poniedziałek, 1 kwietnia 2013

Świątecznie!





Witajcie w poniedziałek i to nie byle jaki,bo lany...chociaż nie,sypany bym powiedziała,bo sypie śnieg na maksa ;P


Obiecałam Wam zdjęcia,wiem...ale od piątku drzwi się u nas nie zamykają i wciąż mamy gości. 
Zatem czynię to teraz.

Z całego serca dziękuję za życzenia świąteczne!! 
I ja Wam życzę Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego na nadchodzący czas...
i by ta wiosna wreszcie do nas dotarła czym prędzej :))))
















Lecę szykować stół,bo dziś znów mamy gości :)

Ściskam i do jutra!



30 komentarzy:

  1. czaderskie dekoracje ,kurki i zajace wymiataja!!!..........a my dzisiaj tylko zupke zjemy na obiad,nie mamy apetytu ,chyba przejedlismy sie wczesniej wszystkim hii:p,mnie alergia powalila z nog i musialam usunac kazde deco ,ktore moglo mnie uczulic ,nawet piorka!wiec deko u mnie skonczylo juz swoja kariere ,zostaly tylko te z porcelany.............
    kochana mokrego lanego zycze:P i duuuuuuuuuzo usmiechu:P***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alergia? Jejku to nie dobrze Ewelinka. Moje dekoracje pewnie długo też nie postoją,bo ja nie lubię ich "po".Zostaną tylko kwiaty a reszta do pudła i musi rok odczekać ;)
      Na temat jedzenia się nie wypowiadam ;P

      Usuń
  2. Puszystego dyngusa:-) Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  3. Śnieżnego Dyngusa ;)Łap świątecznego przytulasa ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Śniegu Ci u mnie dostatek aż mam go po kokardy :(

      Usuń
  4. Te zające sa przesłodkie, bardzo mi się podobaja :)
    A dzisiejszy dzień to nie tylko lany poniedziałek, ale również prima a prylis hihi :D
    chcoiaż u mnie pogoda, bez sniegowo, słonecznie, ale jednak troszkę chłodnawo :)
    Buźka i Wesołych na koniec ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też je bardzo lubię :)
      U mnie pogoda iście zimowa buuuu i słońca nie ma,bo cały czas pada śnieg!

      Usuń
  5. Wszystkie aranżacje piękne! A te różowe stokrotki cudo!!! Przyjemnego Świętowania Jola z Świat Femi

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie pieknie pieknie...jaja i zajaczki wspaniale!!!
    Kochana dla Ciebie i Twoich najblizszych wszystkiego dobrego i radosnego swietowania!!!
    Buziak ogromny:*

    OdpowiedzUsuń
  7. no piekne zające są cudne i te kokardki ;) ja poranek zaczęłam od pisków "Bartek mama cie dorwie " ha i dziecko poległo pod wiadrowa zemsta ;) Łóżko nadal się suszy ;) BUZIOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha no to nieźle,u mnie na całe szczęście obeszło się bez lania ;P

      Usuń
  8. Pięknie u Ciebie!!!
    Dziękuję za życzenia!! Wszystkiego dobrego!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Pieknie przystroiłaś dom...
    Wesołego Alleluja!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne dekoracje u Ciebie:))
    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, cudowności masz kochana! Ja jeszcze w ostatniej chwili życzenia zostawiam:) Buźka:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie u Ciebie,a stokrotki jak marzenie dorodne:)))Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Święta , święta i po świętach. Dziękuję za życzenia, wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne migawki z Świąt ja nawet zdjęć nie porobiłam :)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  15. Czy to może stokrotki? Wyglądają ślicznie :)
    Pozdrawiam serdecznie, Ania

    OdpowiedzUsuń