czwartek, 21 czerwca 2012

Pierwszy dzień lata i taka klapa!


Witajcie w lecie!!Tak,tak,zaczęło się lato!! 
Pogoda typowo jesienna,niestety :(
Od wczoraj ciągle pada deszcz,czasem zrobi sobie chwilkę przerwy i znów leje.Jeśli nie przestanie,wszystkie moje kwiaty szlag trafi od nadmiaru wody.
Miało być pięknie,słonecznie i ciepło a wyszło jak zawsze!!
Państwo od prognozy pogody dali ciała i nie ma tu żadnych wątpliwości.
Wstyd!! Taka wtopa!
***
Strasznie mocno tęsknię za ciepłem,za ćwierkaniem ptaków,za motylami,pszczołami i innymi letnimi stworami.Jest jak jest,każdy widzi...
Zamiast orzeźwiających napoi jest ciepła kawa,herbata lub czekolada.
Zamiast słomkowego kapelusza,parasol a zamiast sandałów kalosze.
No trudno,uzbrajam się w cierpliwość i czekam,tylko oby nie za długo :))


Kawa na przebudzenie i rozbudzenie
Nawet Summer widzi,że najlepszym rozwiązaniem by to przetrwać jest sen...


Ciągle pada...


Moim storczykom pogoda nie przeszkadza,kwitną w najlepsze :)


Chyba przytulę się do poduszki,nakryję kocykiem i prześpię ten czas...może obudzę się w lepszym,letnim świecie :))



Wszystkiego dobrego w pierwszy dzień lata (kaszelek)

Ściskam Was ciepło i nastrajam pozytywnie :))






12 komentarzy:

  1. haaa ale mnie rozbawilas,ja wczoraj przespalam dzien ,dzis juz chodze wyspana haaaaa,ale deszczyk dalej daje czadu,moze reszta naszego kochanego lata bedzie bajkowa:?kto to wie:****

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaaaaa tym marudzeniem niby pozytywnie nastrajasz? hahaha Tak jak ja dziś z tą sypialnią ;)) hihihihih Nie łam się, u mnie właśnie słońce wyszło, jutro pewnie będzie już u Was! ;) Buziaczki!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Te poduchy idealne na pogodę, kurcze przeciez jeszcze się zrobi ciepło nie?! ;)) storczy faktycnie piękny, jemu to do szczęścia tylko światło potrzebne, fajnie ma;))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziewczyny trudno nie marudzić kiedy za oknem szaro,buro i ponuro a na dodatek leje jak z cebra.
    Malinko mam nadzieję,że faktycznie jutro słonko pokaże swoje oblicze :))

    OdpowiedzUsuń
  5. To może ja mieszkam w innej strefie klimatycznej bo od kilku dni jest tutaj gorąco jak w piecu i parno jak w saunie. Pozdrawiam i słonka życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to zazdroszczę!! Wolę upały niż jak pada deszcz. Niby u mnie tak beznadziejnie jeszcze do środy :( buuuuuu

      Usuń
  6. A u betii coraz piekniejsze posty i coraz piekniejsze fotki....:))) super Baetusiu kochana:))))
    U mnie dzisiaj sie dogrzewam bo w domu juz mi sie zimno zrobilo....jasna cholrka by to wzila z takim latem...nawet nie ma kogo opirniczyc za ta pogode ....
    Kisssyy :))wielkie kisssy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aluś u mnie też zimno i znów dziś padało,dopiero koło 16 wyszło słońce,wreszcie!! Mnie się coś zdaje,że lata w tym roku nie będzie,bo tak patrząc to wciąż ma padać :(( I lato zleci i znów przyjdzie ta cholerna zima.Nieeeee!! Nienawidzę zimna,ja chcę lato!!

      Usuń
  7. Beti, słońca Ci trochę wysyłam! Trochę, bo u mnie też niewiele.
    Śliczne masz te motyle w ramkach, a w takie cudne poduszki wtulać się to tylko przyjemność! ;)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję Ci,u mnie też wreszcie słońce wystawiło nosa :))Od razu żyć się chce i jakoś tak weselej :)
      Bardzo dziękuję za miłe słowa,staram się coś wykombinować tanim kosztem :)Buziol

      Usuń
  8. cudowności, a powiedz Ty kochana co to za farba króluje u Cię w domu, wygląda znajomo. Chyba mam podobną w łazienkach albo w pokojach, pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję :))) Farba to caffe latte duluxa.Masz taką,muszę sprawdzić hihi Buziaki

      Usuń