wtorek, 7 maja 2013

Biały z odrobiną koloru



Witajcie we wtorek!

Dziś post na życzenie...mojej córki :)
Obiecałam,że pokażę jej pokój,choć od ostatniego razu niewiele się tu zmieniło.
Meble swego czasu zmieniały położenie prawie raz w tygodniu ale to ustawienie najbardziej nam pasuje.

Czeka nas zmiana łóżka ale to już trochę trwa,bo wciąż są ważniejsze priorytety.
Mamy upatrzone w necie ale trzeba jeszcze zobaczyć w realu...prędzej czy później dotrze tu.

Muszę Wam powiedzieć,że bardzo lubię ten mały pokoik odkąd jest biały,jakoś nie przytłacza jak kiedyś i zawsze w nim jasno.
Najważniejsze,że właścicielka zadowolona i dobrze się w nim czuje i satysfakcję ma,bo koleżanki się zachwycają,że taki "dorosły" i piękny.










Pogoda się dziś popsuła,pokropuje deszcz i słońca nie ma...szkoda bo było tak pięknie i ciepło.
Może też dzięki temu,wezmę się za znienawidzone prasowanie,bo samo się nie wyprasuje prawda? Szkoda,byłoby cudownie hihihi :))))
A Wy jakie macie na dziś plany?



Dobrego dnia Wam życzę!!










23 komentarze:

  1. cudny!!! dziewczęcy i taki "dorosły" , mam nadzieję, że już niedługo i moja zrezygnuje z różu:)
    w planach- znienawidzone prasowanie;~
    cmoki:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak,przez różowy etap trzeba przejść ale najważniejsze,że on mija. :) Bardzo się cieszę,że mam już go za sobą!
      A jak bym Ci tak podrzuciła trochę mojego prasowanka? ;P

      Usuń
  2. tez bylabym dumna majac taki pokoj!!!!jest swieny:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz,że puszy się jak paw jak się te koleżanki tak zachwycają :)) Żeby jeszcze tak porządku pilnowała to by było już miodzio :)

      Usuń
    2. a co tam porzadek w tym wieku to sa inne priorytety,jest z czego puszyc bo pokoik sie udal na medal:P

      Usuń
  3. JEST PIEKNY ...........taki delikatny ;)

    A u nas leje ;( BUUUUUUUUUUUU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny jest tylko w sobotę jak posprząta a tak wiecznie panuje w nim "artystyczny bałagan" jak to ona mówi ;)

      A u mnie przebija sie słoneczko ale pod wieczór jakieś burze zapowiadają...a ja się ich tak panicznie boję...buuuuu

      Usuń
  4. znaczy się,. ze juz dorosła:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne mebelki, jasny, śliczny. A jak przyjdzie nowe łóżeczko, będzie idealny. Duże szafy , więc ma gdzie trzymać rzeczy, super, bardzo mi się podoba. Fajne dodatki, a z porządkiem ... hm ... skąd ja to znam ...
    Ja dzisiaj zaraz rozprawiam się z mięskiem a potem kilka spraw do załatwienia , przedszkole , zajęcia popołudniowe i wieczorkiem do domu, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki cudny, taki dziewczęce a zarazem , jak piszesz dorosły. sama chciałabym taki mieć dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny przytulny pokoik :)

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny, dziewczęcy i taki dla nastolatek:)))
    A plany na dzisiaj były ale nie wypaliły, zawsze wpadnie mi coś do roboty...Słoneczko u nas od paru godzin:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super jasny pokoik! Widzę też świetną tapetę.
    Buziaki
    K.

    OdpowiedzUsuń
  10. Corcia ma prawo byc dumna, naprawde superowy pokoj !!!
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem zachwycona tym pokojem, jest po prostu cudny.
    Ja też mam plany żeby moim szkrabom tak pomału, po cichu wprowadzać biel.
    Na razie jak gwiazdeczce opowiadam to się zgadza.
    Pozdrawiam , a prasowania nie zazdroszczę, chociaż muszę przyznać się szczeże ze względu na mój kręgosłup to od 4-5 miesięcy tą "przyjemną" czynność wykonuje mój kochany mąż.
    Buziaki **
    M

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pokoik! Fajny, elegancki, a jednocześnie dziewczęcy i lekki.
    U mnie dziś piękne słoneczko świeci cały dzień, tylko przez chwilkę padał deszcz, więc miałam okazję żeby popracować w ogrodzie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny pokoik jasny i przestronny....pozdrawiam a u mnie zawisły zioła... zapraszam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście jaśniutki i bardzo przytulny pokoik, nie dziwię się, że właścicielka jest zadowolona;))
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  15. Beti pokoik jest cudny! ta pościel i wszystkie dodatki bardzo ładnie skomponowane:))) masz talent do tego kobitko! :D
    uściski

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie, a do tego moje biurko :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jest idealnie...wszystko idealnie do siebie pasuje,pamiętam to lustro;) i delikatne dodatki kolorystyczne które w łatwy sposób można zmieniać tez świetne;))
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń