poniedziałek, 26 marca 2012

PRZYSZŁA KURA I SIĘ ZAGNIEŹDZIŁA



    Witajcie w nowym tygodniu!

Jak minął Wam weekend? Mój bardzo przyjemnie :) W sobotę sprzątałam wszystkie zakamarki, natomiast niedziela upłynęła bardzo,bardzo leniwie. Macie już wszystko posprzątane? Ja w zasadzie tak,co mnie bardzo cieszy.Teraz przyszedł czas na dekorowanie domku na nadchodzące święta.

Wiem,że teraz panuje moda na pastele.Ja postanowiłam tym razem nie iść śladami większości i postawiłam na fiolet i zieleń,choć nie ukrywam,że pastele wyglądają pięknie :)



jeśli chodzi o poduszki,nie jestem przekonana czy ten fiolet jest ok...ta granatowa też jest fioletowa tylko  aparat przekłamał kolor :(












                                              Miłego poniedziałku i do później :*
Beti



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz