sobota, 13 kwietnia 2013

Sobota.



HALO HALO!!
Jest tam kto?

Jak Wam mija sobota,mam nadzieję,że równie miło jak mi :)
Z racji tego,że mieszkanie ogarnęłam wczoraj,dziś raczej leniuchuję...choć nie do końca,bo posprzątałam taras po zimie a było co robić.
Wszędzie była ziemia z rozbitych ceramicznych donic i wszelaki inny śmietnik.
Zmiatałam,szorowałam,przesadzałam i kiedy już chciałam zacząć podziwiać mój porządek,
z nieba lunęło niczym z cebra.Nawet zagrzmiało wiosennie :)

Teraz już tylko relaksik i same przyjemności!

Uwielbiam mój dom,kiedy wszędzie pachnie i jest mega czysto...






A to już mój wczorajszy zakup,z którego jestem bardzo zadowolona.
Drzewko oliwkowe.
Długo szukałam takiego w normalnej cenie i wreszcie mam :)

Coś czuję,że będzie nam dobrze razem. Na razie się zaprzyjaźniamy ;))))
Muszę tylko zakupić mojej oliwce jakąś ładną osłonkę,bo jak się okazało,nie mam takiego "kalibru" w domu 

Od wczoraj do niej gadam...mój mąż stwierdził,że na głowę mi coś padło hehe
Oby tylko rosła a jak przyjdzie czas,to w sezonie letnim zamieszka na tarasie.







Miłego sobotniego popołudnia słonka!

Idę się relaksować...
dietę szlag trafił i rąbię słodycze ile wlezie :(









36 komentarzy:

  1. ja tez chce ,takie drzewko:P,chyba czytasz w moich myslach haaaaaa,my tez troche leniuchujemy:Pdzsiaj nie szalejemy na miescie :P dzisiaj zamiest kupowac szmaty zaszalalm w ogrodzniczym haaaaa az sie zdziwilam przy kasie haaaaaa,a co tam raz sie zyje:P...................calusy i tulu tulu*****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak do tej pory broniłam się rękoma i nogami by do ogrodniczego nie wejść :P Wiem,że jak tam zawitam to przepadnę z kretesem a mój portfel zostanie puściutki :)))) Teraz jak tak spojrzę przez okno to tak czyściutko wszędzie na tarasiku i słońce pięknie świeci.Z kwiatami jeszcze się wstrzymam,bo to dopiero połowa kwietnia i wszystko może się zdarzyć w pogodzie,mam jednak nadzieję,że będzie tylko słonecznie i bardzo ciepło :)
      Buziol

      Usuń
  2. Pięknie jest u Ciebie! Ja też dziś ze ścierką biegam :) Ale na taras i balkon jeszcze nie dobiegłam ;)
    Miłego weekendu!
    Pozdrawiam, Kasia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dziś tylko z miotłą i mopem :))
      Miłego Kasiu :*

      Usuń
  3. Mnie też to czeka . Drzewka zazdraszczam!!! Ja myślę o ziołach- rozmaryn, szałwia , zobaczymy. Miłej niedzieli. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bym chciała ziółka ale niestety u mnie w kuchni okna brak i wszystko zielone pada jak muchy :( a tak mi się marzą powieszone w białych pojemniczkach na relingu.

      Usuń
  4. Pal licho dietę, ważne że balkon czysty:)))
    Zapraszam Cię po wyróżnienie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wyróżnienie!! :****
      Dieta ważna rzecz,pod warunkiem,że się człowiek do niej stosuje a u mnie to raczej krótki epizod :P

      Usuń
  5. Cudna ta Twoja oliwka.
    Ja jestem na wygnanku u moich rodziców, jeszcze jestem na zwolnieniu i moja maminka nie chce nas wypuścić do naszego M.
    Bardzo mi się tęskni za sprzątaniem , przestawianiem i tymi wszystkimi przyjemnościami życia codziennego.
    Pozdrawiam Cię i życzę cudownej przyjaźni z oliwką.
    Buziaki M :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podziwiam,bo ja u mojej mamy wytrzymuję góra trzy dni a później czym prędzej do mojego domku kochanego :) Wracaj do domku i działaj! :D

      Usuń
  6. ależ ślicznie u ciebie i ten obraz z Jelenien nie zasnę no kurde nie zasnę ;)

    Ja skończyłam malować jupi duuu ....tylko P polki docina ol je ;)

    BUZIOL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak będziesz chciała to prześlę Ci takiego jelenia do druku :))) co byś mogła wieczorem przed snem pogadać z rogaczem ;P ale tylko przez chwilkę,żeby mężuś zazdrosny nie był :)

