środa, 28 marca 2012

WIANKI

  

                                                                          Witajcie!!

Tak jak wcześniej obiecałam pokażę dziś moje dwa wianki świąteczne,bo resztę oddałam koleżance :) Czym sprawiłam jej niesamowitą przyjemność:)))))
 Wianki tym razem uwite z gałązek wiśni,bo gałązki brzozy 
stały się ostatnio mało dostępnym towarem.Czyżby wszyscy wianki wili???

Jeden wisi u mojej córki w pokoju...



Drugi w salonie...



Życzę Wam miłej środy i co najważniejsze...coraz bliżej do weekendu!!
                                                                                     

                                                                                 Beti :*

4 komentarze:

  1. Hallo Beti! Czy ten piękny motyl to produkt Hagerodnhagen? Czy może wykombinowałaś go sobie jak ja z internetu? :) Mój biały czeka na mnie w Polsce, jest większego formatu nią Twój i będzie dekoracją na półce nad kanapą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. * Hagedornhagen, za pomyłkę przepraszam!

      Usuń
    2. Ściągnęłam z internetu :))Muszę go tylko podrasować, bo ramka jest z odzysku i nie ma "tyłu" więc nie bardzo się on trzyma.
      Właśnie przeglądając czyjś blog widziałam białego i chyba też sobie ściągnę :)żeby ten niebieski nie czuł się samotny na wiosnę :))

      Usuń
    3. Zrobiłam tak samo! ;) Tylko naszukałam się strasznie, żeby był dużego formatu.. Hmm.. to przestępstwo?! Oryginał niestety nie na moją kieszeń.. Moja mama odebrała już plakat i trzyma go dla mnie na razie w domu. Już się go nie mogę doczekać :)

      Usuń