czwartek, 28 marca 2013

Jestem gotowa!



Witajcie!!


Czas pędzi szybko,zbyt szybko...jedno co się nie zmienia to pogoda w ostatnim czasie :(
Ale nie o pogodzie miałam pisać.

Dziś migawki z pokoju Pauliny. Tu jest kolorowo i wesoło,pomimo śniegu za oknem.
Wiecznie leżał nie będzie,prawda?


Zapraszam :)







Jutro postaram się Wam pokazać jak ostatecznie wygląda nasz "salon"
Nic już się w nim nie zmieni,no może z wyjątkiem kwiatów :)




Jutro też pochwalę się wyróżnieniem jakie dostałam od przemiłej osóbki.

DZIĘKUJĘ CI KOCHANA,DODAŁAŚ MI SKRZYDEŁ!



Buuuuuuuziaki babeczki!!


P.S. Jutro ostatni dzień jestem w pracy i wiem,że bardzo będę tęsknić za moimi dziewczynami :(


Pa pa :*





38 komentarzy:

  1. jak u ciebie szysciutko,blyszczy sie na kilometr.............ozdoby boskie ,ostatnio uwielbiam na kolorowo:P.....ja juz tez wszystko gotowe ,jeszcze troche w kuchni sie krece,od jutra juz mozemy swietowac,tutaj jutro juz wszystko zamkniete,wolne od pracy,sklepy w sobote bede otwarte ale ja nie mam zamiaru przeciskac sie przez rozswcieczone tlumy hiii..........buziaki ****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u Ciebie to się nie błyszczy? ;P Ja ogólnie też mam wszystko na tip top,teraz tylko gotowanie :) Wieczorkiem pomaluję jajka na jutro,przygotuję koszyk i od jutra świętowanie czytaj totalne olewanie wszystkiego ;P

      Usuń
    2. hejka jak tam olewka hiii,nam calkiem calkiem dzien uplynal ja troche pospalam haaaa:P,jak zwykle na wielkanocne moj organizm fiksuje,ale nie dam sie.....buziaki zostawiam i lece do hrabiego ,nawet kolacji swiatecznej nie zrobilam ,nie mam sil ani apetytu

      Usuń
  2. Slicznie, kolorowo, swiatecznie, aż chce się u Ciebie oko "zapuścić" :-)) pozdrawiam serdecznie Magda ps. cieszę się, że mogłam sprawić Ci przyjemność, ale Tobie skrzydeł chyba nie trzeba dodawać :-), masz je szeroko rozpostarte :-)*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Madziu :****** to bardzo,bardzo miłe co piszesz :)))))
      Buźka

      Usuń
  3. Rozbawiła mnie ta dekoracja i jednocześnie widok za oknem:)))
    Ale tak serio, to wianek uroczy i cała reszta też śliczna...
    Rozbudziłaś moją ciekawość co do salonu...ale wytrzymam do jutra:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa zabawne,tylko mnie jakoś do śmiechu nie jest,patrząc na ten śnieg.

      Usuń
  4. Faktycznie kolorowo , wiosennie.
    Przede mną jeszcze mnóstwo sprzątania. Tak to już przy małych dzieciach, w pokojach sajgon a ja się uparłam na generalne porządki, pędzę, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie ogólnie za ciekawie w chacie nie jest,jakoś podejścia nie mam do sprzątania i tak odwlekam to i owo ;P Ale kto jak kto ale my Ali damy radę,co? :)))))

      Usuń
  5. Zdrowych i pogodnych Świąt:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie optymistycznie u Ciebie :))) Ja myslalam, ze ten baranek z ostatniego zdjecia niesie wielkie nieforemne jajo, a to wazon ;)))
    Z dziewczynami z pracy, zawsze mozesz zostac w kontakcie.
    Buuuuziolki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha też w pierwszym momencie jak spojrzałam na tę fotkę to miałam takie wrażenie ;)

      Usuń
  7. Świątecznie i ślicznie. A śnieg na pewno niedługo stopnieje:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ty kochana Bettuniu jestes gotowa a ja wcale ... nic a nic ...jutro nadroibie moze ...chociaz ciut ciut ?
    Buzka kochanie i Wesołych Świąt :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ala Ty taka torpeda i masz nie dać rady nadrobić?? Kobieto,Ty to za pięć dwunasta wyskoczysz z dekoracjami jak królik z kapelusza i to jeszcze z jakimi dekoracjami :)))) Powalisz świat! :)

      Usuń
  9. Ojej.... Czy ja tam dostrzegłam śliczne kolorowe lampioniki w kolorze turkusowym? Cudeńka....Kochana i z całego serca życzę Ci dziś pełnych ciepła i radości Świąt Wielkanocnych ;) i przede wszystkim duuużo odpoczynku ;)
    buziaki - Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak lampioniki turkusowe czekają na wiosnę,by móc znów zawisnąć na tarasie :)
      Wesołych Świąt Aniu!!!

      Usuń
  10. ale ładnie u Ciebie słońce:)))
    raz jeszcze Spokojnych i wesołych Świąt :))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdrowych Wesołych Świąt Anulka :*

      Usuń
  11. Dziewczyny zawsze możesz odwiedzić, albo one Ciebie. Będzie dobrze!!! Wesołych Świąt życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację,przecież na koniec świata nie wyjeżdżam :)
      Wesołych Świąt kochana!

      Usuń
  12. ach jak kolorowo, od razu milej dla oka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na dworze tylko biało,to trzeba sobie jakoś pokolorować świat :)
      Cmok

      Usuń
  13. jak miło i kolorowo! bardzo wesoło!
    a te lampiony to gdzie kochana wykukałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lampiony kupiłam w zeszłym roku w Jysku,chyba po 15zł za sztukę.Były w różnych kolorach :)

      Usuń
  14. Radosnych, pełnych ciepła i miłości Świąt Wielkiej Nocy !

    OdpowiedzUsuń
  15. zazdroszcze gotowosci...jest pieknie, prawdziwie swiatecznie i wiosennie;) kochana trzymaj sie cieplutko:*
    wesolych swiat!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak kolorowo i przytulnie! Aż miło popatrzeć;)
    Beztroskich i cudownych Świąt!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdrowych i Pogodnych Świąt spędzonych w gronie najbliższych ;) oraz mokrego dyngusa ! Wesołego Alleluja :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych,
    pełnych wiary, nadziei i miłości.
    Radosnego, wiosennego nastroju,
    serdecznych spotkań w gronie rodziny
    i wśród przyjaciół
    oraz wesołego "Alleluja":)

    OdpowiedzUsuń
  19. bosche nie no bajecznie i te okna lśniące ;)

    Dawa dawa salon ;P u mnie rewolucje wszędzie od toileta do salonu aha aha matka oszalała ;O BUZIIIIIIIIIII

    OdpowiedzUsuń
  20. Wesołych, ciepłych i rodzinnych Świąt :) Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  21. Betusiu moja kochana .... zycze Ci Wesołych Swiat :))) kisss kisss kisss

    OdpowiedzUsuń
  22. Lanego, mokrego! Pięknie u Ciebie. Wianeczek przecudny:) a turkusik na tle bialego puchu wygląda bajkowo. Pozdrowionka i ciepełko ślę:)

    OdpowiedzUsuń