      Pochwal się jak skończycie,ok? Ciekawa jestem coście tam zmalowali hihi ;P

      Usuń
  7. och to drzewko jest obledne...tfu tfu, by nie zapeszyc, tez takie chce;))). Faktycznie masz czysciutko i pieknie, u mnie porzadek dlugo nie trwa;( milego weekendu Kochana, buziaki:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyś u mnie też taki efekt tylko chwilowy a jutro wieczorem po tym porządku pozostanie tylko wspomnienie :(
      Oliwkę chciałam dużą,taką żeby z podłogi było ją widać ale ceny są kosmiczne i na razie nie na moją kieszeń.
      Buźka

      Usuń
  8. No kochana ten zapach czystości to jest to co Misie lubią najbardziej czyli my. Gazetka widzę ta sama co u mnie do poczytania. Miłego wieczorku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czystość to podstawa aż czasem przesadzam ;P a gazetkę po wszystkim lubię poczytać :)

      Usuń
  9. Pamietam, ze ja rowniez marzylam o taki drzewku, tylko wiekszym ;))) Myslalam, ze gdzies sobie wyrwe w Wloszech...ja, to mam pomysly...hahaha.
    Buuuziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu też chciałam większe ale ceny są powalające.Może kiedyś sobie fundnę takie duże o ile ta oliwka przetrwa i nie wyląduje na śmietniku.Mój mnie wczoraj zjechał,że lepiej trzeba było jakiegoś cytruska kupić hihi Ja chciałam sobie oliwkę przywieźć z Chorwacji ale mój wszechwiedzący M. stwierdził,że nie dowieziemy jej do Polski a taka 1,80m kosztowała w przeliczeniu na nasze 30zł.
      Jak sobie teraz o tym myślę to mam ochotę go zamordować ;P
      W sekrecie Ci powiem,że miałam też taki plan jak Ty hahahahaha ;))))))))
      Cmokam

      Usuń
    2. Takie tanie...30 zl. We Francji sa zapewne drozsze ;( Zobacze jak bede na urlopie.

      Usuń
  10. No no drzewko superowe i doniczka rownież fajnie wyglada hihi ;)oj, ja tez mysle nad balkonem, myslę i na razie n tym sie kończy tzn. chodzi o kwiatuchy bo czystoscią juz moze sie pochwalić ;)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doniczka może i fajnie wygląda ale jest ciut za mała i wystaje wkład a tego nie lubię.Musi być idealnie ;P Z kwiatami też czekam,bo w kwietniu jeszcze różnie może być :)
      Buziolki

      Usuń
  11. ludwik dostojny ... ach uwielbiam te meble :))))
    drzewko wymiata

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mojego ludwiczka też uwielbiam,zwłaszcza wieczorami,kiedy to zatapiam się w lekturze :)

      Usuń
  12. Drzewo oliwkowe bardzo nam się podoba. Gdyby było duże, dojrzałe to chętnie bym coś z niego wykonał bo ma przepiękny rysunek.
    Co do ludwika to mam właśnie zamówienie na ławę w tym stylu. Pewnie za około miesiąc pojawi się u nas na blogu.
    Pozdrawiam ciepło
    Red

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze i bez bicia się przyznam,że nie znam się na rysunkach drzew ;P ale samo drzewko mi się bardzo podoba :)
      Kiedyś myślałam nad stołem w tym stylu ale to wiąże się z większymi kosztami,bo musiałabym zmienić i krzesła do niego...i ławę również :)
      Wpadnę zobaczyć jak Wam poszło!

      Usuń
  13. Oj tam, oj tam - dieta nie zając... :-) Beti ja też uwielbiam swój posprzątany domek - od razu lepiej się czuję :-) Drzewko cudne, oby jak najpiękniej rosło. Ściskam i miłego weekendu życzę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dieta nie zając ale kg w górę skaczą szybciej niż później spadają ;)
      Myślę,że każda porządna pani domu lubi jak u niej błyszczy i pachnie !

      Usuń
  14. U Ciebie jak zwykle czyściutko aż zza ekranu pachnie... a przede mną długa droga. Już nie mogę się doczekać beztroskiego, leniwego weekendu na balkonie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Długa droga czy nie,dasz radę :) a beztroski weekend bardzo wskazany...bez znaczenia gdzie :)

      Usuń
  15. ja też myślę o takim drzewku, ale nie mogę go upolować. Pozdrawiam Gosia z homefocuss. bardzo przyjemnie u Ciebie w domku:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu ja też długo polowałam,myślę,ze teraz jak jest cieplej na dworze to zaczną się pojawiać w sklepach :)

      Usuń
  16. Slicznie u Ciebie :-) Piekne drzewko upolowalas :-) a ta rolada makowa i kawcia mi na koniec narobilas smaka.. :p Milego popoludnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolejny dowód na to, jak pozytywnie wpływa na nas słońce i wiosenna aura za oknem:)
    Życzę przyjemnej niedzieli.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Oby dobre elfy sprzątały za ciebie. Będziesz mogła poleniuchować i nacieszyć się ładnym otoczeniem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapraszam po wyróżnienie :):):)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja zachodowalam dzrewko orzecha indyjskiego:) dluuuga historia:)Fajny fotel:)

    OdpowiedzUsuń