niedziela, 21 października 2012

Ale za to niedziela...będzie dla nas


Cóż za piękny poranek! Cudowny!
Spałam dziś do 9.00,już dawno tak dobrze i długo nie spałam i pewnie pospałabym jeszcze,gdyby nie Summer,który czekał na swój spacer.

Jestem dziś sama.
 M. z samego rana pojechał na giełdę samochodową a małą sprzedaliśmy do dzisiejszego wieczora.

Rzadko zdarzają się takie niedziele więc korzystam z ciszy, z samotności,chwili dla siebie...
delektuje się tym wspaniałym porankiem :)








A to już z porannego spaceru w mgle.
Ponoć jest tak gęsta,że odwołano wszystkie przyloty i odloty na lotnisku.
Fakt mało co widać.

Spoko,dziś nigdzie nie lecę ;P






Później było śniadanie...





A teraz pora na kawę,bo jakoś strasznie zaspana jestem a potem...
wskakuję pod kocyk?
Oj nie,nie! Będę gotowała obiadek. Dziś chińszczyzna,którą uwielbiam!

A Wy,co dziś macie w planach?



Pięknej niedzieli
ponoć później ma wyjść słoneczko :))

Pozdrawiam kochani!!




21 komentarzy:

  1. rosołek :P ziemniaki z mielonym i sosem grzybowym ... wczoraj dostałam grzyby trzeba je wykorzystać ;)
    miłej niedzieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Same pyszności :) Ja jakoś boję się grzybów jeść,taka jakaś fobia z ostatnich lat ;P

      Usuń
  2. Wszędzie słonecznie ;) ale Ci sie udało z tą niedzielą dla siebie, korzystaj :) Pozdrawiam, Monika.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na razie to tylko mgła i mgła i ta ciemność w mieszkaniu :(
      Korzystam,bo o 13.00 mój mąż na obiadek wróci :)) i niedziela będzie dla nas :)
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. ale pięknie! :) no i smacznie! I masz taki cudny dzbanuszek na herbatkę :)
    Miłego gotowania i cudownej niedzieli!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zapraszam częsciej :))

      Usuń
  4. Widze sniadanko podane po krolewsku:P...................ale masz fajne skarpety tez chce takie w gwiazdki............my dzis dzien spedzilismy na wylocie obiad byl w reauracji .....buziaki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarpetki są tak miłe,że nie chce się ich ściągać a śniadanie...lubię tak :)

      Usuń
  5. mmm pychotka to śniadanko:)
    i jak podane! hehe
    ja mam podobnie z tym spaniem w weekendy.9 zdarza się bardzo żadko. Mój psiak zazwyczaj o 8.30 już trąca mnie łapą:)
    uścisków moc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie,dlatego choć kocham bardzo zwierzęta przyrzekłam sobie,że to ostatni pies w moim domu.Chyba się starzeję i czasem chciałabym dłużej poleżeć a się nie da.

      Usuń
  6. Do mnie dziś przywędrował obiadek od mamusi;) niedziela leniwa, ale lubię tak czasem;) Mam nadzieję że słoneczko jaki u mnie dopisało;)
    Miłego wieczorku, buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara!! Moja mieszka 130km ode mnie a teściowa zjawia się u mnie od wielkiego dzwonu

      Usuń
  7. uwielbiam mgliste dni !!! bardzo !! u Ciebie dziś wspaniale i uroczo, a skarpety są de best :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie lubię mgły,jakoś mnie trochę przeraża ;P

      Usuń
  8. Ja też dzisiaj pospałam do 9. To chyba ta pogoda spowodowała, że Filip spał dziś aż 12 godzin :)))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt,przy małym dziecku trudno jest o chwilę dla siebie a o wyspaniu się można tylko pomarzyć

      Usuń
  9. Dzisiaj mam taka sama mgle, jak na twoich zdjeciach...a wczoraj bylo tak pieknie :)))
    Twoj poranny stroj na luzaka...rewelacyjny.
    Buzka:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dziś trochę mniejsza niż wczoraj ale zdecydowanie cieplej bo 13 stopni a nie 10 :)

      Usuń
  10. No proszę! Takiej to dobrze ;) Leniwe beztroskie chwile w domu - bezcenne! p.s. narobiłaś mi smaka tymi kanapkami, a ja na diecie :(((

    OdpowiedzUsuń