środa, 31 października 2012

Cukierek albo psikus?

Foto: Internet


WITAJCIE W HALLOWEEN!!


Przygotowani na zabawę,na wizyty dzieci chcących cukierki?
Bo pamiętajcie Cukierek albo psikus!

U mnie w zeszłym roku całe gromadki chodziły więc w tym jestem przygotowana i mam mnóstwo cukierasków :))

Psikusy?? Nie dziękuję hahaha :)))
A dynie,macie powycinane? Nie? No to do roboty!
W internecie aż się roi od pomysłów.


http://www.publicdomainpictures.net/view-image.php?image=9686&picture=happy-halloween-dynia&jazyk=PL

            Miłej zabawy,dziś możecie dać się ponieść fantazji i choć na chwilkę stać się znów dzieckiem :)
                                                           
                                                                  Ściskam Was mocno!!




19 komentarzy:

  1. ja calkiem zapomnialam ..........wkurzylam sie dzisiaj ,zaslony z sypialni wypralam,bo wisialy 2 miesiace juz i sa krotsze o 30 cm,to dopiero psikus heee
    musze leciec kupic cukieraski,bo mi jajcami okna obrzuca jak nie bedzie cukieraskow:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe no to faktycznie niezły psikus :/ Może w zawysokiej temperaturze prałaś?? No teraz to będziesz musiała doszyć ten kawałek z jakiegoś innego materiału.
      Tulam Cię złośnico ;P

      Usuń
    2. pralam na 30 stopni tak jak pisalo na metce,ach ten niemiecki szajs haaaa..............buziaczki:***

      Usuń
    3. No to może trzeba reklamacje zrobić,skoro tak wyszło. Kurcze jeszcze nigdy nie miałam takiej akcji,by coś się skurczyło.
      Kiss kiss

      Usuń
    4. a wiesz ze ja tez nigdy nie mialam takiego cyrku,kupie sobie nowe :P

      Usuń
    5. Jakby to mój M. powiedział: nooo najlepiej tamte wywalić i kupić nowe.Burżujka się znalazła hehehe :)))))
      A nie lepiej doszyć jakiś pas jasnego na górze? Z całą pewnością taniej będzie :D

      Usuń
  2. Ja już mam cukieraski i kredki do wymalowania buziek moich chłopaków, bo też się wybierają na chodzenie po sąsiadach za cukierkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja córka też mi wymyśliła,że będzie chodziła po sąsiadach ale sama nie wiem czy to dobry pomysł,bo moi sąsiedzi niezbyt lubią takie akcje.
      To miłej zabawy w takim razie :))) i powiedz chłopakom by się za dużo nie objedli tymi cukierkami ;P

      Usuń
  3. a u nas raczej dzieciaki nie chodzą, więc mamy z głowy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Święto" u nas jeszcze mało znane więc dzieci rzadko pukają do drzwi.Myślę,ze z roku na rok będzie takich dzieciaczków więcej.

      Usuń
  4. A u mnie właśnie nigdy nie było dzieciaczków więc i psikusów brak o cukierasach nie wspomne;)
    Buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  5. A mi się nigdy nie przytrafiło by dzieciaki chodziły;(także ani cukierasów ani psikusów;P
    Pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też nie aż do zeszłego roku,kiedy to zapukały do drzwi i wykrzyczały: cukierek albo psikus! Wpadłam w panikę,bo rzadko bywają u mnie cukierki,no ewentualnie miętowe hihi ale jakoś wybrnęłam i dałam im batoniki i ciasteczka :)Poszły a mi ulżyło hahaha :)))

      Usuń
  6. A u mnie nikt nigdy jeszcze nie zapukal ;))) Najlepiej sie ze znajomymi sasiadami porozumiec, zeby nie byli zdziwieni jak ktos przyjdzie ze "straszna" wizyta. Rodzice maja mniej stresu, ze dziecka nikt nie przegoni.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A widzisz,wspaniały pomysł :)Nawet o tym nie pomyslałam.

      Usuń
  7. u mnie nie ma dyni ani cukierków :( nikt chyba na osiedlu nie obchodzi tego swieta...
    zapraszam do mnie www.tynkaa-fashion.blogspot.com oraz do obserwowania:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A szkoda,bo dekoracja ze świecącej dyni jest bardzo fajna i daje ładny efekt.
      Dziękuję za zaproszenie :)Pozdrawiam

      Usuń
  8. Beti widzę, że mamy podobne podejście:) i inspiracji mnóstwo, mnie urzekły te malowane białe dynie, choć powycinane też bardzo lubię:) dobrego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Twoimi inspiracjami zachwycałam się wczoraj,nawet córkę wołałam by zobaczyła jakie cuda ludzie robią.Te ciasteczka i cała reszta cudowne!! Buziaki gwiazdeczko :**

      Usuń