko siebie...tęsknię za nim,za moim łóżkiem,prysznicem...za zapachem domu.
Ale jeszcze dwa dni i pora wracać do rzeczywistości...z jednej strony bardzo się cieszę a z drugiej smucę,bo będę czekała znów rok...na kolejne wakacje.

Kilka migawek z plaży i kilka ze spaceru. Przeważnie jak gdzieś wychodzimy zapominam aparatu,później żałuję,bo tyle fajnych kadrów mi ucieka. Trudno! :)















Na dziś to tyle,znikam z psem pochodzić po plaży :))

Trzymajcie się!!








22 komentarze:

  1. Dzięki za pozdrowienia prosto z plaży...
    Moja tęskonta za morzem sięga zenitu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Betii ...liczyłam na to ze bedziesz gdzies blizej mnie a Ty wywedrowałas tak daleko !!!:))
    Usciski dla Ciebie i wypoczywaj :))) ile sie da:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie...
    my dokładnie za tydzień powąchamy morskie powietrze:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudnie :D Ściskam wakacyjnie, udanego wypoczynku raz jeszcze :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę, zazdroszczę i jeszcze raz zazdroszczę........ ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Spaceruj, wypoczywaj i ciesz się chwilą !!!!! Piękne chmurki, buźka

    OdpowiedzUsuń
  7. Pamiętam Króla Eryka I w Darłowie :) A polskie morze uwielbiam...

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe miejsce; odpoczywaj i nie myśl o powrocie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Milych wakacji! Odpoczywaj i laduj akumulatorki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubie takie klimaty,śliczne zdjęcia:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapachniało morską falą:-) Jak ja dawno nie byłam nad naszym morzem...zazdroszczę i życzę cudownego wypoczynku!:-) Fotki bajeczne. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  12. Faaaajnie! Ja nigdzie nie wyjeżdżam, a marzy mi się spacer po plaży :)
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  13. wieczorne spacery....Przyznam ,że choć nad morzem jesteśmy nie raz, to marzy mi się samotny spacer po plaży,Z naszą Natalką to niemożliwe-pełna koncentracja,żeby choć na sekundę nie spuścić jej z oczu-zawsze któreś z nas musi czuwać ;-).Piękne fotki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Urlop nad morzem w te wakacje to cos pieknego. Nie potrzeba cieplych krajow bo pogoda jest boska! nawet ta troche w kratke:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie fajne wakacje :) az czuje ten zapach morza.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  16. Super klimaty :) Super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałaś urocze wakacje:-)
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia :-) Wieki nie byłam nad morzem...

    OdpowiedzUsuń