piątek, 26 kwietnia 2013

HALO ZA CO?





Dzień dobry kochani!!
I wreszcie nadszedł weekend tak długo oczekiwany. Jeśli ktoś wziął dwa dni urlopu to czeka go tygodniowe szaleństwo,gdzie tylko zechce :)))


Chciałam Wam bardzo podziękować za komentarze pod poprzednim postem. Niesamowicie się cieszę,że tak bardzo podoba Wam się mój dywan...mnie też euforia nie opuszcza :)))

Dziś będę dziękować i baaaardzo długo pisać,bo nazbierało mi się wiele zaległości...za to bardzo,bardzo miłych zaległości!

W zeszłym tygodniu i w tym również zostałam wyróżniona przez trzy przesympatyczne babeczki.

DZIĘKUJĘ WAM BARDZO!!!

Od Le PetitKi i od Shabby Shop dostałam 



więc zgodnie z zasadami,które pewnie za chwilkę naciągnę hihi czynię moją powinność ;)

Le PetitKa chciała bym zdradziła jedno z moich najskrytszych marzeń...tylko czy spełni się jeśli tak publicznie o tym napiszę??
Marzeń mam wiele i pewnie część z nich pozostanie tylko marzeniami ale bardzo bym chciała mieć mój mały domek z ogródkiem gdzieś na obrzeżach Poznania :)
Takie to banalne,prawda? Tyle z nas o nim marzy...

Natomiast Ewa prosi o napisanie trzech zdań o sobie.
No więc tak...kiedyś byłam strasznym wywijasem i nie raz przez to wpakowywałam się w kłopoty.
Dziś jestem przykładną mamą i żoną :) Mój M. mówi,że nawrócił mnie ze złej drogi hahaha
Niech mu będzie :)))
Mam bzika na tle porządku i oglądania blogów,bardzo lubię muzykę,która wpada w ucho i szybką jazdę samochodem.
Chciałam nauczyć się jeździć na rolkach ale o mało nie wybiłam sobie zębów o regał w sklepie i na tym moja przygoda z rolkami się skończyła ;)
Śpiewam i tańczę pod prysznicem hahahah i chyba na tym zakończę nim palnę coś,czego będę żałowała ;P

Wyróżnieniem obdarowała mnie też Alicja,tym razem

który wiąże się z pytaniami :)

1. Kogo cenisz w życiu najbardziej?   
Moich rodziców za miłość i serce jakie włożyli w moje wychowanie
2. Gdzie mieszka Twoje serce?
W klatce piersiowej po lewej stronie ;P
3. Czego oczekujesz od przyszłości?
Zdrowia ,miłości i spełnienia marzeń ;)
4. Przeszłość to zamknięty rozdział czy pole odniesień?
Zdecydowanie zamknięty,liczy się tylko TU i TERAZ
5. Kot czy pies?
Wszystko mi jedno,bo lubię wszystkie zwierzaki
6. W grupie czy samotnie?
W grupie siła i raźniej :)
7. Matka, strażniczka domowego ogniska czy kobieta z ambicjami?
Jedno i drugie
8. Prawda mimo wszystko czy półprawda, żeby nie ranić?
Prawda i tylko prawda!
9. Twoje trzy najważniejsze cechy to? 
Pracowitość,pedantyzm i gadatliwość ;)
10. Trafiłaś w dziesiątkę?
Nie raz ale to chyba ona trafiła we mnie hehe
11. Co jest dla Ciebie najważniejsze?
Rodzina,bo to ona daje mi szczęście i napędza do działania




I teraz to na co wszyscy czekają...blogi,które wyróżniam :)

1. Usta Usta   za szczerość w pisaniu i brak cenzury ;)
2. Kasia za same perełki wnętrzarskie
3. Beata bo potrafi zrobić coś z niczego
4. Lilla bo wciąż mnie zaskakujesz :)))
5. Joasia bo udowadniasz,że przy trójce dzieci też można pięknie mieszkać
6. Kasia bo jesteś mega zdolna 

Nie będzie pytań,zadań ani nic podobnego.
Po prostu cieszcie się tymi wyróżnieniami! ;))






Chciałabym również polecić Wam nowo powstały sklepik internetowy z fajnymi gadżetami.Każda z nas znajdzie tam coś dla siebie :)
Macie ochotę do wpadnijcie do redecor.pl






W następnym poście będzie o tarasie mym ;)
Żegnam się z Wami i do następnego!


Wspaniałego weekendu kochani!


