czwartek, 11 kwietnia 2013

Angielski zakup



DZIEŃ DOBRY GWIAZDY MOJE ;)))



Wciąż Wam coś obiecuję...że będzie...że jutro...
i zwykle nic z tego nie wychodzi.
Przepraszam,obiecuję poprawę! ;P


Dziś zaległy post o tych moich mega wygodnych butach...o tych samych,co ludzie mnie zaczepiają
Mnie urzekają wygodą,fasonem i kolorami. Co tu dużo mówić uwielbiam je!
Jak obiecałam,że pokażę to pokazuję :)

Pewnie nie wszystkim przypadną do gustu i całe szczęście,bo nie chciałabym by wszyscy w takich chodzili ;P


Teraz szukam do nich torby...najlepiej granatowej...a może czerwonej?
Sama nie wiem!
Ma być ładna i do ręki ;)














Na dziś to tyle.
Znikam zrobić sobie kawę,bo ciśnienie spada a później muszę ogarnąć chatkę.



WSPANIAŁEGO DNIA I DUŻO SŁOŃCA!!
moje właśnie próbuje przebić się przez chmury




34 komentarze:

  1. Union Jack rules:-))) Tobie też życzę słoneczka u mnie jest!!! Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. Takich jeszcze nie widzialam :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo oryginalne buty...super :***
    Buziooolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Magduś,też tak myślę :)

      Usuń
  4. Fajne są!!!! Uwielbiam brytyjskie i amerykańskie akcenty, ale to takie moje małe skrzywienie zawodowe ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę Ci powiedzieć,że ja też uwielbiam i te buty to nie pierwsza rzecz jaką mam w szafie. Jak tylko zobaczę coś w tym stylu od razu kupuję ;) Później się zastanawiam czy mi to na pewno potrzebne hahaha
      Buźka

      Usuń
    2. A ja w tamtym roku kupiłam sobie cudny T-shirt z flagą amerykańską i niestety do pracy mi w takim pójść nie wypada, więc noszę go sporadycznie, bo po domu mi szkoda.

      Usuń
    3. Kiedyś podobnie jak Ty po domu nosiłam "gorsze rzeczy" ale doszłam do wniosku,że to bez sensu,bo moda tak szybko się zmienia a ja nie jestem w stanie znosić tych "lepszych" ciuchów.
      Zresztą dlaczego w domu mam źle wyglądać...kobieta zawsze i o każdej porze powinna wyglądać jak milion $$$ :)
      Też mam kilka koszulek i noszę,bo je bardzo lubię ;)

      Usuń
  5. hejka laska niesamowita!:P*
    to spowiadaj gdzie takie kupilas:P .............a co do slonka u nas raz swieci raz sie chowa ,ale niech juz bedzie ,niech sobie ma focha jak chce,wiesz ile tuta termometr pokazuje+11 prawdziwy czad!!!!!........................tak spogladam na te buty i wiem do czego mi pasuja to moich torebek, i to wszystkich bo mam i w czerwieni i w granacie:P...........a wiesz ,ze ja w sobote kupilam sobie trampki czerwone na wiosne i teraz zaluje ,ze nie wybralam na koturnie......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelka nie wiem czy wiesz ale widziałam w sklepach w takim stylu trampki :D Moja córka sobie takie już zamówiła :) więc ja muszę pomyśleć o innych. Buty zakupione w jednej z sieciówek a konkretnie gdzie to nie powiem hihihi ;P
      U mnie też +11 na termometrze ale słońce się waha czy wyjść czy nie :/,mam nadzieję,że jednak się zdecyduje i nam rozpromieni tą szarugę za oknem.
      Co do torebki to zdecydować się nie mogę,zresztą nie widziałam jeszcze takiej co by od pierwszego wejrzenia w oko wpadła i krzyknęłabym "wow". Cierpliwie czekam a na razie łażę z taką małą na ramię ale średnio mi pasuje ;P
      Kiss kiss

      Usuń
    2. ja na razie mam szlaban na zakupy,bo jeszcze nie ma lata a ja juz mam nowa kieckie i dwie pary letnich butow a w szafie scisk ,bo oczywiscie wszystko sie przyda...............a teraz jeszcze narobilas mi smaka na trampki na koturnie,ide lepiej myc podloge bo wiaderko z woda czeka ,a ja jak zwykle na kompie, jeszcze Beti mi macha fajnymi trampkami przed nosem haaaaa********

      Usuń
    3. Hahahaha zabrzmiało trochę jak żalenie się ;P Dlatego ja mojemu pięknemu nic nie mówię już,co zakupiłam,co chcę,bo facet zawsze ma ten sam tekst "tyle ciuchów masz,po co następne" Oni nic nie rozumieją ;P
      U nas trampek na koturnie jest mnóstwo,nawet wczoraj oglądałam :D ale póki się cieplej nie zrobi to nie kupuję.
      Ja też mam sprzątać ale wciąż na kompie siedzę a o 13-tej pan i władca na obiad przyjeżdża a ja w czarnej dupie z obiadem hihi
      Idę...ale wrócę później :)

      Usuń
    4. haa my zawsze wszedzie razem ,wiec hrabia i tak wie co kupuje i ile kosztuje,ale ostatnio nawet mnie namowil ,na kupno sukienki z nowej kolekcjii,malo tego podobaly mi sie dwie i na druga tez mnie namawial,ale zostawie sobie troche przyjemnosci na pozniej............... hasla,, masz juz tyle ciuchow,, znam doskonale,no ale mam na to calkiem skuteczna odpowiedz:P(juz sie troche wyrobilam)......

      Usuń
    5. Ja tam na zakupy wolę sama,bo nie znoszę jak mój przebiera nogami i wciąż pyta czy "długo jeszcze" ;P W tym roku muszę sobie właśnie zakupić jakieś fajne sukienusie...może coś w pastelach... ;) Coraz bardziej podoba mi się mięta :D

      Usuń
    6. u nas wyprawa do miasta to prawdziwa wycieczka z racji odleglosci haaa, na caly dzien lacznie z obiadem.......i czesto jest tak ze mam ogonek a czasem rozdzielamy sie kazdy na swoj dzial wiec juz mamy to opanowne do perfekcji haaa,a wiesz ,ze ja tez sie skusilam na pastelowa i to w bladym rozu!ale jest swietna bez przeslodzenia prosta w starym stylu ,ale mam jeszcze ochote na taka kolorowa w stylu lat 70siatych byloby super gdyby taka udalo mi sie kupic:P

      Usuń
  6. laska z Ciebie fiu fiu! buty fajne sobie sprawiłaś :-)))

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe dziękuję,Tobie raczej też nic nie brakuje :)

      Usuń
  7. są ZAJEBISTE .................................a właścicielka hohoho laseczka ...buziol

    OdpowiedzUsuń
  8. zwariowane trochę, ale to lubię:))) Pasują do właścicielki...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwariowana to ja byłam kiedyś...tak z 10 lat temu,teraz to już tylko herbatka i kocyk ;P

      Usuń
  9. Szałowe :-) Nie dziwię się, że robią furorę na mieście :-))) A leseczka z Ciebie, że ho,ho ... ściskam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalone :) Chyba sam bym sobie takie sprawiła :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super butki:) wyrozniajace sie:) pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Są świetne.
    Tylko pozazdrościć.
    Pozdrawiam M :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam cos niepowtarzalnego i nietuzinkowego, buciki sa świetne!!!
    Miłego weekendu Kochana;*

    OdpowiedzUsuń