poniedziałek, 16 lipca 2012

Kolorowa niedziela


WITAJCIE W NOWYM TYGODNIU!

Wczoraj spędziliśmy wspaniałe popołudnie...tylko we dwoje :)
Byliśmy w kawiarni na kawce,lodach i gofrach.
Potem wpadliśmy w zakupowy szał...dziki szał (co niektórzy)
Oczywiście mój M. jak zwykle nakupował więcej "szmat" niż ja...
Chciał kupić tylko buty ale jak zawsze go poniosło...nie to co ja...
Ja muszę się zastanowić chwilkę,popatrzeć a on mnie wciąż poganiał
"Długo jeszcze??" Dlatego wolę ciuchy kupować sama ;P
 za to w butikach z męskimi ciuchami spędzaliśmy duuuuużo czasu
ON JEST GORSZY NIŻ BABA!

Ja kupiłam sobie spodnie.Nigdy w życiu nie podejrzewałabym siebie,że dam się namówić na takie kolory.
Ale są tak kolorowe i letnie,że dlaczego nie :)
Już dawno nie kupiłam sobie tak dobrze skrojonych i wygodnych spodni jak te...
są super!!!

Jednak najbardziej zaskoczył mnie mój M. co chwile przybiegał z jakimiś nowymi kolorami i innymi fasonami
SAM!!!CAŁKIEM SAM!! bez proszenia!
Normalnie byłam w szoku! ;P
Z racji tego,że są bardzo wygodne wzięłam dwie pary
zielone i różowe,chciałam łososiowe ale rozmiar 38 okazał się tak chodliwy,że mogłam tylko pomarzyć






Wieczorem zjedliśmy sałatkę z kurczakiem,wypiliśmy winko i...
poszliśmy spać (kaszelek) :)))




POZDRAWIAM PONIEDZIAŁKOWO :)





6 komentarzy:

  1. salatka mniamniusnie wyglada:p
    ...cudne spodnie sobie kupilas ,uwielbiam ten fason a kolory boskie,takie rozowe na lato mniam az smaka narobilas mi takie spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodnie na prawdę są rewelacyjne.Nigdzie nie piją,nie gniotą, są fajnie dopasowane i fajnie wyglądają takie kolorowe.Ja mam wiecznie problem przy zakupie a te wzięłam jako pierwsze i leżą jak ulał :)
      Sałatka pyszna i bardzo szybka.Wystarczy pokroić wszystkie świeże warzywa jakie się ma,podsmażyć piersi z kurczaka na patelni,polać sosem winegret i woala :)))

      Usuń
    2. bardzo mi sie podobaja te rozowe,ja kiedys chodzilam tylko w dzinsach,jakie to bylo smutne teraz dopiero zaczelam nosic inne spodnie do tego ladna bluzeczka i wyglada sie rewelacja,ty jeszcze masz szpileczki to juz totalny odlot
      ...........salatke musze kiedys zmajstrowac;)..zawsze jakas odmiana a nie ciagle to samo
      buziaki zostawiam:***

      Usuń
    3. teraz dopiero widze szpileczki maja odkryte paluszki,bosko,bardzo mi sie takie podobaja,szkoda ja nie mam okazji nosic taich butow

      Usuń
  2. Sałatka wygląda apetycznie. Świetny kolor mają te spodnie ;)
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi te rozowe sie podobaja....a jak do tego sa dobrze skrojone to juz wogole super . Salateczka oh ....podjadlabym :))))) Betii cmokasy :)

    OdpowiedzUsuń