wtorek, 22 maja 2012

Relax :)






































                               Dziś tak na szybko...bo za godzinkę pędzę do mojej fryzjerki...
                                        Coraz bliżej do lata więc czas zmienić fryzurę :)))
                        Myślę,że skrócę dość sporo długość i oczywiście "rzucę" nowy kolor, bo     poprzedni w ostatnim czasie zrobił się jakiś spłowiały...
ale to pewnie od słońca...i... znalazłam kilka siwych włosów...
                                                             
                                    

                                             Przy okazji odwiedzę kosmetyczkę i kilka sklepów...
                                                      JAK SZALEĆ TO NA MAKSA!!
                       

                                           Dobrego miłego dnia kochani
                                               Cmokasyyyyy


                                                                                   Beti

4 komentarze:

  1. Ja ci dam , ze Ty malo fotogieniczna jestes !!!!....ralaxik , do fryzjera i fotke poprosze :))hhihihihihiih.....sciskam mocno Beati:)))kisss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alicjo,kiedy ja prawdę mówię...od dziecka uciekałam ,kiedy fotki robili,bo zawsze wychodziłam jakoś dziwnie i wszyscy zgodnie twierdzili,że w realu zdecydowanie lepiej.Nawet do tego stopnia,że co niektórzy mnie nawet nie rozpoznawali...czyż to nie dziwne?? Może mam dwie twarze?? hihi :)))

      Usuń
  2. Ales mialas na pewno piekny dzien! Zadowolona od fryzjera? Moze jakas fotka?


    Pozdrawiam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzień był faktycznie fajny :))i doszłam do wniosku,że trzeba robić to częściej,tylko nie wiem czy mój budżet to wytrzyma hehe. Od kiedy zmieniłam fryzjerkę i za jej namową kolor włosów,zawsze wychodzę zadowolona a teraz mam wrażenie,że poprzez zmianę fryzury ubyło mi z 10 lat.Czy to nie cudowne???
      Mam wrzucić fotkę?? O rany,będą ludzie mieli koszmary ;P

      Usuń