poniedziałek, 19 marca 2012

BYŁAM DZIŚ W RAJU

Po ciężkim czasie w moim życiu postanowiłam zrobić sobie przyjemność i udałam się z koleżanką na giełdę na Franowie, gdzie można kupić wspaniałe rzeczy do domku.Dziewczyny tyle cudownych pierdół to ja w życiu w jednym miejscu nie widziałam.Byłam jak w jakimś amoku,gdzie nie spojrzałam to coś wspaniałego było.
Możecie się śmiać ale byłam tak podekscytowana,że aż mnie serce rozbolało :)))Podjarana jak mały królik...a ile ich tam było hihi...przepuściłam wszystkie moje zaskórniaki i z 6 pełnymi siatami zajączków,jajek,kulek bukszpanowych itp. wróciłam do domu.Zresztą co ja będę się rozpisywała,zobaczcie same...ale tylko część z nich bo resztę pokażę w innym terminie...bliżej Wielkanocy :)



Taca,domek dla ptaszków i hortensja to dzisiejszy zakup.Niestety musiałam przemalować na  biało,bo było w naturalnym drewnie.



kulki bukszpanowe i klateczka też dzisiejsze




                                                              Buziaki papapapa                  











1 komentarz:

  1. Ładne drobiazgi,a biel i zieleń dodają świeżości całości.Pozdrawiam , Ella

    OdpowiedzUsuń