25 komentarzy:

  1. Ta lawa wedlug mnie swietnie pasuje do nowego dywanu!!!! a tak ogolnie ,mam wrazenie ,ze szklo tworzy przestrzen,nie przytlacza i nie pomniejsza wnetrz,a takie wrazenie moglaby stworzyc ciezka drewniana lawa,no to sa takie moje odczucia;P***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi się marzy jakiś lekki stolik,bo przesuwanie codziennie tego klocka trochę mnie drażni. Zresztą chciałabym chyba biały...sama nie wiem,bo ja taka niezdecydowana jestem hahaha
      Ostatnio wymyśliłam sobie białe krzesła do stołu...M. mnie udusi jak się dowie ;))))
      Ogólnie mam tyle wizji tylko muszę poczekać na malowanie,bo od tego wszystko bedzie zależało, później pomyślę nad resztą.
      Całuski

      Usuń
    2. a ja mam pytanie jak zrobilas to ,ze pod postem wskakuja Ci zajawki starszych postow ,fajne to jest:P

      Usuń
    3. Wejdz sobie tu http://pomocnicy.blogspot.com/2012/10/linkwithin-czyli-jak-zrobic-odnosnik-do.html i masz tam wszystko opisane co i jak :)

      Usuń
    4. http://pomocnicy.blogspot.com/2012/10/linkwithin-czyli-jak-zrobic-odnosnik-do.html


      tak lepiej widać :)

      Usuń
    5. jupi dzieki ide pobuszowac:P

      Usuń
  2. Ty mi odrazu tu pisz, gdzie zakupilaś ten wazon kulę ? Bo ja potrzebuje takich 5 sztuk na wystrój stołu weselnego i nigdzie nie mogę znaleźć w przystępnej cenie :( A musze je mieć hehe :D
    Lubie Twoje wnetrzę salonu, podobne do mojego hihi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu no teraz to mi ćwieka wbiłaś i nawet gdybyś mnie przypalała to nie mam pojęcia gdzie go kupiłam :/ ale tak sobie myślę,że może dostaniesz takie w sklepie zoologicznym?? Czasem widuję takie tam dla rybek...Kurde no nie wiem skąd ja go mam! Kiedyś też takie kule widziałam na dziale dla zwierząt w Auchanie :D
      Buziak,jak sobie przypomnę to dam Ci znać

      Usuń
    2. Tez chcialam pytac o kule. Ja do niedawna taka mialam ale zbilam. Terazvmam srebrna..fotki na blogu
      Moja szklana kupilam w lumpeksie:-)

      Usuń
  3. jak to za co??? za żywota!!! gratuluję wyróżnień wszelakich i wzdycham do Ludwika ... mmmmm :)))

    miłego weekendu!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ubawiłaś mnie tymi odpowiedziami a najbardziej opisem rolek na Twoich nogach:))) Piękne zdjęcia, no i tarasu jestem ciekawa!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe wszyscy co byli w sklepie byli ubawieni,mnie do śmiechu nie było,gdy przywaliłam zębami w metalowy regał :( Kolejne by nie wyrosły ;P

      Usuń
  5. Piękne zdjęcia ...
    gratuluje wyróżnień :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Pieknie...:) taca pieknba a dywan cudo:))) Gdzie kupilas to gwiazdeczko ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wyróżnień i życzę miłego weekendu. Gosia z hoemefocuss

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje!
    Miło Cię bliżej poznać;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak pięknie zakwitła gałązka hi hi hi , niedługo swoje owoce będziesz miała hi hi hi .
    Pozwoliłam sobie skorzystać z linka , który podałaś. Mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko temu. Też chciałam mieć pod postem okienka. Fajne.
    pozdrawiam i życzę cieplutkich słonecznych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za to że jesteś;))
    Taca wspaniała Kochana, znów się zachwycam;)sklepik znam i jest na liści zakupowej mojej;))
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
  11. Troszkę mi zeszło....ale jestem :-)
    Bardzo dziękuję za wyróżnienie i ciesze się, że podoba Ci się to co pokazuję:-)
    Ja do Ciebie też chętnie wpadam.....chociaż mam problem z pisaniem komentarzy - proszę o wybaczenie.
    Pozdrawiam:-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam :)
    Bardzo dziekuje za wyroznienie :)
    Jest mi bardzo milo :)
    Jeszcze troche poleniuchuje ale po powrocie chetnie wezme udzial w zabawie :)
    POZDRAWIAM
    Buziaki sle!!!!!

    OdpowiedzUsuń