sobota, 27 kwietnia 2013

Kwietniowy taras.




DZIEEEŃ DOBRY SOBOTO!

Dziś będzie troszkę o tarasie...bo obiecałam ;) Niestety pogoda pokrzyżowała moje plany i wcale nie jest tak ładnie jak bym sobie tego życzyła.
W nocy padał dość obficie deszcz więc jest mokro,pochmurno i co gorsza zimno.
Chciałam dziś rozpocząć sezon tarasowy...miałam skręcić mój bujak,który od jesieni leży złożony w piwnicy. Miał zawisnąć dach namiotu i miał być grill.
Nie wyszło,bo przy braku słońca i ledwo 10 stopniach żadnej przyjemności z siedzenia tutaj nie mam.
A wczoraj było tak bardzo,bardzo ciepło!

Fotki robione rano,na razie mało się tu dzieje. Niektóre rośliny wypuszczają dopiero listki a inne zaczynają swoją przygodę ze mną. Wiele się tu jeszcze zmieni,dojdą nowe rośliny,kwiaty...
Mam zamiar pomalować część donic na biało ale to dopiero jak będzie słonecznie i ciepło.

Na razie jest jak jest. 









A tak było w zeszłym roku,pamiętacie?










Czekam na ten czas,kiedy pogoda się ustabilizuje i będę mogła wylegiwać się w bujaku :)))


Pozdrawiam Was ciepło!!





52 komentarze:

  1. Przytulnie bardzo. Roślinek już masz dużo, ja dopiero we wtorek się zaopatrzę.
    Fajne meble , pozdrawiam.
    Rzeczywiście pogoda dzisiaj kiepska i u mnie mokro i chłodno. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ali prawie wszystkie rośliny są z zeszłego roku i z lat poprzednich. Na wiosnę zwykle dokupuję tylko kwiaty,by dodać kropli koloru do tej zieleni :)
      Mam nadzieję,że pochwalisz się we wtorek co udało Ci się zakupić!
      Buźka

      Usuń
  2. Beti masz piękny i fajnie zagospodarowany taras, fajne letnie kolorki a roślinki wkrótce się ożywią i zazielenią . U nas w Łodzi też szału nie ma z pogodą ...20 Stopni, ale wieje wiatr i jest pochmurno..ma być cieplej a wręcz upalnie , wiec jeszcze poszalejemy z roślinkami na tarasach:-)
    mam piękne minty lampiony i butle w sklepie, idealne do Twojej tarasowej kolorystyki:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo Gosiu :* z całą pewnością zaglądnę do sklepiku jak tylko ogarnę malowanie mieszkania :)

      Usuń
  3. JAK JA LUBIE TWOJ TARAS!!!!..........u nas sie rozpadalo na calego i zimno szesc stopni brrrrrrr,mam nadzieje ze szybko to sie zmieni:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewelcia :*
      U nas kropi od czasu do czasu ale zimno jest :( Musi się kiedyś poprawić przecież ;P

      Usuń
    2. pogoda ma focha haaaa,w czwartek bylo tak pieknie i cieplo,ze jedlismy obiad nad jeziorem i szukalismy miejsca w pod drzewem bo slonce tak dawalo czadu,dzisiaj ogrzewanie na troche puscilismy bo zimno:P

      Usuń
    3. No chyba,bo na wszystkich się wypięła haha Oby tylko się nie rozpadało bo mam pranie na tarasie a nie lubię suszyć w domu. Chyba też sobie ogrzewanie włączę bo delikatnie mówiąc piździ ;P No ewentualnie trzeba sobie drinka na rozgrzanie zrobić :D

      Usuń
  4. Cudny taras,zazdraszczam:)))). Ja zaczynam szaleństwo na balkonie:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) To muszę do Ciebie koniecznie zaglądnąć :))))

      Usuń
  5. Piękny masz ten taras, nawet bez kwiatów, a ten z zeszłego roku zachwyca każdym detalem! Zazdroszczę Ci pokaźnych wymiarów:)))Mój to chuda klitka...ale w sumie nie ma co narzekać ważne, że kawkę można wypić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,najważniejsze że jest gdzie posiedzieć,powdychać powietrze i skraść kilka promyków słońca :)

      Usuń
  6. zajebistowy ;) Podoba mi sie bardzo a te biale skrzynie bajka ;) U nas pada padaka na maksiora ale co tam przeboleje ;) BUZIOL

    ps. wypila bym sobie tam kawusie na tym twym tarasiku ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam kochana,zapraszam :))))
      Skrzynki po kamieniu elewacyjnym od szwagra :D

      Usuń
  7. oj cudnie. u mnie troche szarowka ale chetnie bym na tarasie z kwka posiedziala;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny macie ten taras, jest gdzie usiąć, wypić kawkę, zrobic grilla... super :)
    A bujaczka zazdroszczę ;) Szkoda, że ja nie mam miejsca na taki hihi :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miejsca jest faktycznie dość sporo ale i pracy. Latem dużo do podlania ale przyznam szczerze,że uwielbiam ten taras,to takie moje miejsce na ziemi :)
      Bujaczek to prezent od M. :))

