poniedziałek, 21 maja 2012

Śniadanie


Witajcie w nowym tygodniu!!

                                       Jak samopoczucie w poniedziałek?? Moje świetne :)) 
              Uwielbiam takie dni,kiedy się człowiek budzi a za oknem słońce,które zalewa wszystko wokół, w cieniu 18 stopni a jest dopiero 7 rano.Czyż to nie cudowne????
                                                WŁAŚNIE ZA TO KOCHAM LATO!!!!
               Należę do tych ludzi,którym upał nie przeszkadza i takie ciepłe,wspaniałe dni mogłyby trwać cały  rok ale niestety tak kolorowo nie jest :(((

                     Właśnie "wsuwam" śniadanko...tak spokojnie,bezstresowo...a Wy co teraz robicie???
                                          Macie jakieś plany na kolejny słoneczny dzień?
                                                        Ja jeszcze nie wiem co będę robiła...

              Życzę Wam samych radości w nadchodzącym tygodniu,bo słońca nam raczej nie   zabraknie :)
                                                      
                                                                  Paaaaa dziewczyny!!!
                                                                            Beti

6 komentarzy:

  1. Hej Beti! Ja właśnie skończyłam śniadanko! Gdybym wiedziała, że u Ciebie tak nastrojowo i smacznie, nie przemęczałabym się tak z rana, tylko od razu bezczelnie wprosiła do Ciebie hahahhaaha ;)
    Smacznego!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Malinko Ty jesteś u mnie zawsze mile widziana :))) więc kiedy tylko masz ochotę to zapraszam

      Usuń
  2. A ja jestem przed sniadaniem....moze Beti masz wiecej tych smacznosci....?:))) Ide do kuchni ....Milego dnia Beti:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alunia grzaneczki najlepiej smakują świeże więc jak wpadniesz to coś dobrego Ci przyszykuję :)

      Usuń
  3. Beti w oddali taki cudny fotel:) Zazdroszczę Ci go;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ale jak go kupiłam to cudny nie był :) nawet pokłóciliśmy się z mężem o niego i to tak porządnie.

      Usuń