niedziela, 15 lipca 2012

MIEĆ TAKIE COŚ



DZIEŃ DOBRY W NIEDZIELĘ!!

Jak się macie,wyspani?

Wczoraj znalazłam taką fotkę w internecie i tak sobie pomyślałam,że cudownie by było mieć codziennie taki widok z okna.Czy nie jest wspaniały??
Detale sprawiają,że to wnętrze daje ukojenie,spokój i wyciszenie.
Jest tak romantycznie!!!

Niestety nie wszystkim jest dane mieć okno na wodę.Zawsze zazdroszczę tym ludziom,którzy mają coś ładnego za oknem.Mnie dane jest oglądanie bloku na przeciwko ze znienawidzonym sąsiadem,który rzucał petardami w mojego psa,tylko po to by go wystraszyć.

Dziś jesteśmy z M. sami,bo mała wybywa. Rzadko jest nam dane być we dwoje...
Co będziemy robić?? Tego jeszcze nie wiem ale mam nadzieję,że będzie fajnie :)

Kochanie niech moc będzie z Tobą hihi :))))
Oh yeah!!!! ;P


DUŻO SŁOŃCA WAM ŻYCZĘ 

6 komentarzy:

  1. MILEJ NIEDZIELI WE DWOJE:**

    OdpowiedzUsuń
  2. Miłego dnia! Widok rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo szykuje się piękny dzień ;))) Sąsiada gamonia bym zatłukła za takie zachowanie!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja wpadam i wypadam zeby nie przeszkadzac....hahahha:)))sami we dwoje ho ho :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za odwiedziny u mnie, więc i ja zaglądnęłam do Ciebie i zostanę na dłużej :)

    ale wynalazłaś cudny obrazek - ja chcę tam zaraz!!! :)

    mam nadzieję, że niedziela we dwoje była wspaniała i nadal chwila trwa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale jak moc? He?? Beti, Beti.... ;O)
    Ta fotka jest nieziemska, tez bym tak chciala.... sie rozmarzylam....

    OdpowiedzUsuń