wtorek, 4 września 2012

Hallo wróciłam!!



HALLO HALLO DZIEWCZYNKI KOCHANE!!

Jejku jak ja się za Wami stęskniłam!! 
Przez te dwa tygodnie jestem mega głodna Waszych blogów,ciekawa co u Was się zmieniło,co działo. Muszę jak najszybciej nadrobić zaległości :))

Dwa tygodnie zleciały jak z bicza trzasnął,czas wrócić do szarej rzeczywistości ale cieszę się,że wreszcie z Wami jestem :))))

No więc...tak,tak wiem,że nie zaczyna się zdania od "no więc" hehe
było fajnie,bardzo upalnie po 44 stopnie w cieniu.
Wyspa cudowna,wspaniałe widoki,które mnie urzekały na każdym kroku,wąskie uliczki,stare budynki...
Wypiłam tyle piwa,że przez cały rok tyle nie piję hihi
Zrobiłam 400 zdjęć ale przeważnie zapominałam o aparacie :(
skleroza mega wielka!
Zresztą co ja tu będę pisała,zobaczcie same



Takimi promami pływaliśmy na naszą wyspę



i my...wersja na luzie





takie stwory wywalało na brzeg po sztormie




Moja ulubiona knajpka...klimat na żywo wspaniały!




I moja ulubiona ławeczka...





Takie zachody widziałam siedząc na hotelowym balkonie






Widziałam nowe twarze,które postanowiły dołączyć do grona obserwatorów...
witam na moim pokładzie!
Mam nadzieję,że będziecie z przyjemnością do mnie zaglądać.


Chciałam również  podziękować za kolejne wyróżnienie,mojej wiernej fance hihihi
 uśmiałam się!!
kochana ściskam Cię bardzo mocno i z całego serca dziękuję (cmok)
Dziękuję również kolejnej cudownej dziewczynie za wspaniałe prezenty
są piękne!!!
Jutro napiszę Wam na ten temat więcej
Teraz czas mnie goni,bo do dentysty na 11.00 śmigam.

Fajnie,że znów mogę być z Wami!!!

BUZIAKI I CUDOWNEGO DNIA



7 komentarzy:

  1. nie no protestuje :P ja golobki gotuje,ciata pieke,lazienke szoruje a moja Beti sobie podrozuje;*nastepnym razem jade z Wami:P:****

    Witaj kochana:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana ja wreszcie wracam do rzeczywistości,bo takie totalne byczenie się i nic nie robienie jest fajne przez tydzień ale powyżej zaczyna mnie męczyć i tęskni się za pracami domowymi :)Buziaki

      Usuń
  2. Jejku jak szybko to zleciało. Dopiero co czytałam wpis, że jedziesz... ale dobrze, że już jesteś:) Pozdrawiam :)


    www.ruziaruzia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekne zdjecia:) Ciesze sie,ze mialas udane wakacje.W UK mamy lato na calego sama nie moge w to uwierzyc;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. to musiał być wspaniały wypad. zazdroszczę. mam nadzieję, że odpoczęłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Baterie naladowane...to teraz pora wrocic do rzeczywistosci ;)))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  6. witamy, witamy. zdjęcia takie, że normalnie chce się tam pojechać! cmoki :*

    OdpowiedzUsuń