czwartek, 17 marca 2016

ZAJĄCE, JAJKA CZYLI WIELKANOC SIĘ ZBLIŻA :)


DZIEŃ DOBRY!

W ramach porządków przedświątecznych odkurzam też bloga. Dawno mnie tu nie było i co mam Wam powiedzieć poza brakiem czasu? Chyba nic!
Mam zaległości w zasadzie wszędzie i obawiam się, że prędko się to nie zmieni ale do rzeczy.

W domu panuje klimat iście świąteczny, bo gdyby ktoś miał jakieś wątpliwości, to za tydzień z małym kawałkiem mamy święta :)
Wszędzie panoszą się zające i mnooożą na potęgę hihi, nie wiem jak to się dzieje ale mam jakąś manię kupowania ich. Obiecuję sobie, że już nie kupię, że to ostatni, po czym idę do sklepu i ...wracam z jakimś. Chyba pora się leczyć :)))
Są i jajka i skorupki z wysianą rzeżuchą ale ta potrzebuje tydzień by mieć zieloną czuprynkę. Mam nadzieję, że tydzień jej starczy, bo dopiero wczoraj mi się przypomniało, że to już pora! Jakby co będzie po świętach.
W planach mam jeszcze kupno bratków, by ukwiecić trochę tu i ówdzie. Teraz cieszę oczy różowymi tulipanami, bo ten kolor totalnie mnie opętał. Jak taka mała dziewczynka, która ma bzika na punkcie tego koloru. Może to też wynika z tego, ze wokół tak szaro i buro? Bądź co bądź święta będą kolorowe, jeśli można tak powiedzieć sugerując się tylko kwiatami.













Dziś pogoda marzenie, ciepło, słonecznie, WIOSENNIE!! I wiele bym dała by tak już pozostało, chociaż wiem, ze to raczej mało realne. Wiosna jednak coraz bliżej więc jest nadzieja :)

I na koniec... :)

Od tygodnia albo dwóch, nie wiem dokładnie, bo te dni uciekają w tempie ekspresowym, możecie mnie znaleźć i śledzić na INSTAGRAMIE , będzie mi bardzo miło i tam Was gościć :)

POZDRAWIAM WAS KOCHANI I DO NAPISANIA!
mam nadzieję, że to nie będzie za kolejny miesiąc

Uściski pa pa!




29 komentarzy:

  1. Piękne dekoracje;) i widzę, że święta w pastelowych kolorach się zapowiadają;) pozdrawiam Malwina lassosnowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne dekoracje;) i widzę, że święta w pastelowych kolorach się zapowiadają;) pozdrawiam Malwina lassosnowy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem tak stęskniona kolorów, że z wielką przyjemnością ugoszczę kolory :)

      Usuń
  3. O jej Betuś, ja nie wiedziałam że dożyje dnia w którym u Ciebie zawitają pastele ;-) pięknie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha no co mam Ci powiedzieć? Tylko krowa nie zmienia zdania ale przyznam, że i ja nie sądziłam, że kiedyś tak się nakręcę na kolory a przez Ciebie chce mi się indygo i myślę, czy to nie będzie tylko fanaberia jednego sezonu ;P
      Buziol kochana

      Usuń
  4. Zające i tulipany - najpiękniejsze symbole świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze zabrać się za dekorowanie bo u mnie jak narazie świąt nie widać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie, bo dużo czasu nie zostało :)

      Usuń
  6. Beti, kusi mnie ta Twoja sofa:)) ja świąt nie czuję i nawet zające mnie nie kręcą :( u Ciebie pieknie wyglądają. Pisz częściej bo lubię Cię nawiedzać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana polecam Ci z czystym sercem, bo gdybym miała więcej miejsca to dokupiłabym drugą. Pokrowce z oparć i siedziska są zdejmowane do prania, żałuję tylko, że boki nie są ale da się żyć :) Wygodna, rozkładasz jednym palcem, mówię Ci warta jest uwagi. Jak to nie czujesz? Czas poczuć ale jak Cię znam, to jak wypalisz z dekoracjami to mi tradycyjnie szczęka wypadnie hihi :)))))
      Pisałabym gdybym miała czas, niestety z tym jest ogromny problem.
      Buziaki

      Usuń
  7. haa Beti ja mam to samo z rozem ,mysle ze to juz ten wiek bo my chyba w tym samym albo podobnym wieku jestesmy haaaaa,doroslysmy i wiemy ze roz jest fajny hiiii
    co do zajacow mam tak samo jak Ty wszedzie mam pelno porcelanowach figurek zajecy jak glupia kupuje je i stawiam a mialo byc tak fajnie alegancko ,a to najazd jakis zajecy i kolorowych jajek wysyp,nic mi nie wyszlo z plani ze bedzie minimalistycznie i naturalnie hiiii
    co do bratkow wiesz co ostanio wysmililam ze w tym roku na moim balkonie beda tylko uwaga,,eleganckie zielone roslinki i to minimalnie,, haaaa,no zobaczymy czy wyjdzie tak jak zawsze czy bede twarda i wytrzymam w postanowieniu:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że taka stara dupa jesteś jak ja? Oj chyba nie ;P Mój mąż mówi zawsze z uśmiechem, że ja stare drzewo jestem hihi Mówię Ci, że ja to jakąś obsesję mam z tymi dekoracjami, jak jednego dnia nie kupię, to wrócę następnego i kupię :) Nie wiem czy mi to kiedyś minie! Minimalizm? W moim słowniku nie istnieje takie słowo hahaha :))))

      Usuń
  8. Prawdziwe wielkanocne cudeńka, aż czuć Swięta w Twoim domu :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie przepadam za Wielkanocą ale jak już jest to trzeba jakoś się nastroić :)

      Usuń
  9. A ja nic ...żadnego strojenia...no może teraz mi się uda w weeknd ale jakoś czarno to widzę...u Ciebie to Wielkanoc pełną gębą. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejciu ja przegapiłam posta !!!! Beti u ciebie jest i wiosna i Wielkanoc , cudowne aranżacje!!!!! I te pastele u ciebie!!!!! Podobają mi się bardzo!!!! Buziaki !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaak pastele, normalnie nie wierzę, że jaaa zwolenniczka bieli i czerni idę w kolory!! Świat zwariował :)))))

      Usuń
  11. Ja też dopiero dzisiaj posadziłam rzeżuchę - ciekawe, czy zdąży wzrosnąć nam m na święta. Piękne dekoracje, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana Ty juz możesz zacząć świętować:-)))) ja nie mam czasu nawet się w d... podrapać:-) A poduchy jakie boskie! Przepięknie u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne tulipany :) Moje stoją już dwa tygodnie

    OdpowiedzUsuń
  14. om nomnom! jak zajączkowo!!! :D za każdym razem podziwiam ten zapał i konsekwencję w zmianach dekoracji :D mnie dogania uwielbienie dla ascetyzmu i poprzestaję na pomysłach :D

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie już Święta na całego! Bardzo ładne dekoracje, ale lustro nad sofą i lampy - bomba!
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  16. Pełnych miłości i rodzinnego ciepła Świąt ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowych i Pogodnych Świąt Betuś!!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  18. Zajączki urocze, w przyszłym roku i ja w jakiegoś zainwestuję :)

    OdpowiedzUsuń