      Usuń
  9. Zazdroszczę takiej przestrzeni, tutaj można poszaleć z kwiatami, meblami. Mimo iż to początki "zazieleniania" już wygląda ta ciekawie, zwłaszcza te skrzynki podobaja mi się.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale masz piękny taras, tyle przestrzeni do zagospodarowania ! Uuuuuuu ... poszalałby człowiek ... ;)Cud, miód i orzeszki ! Pozdrawiam z balkonu - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy Twoich zdolnościach do stwarzania cudnego klimatu na balkonie wiem,że jak już u siebie rozpoczniesz sezon balkonowy to będę wzdychała długo :)))

      Usuń
  11. Kochana, jaki Ty masz taras!!! No zazdraszczam:)))) Skrzynie piękne, niedługo wszystko sobie urządzisz i będzie równie fantastycznie, jak zeszłego roku! Ja na balkon nawet jeszcze pomysłu nie mam, nie wspominając o jakichkolwiek zakupach kwiatów... ale za to ławę skończyłam- w końcu! Ściskam sobotnio :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdyby nie przeszkoda w postaci gotówki to ja bym tu tyle rzeczy jeszcze zrobiła...tyle bym chciała i tyle widziała hihihi Jak dotąd kombinuję małym kosztem :)
      Ja przymierzam się do malowania chałupki ale jak na złość pogoda się popsuła :(

      Usuń
  12. te skrzynki z gwiazdą BOMBA!!!! piękny masz taras

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Taras robi super wrażenie! Przepiękny, a skrzynki niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miał być tylko namiastką ogrodu i miejsca gdzie bedzie można wypocząć...jeśli do tego robi jeszcze wrażenie to niesamowicie się cieszę :)

      Usuń
  14. Skrzynki są piękne ...
    Pięknie miałaś w zeszłym roku :) Jeszcze troszkę i będziesz mogła sie wylegiwać ...
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Oj czekam na to ciepełko,bo kto go nie lubi :)

      Usuń
  15. A ja mam małe pytanko.Czy to drzewko w rogu, które ma długi cienki pień a na górze liście to jest może oliwka,czy coś innego? bo wygląda super i marzy mi się coś takiego u mnie;)Pozatym to nie mogę nie pochwalić skrzynek! Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu to jakaś odmiana wierzby ale faktycznie przypomina trochę oliwkę ;)))

      Usuń
    2. O, to nawet nie wiedziałam że wierzba tak ładnie może rosnąć w donicy;) teraz jeszcze dojrzałam śliczne kamionkowe donice... uwielbiam je, mam takie same w kolorze mocca super sprawa;)

      Usuń
  16. Pamiętam...podziwiałam jak zawsze;) oj masz pole do popisu, w jak najbardziej pozytywnym znaczeniu;)) skrzynki są wspaniałe...
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje kochana,wciaz nad nim pracuje

      Usuń
  17. Ślicznie u Ciebie. Pozdrawiam i zapraszam do mnie Zosia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo,za wizyte i za zaproszenie :)

      Usuń
  18. urzadzam polowanie na takie skrzynki!pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A wiesz,ze ja tez hihi Wciaz mi ich malo

      Usuń
  19. Skrzynki super! Dziękuję ci kochana za wyróżnienie :) Nie wiem tylko kiedy ja czas znajdę żeby się z niego wywiązać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cala przynemnosc po mojej stronie :)

      Usuń
  20. Ale przytulnie u Ciebie. Aż chce się przysiąść i odpocząć. Te skrzynki są rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zapraszam na kawke i lody a pogoda dzis wspaniala wiec od rana urzeduje na nim.Marzy mi sie wiecej takich skrzynek ale problem je dostac,niestety.
      Pozdrawiam

      Usuń
  21. super, tylko jeszcze słoneczka potrzeba:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie dzis swieci maksymalnie wiec zapraszam :)

      Usuń
  22. Witaj Kochana
    zapraszam do mnie po wyróżnienie dla Twojego bloga :)
    Ściskam Marta

    OdpowiedzUsuń
  23. Beti Kochana uwielbiam Twój taras:))) Zachwycałam się nim rok temu po raz pierwszy i teraz znowu skradł mi serce:) Wszystko bym przeniosła do swojego gdybym taki posiadała... skrzyneczki, kwiaty, huśtawkę, lampioniki, stół z krzesłami... pięknie dobrane kolorki, marzenie!
    Podziwiam i czekam na kolejne posty z Twoim tarasem:)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu bardzo Ci kochana dziekuje! Wlasnie pstrykam fotki wiec pewnie jutro lub dzis wieczorem pojawi sie nowy post.
      Sciskam

      Usuń
  24. Ładny taras. Z miła chęcią tez bym utopiła się w bujaku:))
    Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ale masz mega super wielki i fajowy taras! Zazdroszczę Ci go!
    i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń