poniedziałek, 22 października 2012

Kropeczki B&W




Jakiś czas temu kupiłam papier ozdobny.Jeden w kropeczki a drugi w jakieś esy floresy.
Początkowo nie miałam planu co z nim zrobić,kupiłam bo mi się po prostu podobał i tyle.

Wczoraj przerzucając pudła po butach ostatnio kupionych dostałam olśnienia.
Mam!!
Okleję te pudełka właśnie tym papierem :)

Wzięłam klej,nożyczki i do dzieła.
Trwało to mniej więcej jakieś 30,no może 40 minut.
I są!
Nie są idealne,bo mają pewne niedoróbki ale jak to się mówi,człowiek uczy się na błędach.
Następnym razem będzie już ok :)






I to tyle na dziś,uciekam do swoich zajęć.

Miłego poniedziałku gwiazdeczki!!






37 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Tak,tak zauważyłam :) Ta sukienka w groszki fajna :D

      Usuń
  2. pudla sa wyczesane :P
    dobra robota i swietny pomysl,oj zeby tak moje pudla ktos okleil byly akurat do wsuniecia pod lozko na pierdolki:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewelka :*
      Nie ma przy tym dużo pracy więc sama zrobisz jak się zbierzesz w sobie :)

      Usuń
    2. wiesz efekt koncowy bedzie taki:
      zepsute pudla i papier ozdobny i ja obrazona na caly swiat,nigdy nie wychodzily mi takie prace
      A mojemu mezowi sie zrobi mnie zal i pojedzie kupic mi jakies ,gotowe w obrzydliwych kolorach haaaaa

      Usuń
    3. Ahahaha też tak czasem mam,tylko mój mąż by na to co Twój nie wpadł ;P

      Możesz pójść sama sobie kupić...dla świętego spokoju i dla poprawy humoru,bo słyszałam,że nie lubisz poniedziałków :))

      Usuń
    4. nie cierpie poniedzialkow.....,nie poszlam nawet po zakupy,skoro stary chce mieszkac na wsi,bo jest fejnie,a ja wiecznie krece nosem, niech po pracy jedzie sobie na drugi koniec wsi po papier toaletowy haaaa.....buziaki:***

      Usuń
  3. Kochana wspaniale to wygląda, ten papier jest genialny, jak tylko znajde godny uwagi spróbuję wykonać podobne, jesli pzwolisz?:)))
    Miłego dnia;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jasne,że pozwolę,zresztą pierwsza tego nie wynalazłam ;P Papier kupiłam w Pepco,są różne kolory i wzory :)

      Usuń
  4. Wyszły bardzo elegancko :) A zawsze szpecą ;) Ja również zostawiam sobie pudełka do butów. Przecież gdzieś je trzeba przetrzymywać, gdy się z nich nie korzysta! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc nie znalazłam jeszcze zastosowania na te pudełka i nie wiem co w nich zamieszka,z całą pewnością nie będą to buty ;P

      Usuń
  5. Super pomysl :))) Ja do tej pory tylko obwijalam prezenty ;)))
    Buzka :***

    OdpowiedzUsuń
  6. No prsze...jaka zdolna dziewczynka :))) i fajne kropeczki .
    Ja wlasnie segreguje roznosci do podelek ktore wczoraj kupilam...takie w stylu japonskim kuferki....fajne:)) ale takie kropeczki tez moge przygarnąć jak coś :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba sobie jakoś radzić :)))
      Liczę,że się pochwalisz tymi japońskimi,bo jakoś nie mogę sobie ich wyobrazić ;P

      Usuń
  7. bardzo fajny pomysł i pudełeczka wyglądają w tej odsłonie wspaniale! :) zdolniacha z Ciebie:)
    brawo!
    miłego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też oklejam pudła różnymi papierami, a potem szukam dla nich zastosowania:)) a kropeczki są urocze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się zwykle nie chciało ale nadrobię :))) Bardzo mi się spodobało to oklejanie

      Usuń
  9. swietny pomysł, zmałpuje go na bank ;), takie proste a sama nie wpadłam hehe ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Małpuj bo można wyczarować prawdziwe cudo z kawałka kartonu i papieru :)

      Usuń
  10. pięknie wyszło. zazdroszczę zdolności, ja bardziej chcę niż umiem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dasz radę,bo to jest na prawdę proste :)

      Usuń
  11. Jejku, piękny ten papier w kropki! Też taki chcę! U mnie też polka dot ale na rajstopach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Papier kupiłam w Pepco więc jak masz obok siebie to nic straconego :)))

      Usuń
  12. Podoba mi się pomysł z tymi pudełkami. Pozwolę sobie powielić :) Dziękuję za powitanie i odwiedziny, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A powielaj,bardzo cieszy fakt,że ktoś ma ochotę zrobić coś podobnego :)

      Usuń
  13. Ha! Pokrewna dusza jak nic! Kropki ubóstwiam, papiery są rewelacyjne. Nie mogłabym się im oprzeć widząc je w sklepie! Też oklejam pudła, a już pudło w groszki to jest to! Zostaję tu i obserwuję Twoje poczynania :D Dopisuję Cię do mojej bloglisty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie witam na moim pokładzie!! Będzie mi niezmiernie miło jak zostaniesz na dłużej :)

      Usuń
  14. Jej, jaki doskonały przykład "upcyclingu" (czyli coś jak recycling, ale wynik musi być lepszy niż oryginał). I Tobie udało się doskonale!! :)

    Jaka szkoda, że dopiero co kupiłam pudła w IKEI... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tym co napisałaś,to się normalnie uniosłam do nieba :)))
      Z całego serca dziękuję!!

      Usuń