czwartek, 16 sierpnia 2012

Wakacje nadchodzę!!!



Hallo wakacje!!

Dziewczynki moje kochane wpadam tylko na chwilkę,by się z Wami pożegnać.
Wciąż jestem w biegu i szczerze mówiąc nie ogarniam tego wszystkiego,co trzeba załatwić i zrobić przed wyjazdem.
Właśnie parę minut temu wróciłam z Zielonej Góry,gdzie na wakacje wywiozłam mojego Summerka...
niestety on nie może jechać z nami :(
Strasznie było mi przykro,że go zostawiam ale wiem,że krzywdy u mojej mamy nie będzie miał :))
Zresztą te dwa tygodnie zlecą w oka mgnieniu.(tak się pocieszam)

Walizka spakowana ale to nie koniec,bo mam jeszcze jedną do spakowania.
Reszta rodzinki pakuje się sama i całe szczęście,bo nie lubię tego robić.

Jutro wyjeżdżamy...nie będę pisała...musimy odpocząć od siebie...ja i komputer ;P
Jak wrócę zamęczę Was zdjęciami  hihi...żartuje! :)) ale coś tam Wam pokażę.


ŚCISKAM WAS MOCNO I WIEM,ŻE Z CAŁĄ PEWNOŚCIĄ BĘDZIE MI WAS BRAK!

DO ZOBACZENIA WE WRZEŚNIU :)

14 komentarzy:

  1. Udanego urlopu:)))
    Odpocznij od komputera, my na Ciebie poczekamy ;)))
    Buziole.

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana jedz wypoczywaj i zasyp nas zdjeciami:*****
    wracaj usmiechnieta i wypoczeta!!!!!.............i przywiez nam prezenty:P(zartuje:P):********

    OdpowiedzUsuń
  3. a już chciałam pisać że w taką jedną małą walizkę się spakowałaś :) ale dwie to rozumiem :)
    odpoczywaj!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. spaniałego urlopu i niezapomnianych wrażeń oraz dużo słonka!
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  5. Baw się cudnie i wracaj z mnóstwem zdjęć!!!!!
    Do poczytania po powrocie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Beti wypoczywaj, relaksuj się, wygrzej w słoneczku i przywieź ze sobą całe mnóstwo pięknych wrażeń i cudnych zdjęć:))
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a jak wrócisz z urlopu to zapraszam po wyróżnienie do mnie:)
      http://mylovesweethome.blogspot.ie/2012/08/wyroznienie-so-sweet-d.html

      Jest mi niezmiernie miło wyróżnić Twój blog, którego jestem wierną fanką:)
      Do miłego...

      Usuń
  7. Udanych wakacji Beti:)na pewno takie beda

    OdpowiedzUsuń
  8. Udanych wakacji życzę!!!pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wypoczywaj ile wlezie. Udanego urlopu Ci życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. To ja dopiero odkryłam Twój blog.. a Ty uciekasz na urlop...:-))))Nic to.. poczekam... odpoczywaj :-))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Chciałam zaprosić Cię do grona czytelników mojego prywatnego od dziś bloga, dlatego prześlij mi swój adres mailowy z bloggera na adres: haurka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń