środa, 17 października 2012

Kobiety lubią brąz?




Dzień dobry!

Dziś jest cudownie.Świeci pięknie słoneczko od razu chce się żyć.Kiedy tak patrzy się za okno ma się wrażenie,że jest tak bardzo,bardzo ciepło.Ale nic z tych rzeczy,jest chłodno...ale ponoć w weekend ma być nawet 23 stopnie. 23 !!! Istne szaleństwo.
Wierzyć się nie chce,że w październiku taka temperatura ale ok,nie mam nic przeciwko :))))

Wczoraj naszło mnie na zakupy.I nie były to zakupy z wyposażenia wnętrz...
No dobra,kupiłam ręcznik...brązowy...i tylko jeden ;P
Byłam szukać butów a to nie łatwa rzecz,biorąc pod uwagę,że do końca nie wiedziałam,czego tak na prawdę chcę.
Nalatałam się okropnie,mało mi nóżki w tyłek nie wlazły ale mam!
Są idealne! Bardzo wygodne choć nie na płaskim obcasie i świetnie wyglądają do jeansów.
Mój M. jak to on,by wbić mi swą maleńką szpileczkę powiedział,że idealne do gnoju
Być może kiedyś sprawdzę ;P




Chciałam zakupić jak to u mnie tradycyjnie bywa nową torebkę...nowa para butów i nowa torebka :)
I tu dostałam olśnienia.
Mam! Przecież mam taką,co idealnie pasuje i nie kupiłam ale jeszcze nic straconego.




Zamiast torebki kupiłam sweterek,oczywiście w brązie u miłej Pani w małym sklepiku.
Sweterek milusi w dotyku i ciepły.

Zapomniałam napisać,że byłam z córką na tych zakupach a ona jak to ona,jak taka mała pijawka.
Mamo kup mi to,mamo kup mi tamto.Wasze dzieci też tak mają?
W każdym razie kupiłyśmy wszystko co chciałyśmy a nawet więcej :))
Było mega przyjemnie,bo ponoć pieniądze szczęścia nie dają ale zakupy owszem!
I coś w tym jest :)


Wspaniałej środy babeczki!




24 komentarze:

  1. Oj tak ja lubię takie zakupy:))) dają dużo radości:) a zwłaszcza te sezonowe hehe:)
    miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię zakupy dopóki nie muszę kupować spodni.Normalnie nienawidzę tego! grrr

      Usuń
  2. o butki w tym sezonie kupilam podobne tylko na plaskim sa,swie tnie sie spisuja na takie jesienne dni!!!!!
    a torebke chcialam w granacie na co moj stwierdzil ze brzydka ale gdy sie dowiedzial ze byla w przecenie ze 100euro na 30 to od razu namawial mnie zebym sie wrocila i ja sobie kupila-bujaj sie dzisdu skoro byla taka brzydka kupie sobie w tym tygodniu najdrozsza jaka mi sie bedzie podobac haaaaa
    nie przejmuj sie opinia meza oni tak maja-to chyba ten wiek,starosc!:P****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie początkowo chciałam na płaskim i wiązane z przodu. Potem chciałam sama nie wiem co i miały być czarne a wyszło jak zwykle hihi
      Ja tam mojego nie słucham,bo mało który facet zna się na modzie,no może jakiś gej ;P

      Usuń
  3. Jakie udane zakupy :))) Ja tez poluje na jakas torebke...juz nawet wiem jaka.Tylko staram sie ja dorwac w internecie ;)))
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko kupuję coś w internecie,bo ja jestem z tych co lubią sobie pomacać hihi
      Właśnie zauważyłam ostatnio,że brąz króluje w tym sezonie i fajnie,bo lubię ten kolor :)

      Usuń
  4. Och jak ja kocham zakupy... Butki sprawiłaś sobie cudne - uwielbiam!!! Ja takie butki preferuję tylko w kolorze brązu;)!
    I torebka super pasuje do tych bucików!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ja też ale czasem fajna jest jakaś odmiana :)

      Usuń
  6. brąz- oczywiście!!! buty idealne na nadchodzące słoty. a facetami się nie przejmuj- co oni tam wiedzą phi..
    a ja jeszcze lubię chodzić ze swoja Gwiazdą na zakupy.
    w wieku 4 lat wyglądała słodko oglądając ciuchy na wieszakach, a w tym roku znalazła mi bluzkę za 9 zł- z mordą psa po całości:))))
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żeby moja tak potrafiła coś fajnego za 9zł znaleźć a ona znajduje ale wszystko co powyżej 59zł a jakie to wybredne,tego nie,tamtego też nie. Ma 10 lat a zachowuje się i ubiera jak nastolatka.Ale to nic w porównaniu z tym co dzisiaj wywinęła...wróciła do domu ze szkoły w samej koszulce z krótkim rękawem,bo ponoć jej tak ciepło było a na dworze 10 stopni.Przypuszczam,że chciała pokazać całemu światu swoją nową koszulkę.Mówie Ci,mało jej nie zamordowałam a tak darłam papę,że mnie wszyscy sąsiedzi słyszeli.Brak słów na głupotę dzieci.

      Usuń
    2. Taa. Mój po treningu- spocony i zdyszany też wraca w samej bluzce- "bo mi gorąco" nieważne, że jest zimno, wietrznie i kropi- "z cukru nie jestem" - odpyskuje- może się zahartuje, no dobra nie wierze w to.
      I zauważyłam z własnego doświadczenia- krzyk nie pomaga- oni nie słuchają.

      Usuń
    3. Zauważyłam,że krzyk nie robi żadnego wrażenia a ja się tylko jak głupia nakręcam.Szlag mnie trafia,bo później przez taką głupotę lecę do lekarza bo zapalenie płuc ma i zostawiam jeszcze fortunę w aptece. I jeszcze mi powie: "przestań się drzeć!"

      Usuń
  7. Świetne buciki sobie zakupiłaś, torebka też atrakcyjna.
    Najważniejsze że zakupy się udały.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj beż to ja lubię , chyba zaraz po szarym;) bardzo udane zakupy, znając mojego M. tez by stwierdził co Twój tym bardziej że nie lubi kobiet na niskim obcasie...szczerze? nic mnie to nie obchodzi, bo ma być wygodnie;))
    Oby prognozy się ziściły;)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja bym mojego słuchała to my byśmy z wieloma rzeczami jeszcze w epoce kamienia łupanego byli ;P
      ładna pogoda tylko do niedzieli,niestety :/

      Usuń
  9. fajne butki, pewnie rasowo wyglądają z jeansami!
    fajnie,że ci się udały zakupy. najgorsze są te nieudane...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze mówiąc,raczej nie miewam nieudanych zakupów.

      Usuń
  10. Kiedy mnie boli głowa, tylko zakupy pomagają! :)
    Brązy...zawsze noszę!
    Buty...super!
    A jeśli masz ochotę na dodatek biżuteryjny w tym kolorze to zapraszam do siebie, może spodoba Ci się moje CANDY.
    Pozdrawiam Hania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A często te bóle masz? hihi :)))
      Wpadnę,wpadnę :)

      Usuń
  11. Fajne buciki:)
    faceci tak mają, najchętniej widzieliby nas w czerwonych szpilkach :))))
    Pozdrawiam:**

    OdpowiedzUsuń