poniedziałek, 6 maja 2013

Wciąż o tarasie





Dzień dobry blogowy świecie!!

Jak Wam minął weekend? Fakt,pogoda wymarzona nie była ale odpocząć się dało na maksa,królowała poza na "fokę" :))
U mnie pogoda ładna i ciepło od dwóch dni dopiero ale sezon tarasowy otwarty maksymalnie,co mnie bardzo cieszy.
Bujanie,kawka,czytanie czasopism mam już zaliczone na świeżym powietrzu.Wciąż dopracowuję to i owo,wciąż jak pszczółka znoszę kwiaty,doniczki,skrzyneczki i myślę co by tu wykombinować nowego.
Tak już mam i niesamowicie to lubię.

Będę malowała doniczki wszystkie na biało,tylko muszę się zebrać w sobie kolejny raz,bo część już pobieliłam ;)

W każdym razie uroczyście ogłaszam...
sezon otwarty!


Zapraszam :)


















Dziękuję za wszystkie komentarze pod poprzednim postem i za kolejne również!


Chcę również podziękować naszej blogowej koleżance z bloga moje little dreams za wyróżnienie Liebster Blog,którym mnie obdarowała.
DZIĘKUJĘ CI BARDZO!

Dostawałam je tyle razy,że nie będę pisała na czym ono polega,bo przecież wszyscy wiecie,prawda??


Odpowiem za to na pytania,które mi zadano :)

1. Co lubisz najbardziej?
Przestawiać w moim mieszkaniu ;)
2. Rano pierwsza kawa czy śniadanie?
Śniadanie z kawą
3. Samochód czy rower?
Niestety samochód
4. Morze czy góry?
Morze
5. Wakacje w Polsce czy zagranicą?
Nie ważne gdzie,ważne z kim
6. Pies czy kot?
Wszystko mi jedno
7. Róża czy tulipan?
Jedno i drugie,lubię wszystkie kwiaty
8. Twoje największe marzenie to ...?
Nie powiem,bo się nie spełni ;P
9. Twój kolor to ...?
Od jakiegoś czasu biały
10. Twój znak zodiaku to ...?
Panna
11. Czy wierzysz w dobre duszki?
W dobrych ludzi :)




Nie będę nominowała kolejnych blogów,czujcie się wszyscy wyróżnieni więc jesli ktoś ma ochotę proszę brać do woli :))))


Żegnam Was już i znikam do swoich zajęć :**

Pięknego tygodnia kochani!











28 komentarzy:

  1. Ślicznie pelargonie już rosną. Pogoda chyba będzie w najbliższym czasie. Dzisiaj świeci pięknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jednak nie do końca,teściowa mnie dziś poinformowała,ze idą przymrozki w nocy...ups...a ja taka maksymalnie "posadzona" :/

      Usuń
  2. Zazdraszczam pieknego, duzego tarasu ;-)
    U mnie polskie surfinie na balkonie, maciejka i ziolka posadzone :-) Zalowalam, ze sluchalam meza, ze auto nie z gumy i wiecej kwiatow sie nie pomiesci. W Niemczech takie duze surfinie 70 procent drozsze....grrrr.No nic, nastepnym razem bede madrzejsza ;-)
    Buuuuziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe no właśnie tak się wychodzi jak się męża słucha w sprawach "babskich" Z doświadczenia wiem,że mężowie źle znoszą zbyt dużą ilość "zielska" Mój dziś otworzył rolety,patrzy tak na nasz taras i mówi..."o ja pier...więcej tego zielska nie szło nasadzić" hehehe Prawie umarłam ze śmiechu,jak zobaczyłam jego minę :))) Bezcenne!

      Usuń
  3. Ślicznie u Ciebie na tarasie, kwiatki już u Ciebie rozkwitają :) Marzy mi się taka huśtawka jak u Ciebie, może kiedyś :)
    Pozdrawiam :) i miłego tygodnia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Życzę by to marzenie Ci się spełniło,bo to fantastyczna rzecz :)
      Buziaczki

      Usuń
  4. bardzo przyjemny tarasik :))) jest i gdzie odpocząć i kawkę wypić a i dla oka raj...

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I właśnie o to chodziło,by to wszystko było :))))))

      Usuń
  5. ale bym sie pobyczyla na Twoim tarasie,bujaczek marzenie,a jaka to poza na foke hiiii:P***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrocilam sie ,bo chcialam dodac zem ja tez panna:P

      Usuń
    2. Nie wiesz jaka to poza? Wywalasz się maksymalnie jak się da i leżysz nic nie robiąc ;P hahaha
      Panna powiadasz? No to już wszystko jasne,dlaczego tak dobrze nam się ze sobą gada :))))

      Usuń
    3. no dlatego wrocilam sie przyznac zem z z tych panien wlasnie heee,na foczke to moja ulubiona poza w takim razie ,ale na moim balkonie tak sie nie da,chociaz hrabia juz kupil ratanowe foteliki i stoleczki plastikowe odeszly do lamusa a palety na stoliczek ladnie przycial i wyczyscil jeszcze je trzeba razem sklecic,ale o bujaczku moge sobie tylko pomarzyc balkon za maly ledwo to co mamy wcisnelismy tak na chamca haaaa,a taki tarasik jak ty masz to miodzio,bo i na foczke i bujac mozna i cala reszte plus obiadek alem siem rozmarzylla co nie hiii****

      Usuń
  6. Pięknie! Wypiłabym kawkę na takim tarasie:)
    Naprawdę bardzo przyjemnie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli tylko będziesz miała ochotę to zapraszam :)

      Usuń
  7. JEST PIĘKNIE SERIO DECH ZAPIERA ;) chyba jadę na ta kawkę ;P

    NASZ WECKEND BYŁ KOMUNIJNY ALE WSZYSTKO BYŁO SUPCIO POGODA BOSKA JEDZENIE OGÓLNIE PANIKA NIE BYŁA POTRZEBNA BUZIOLKI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówiłam,że wszystko będzie dobrze,to wcale nie takie straszne ale jak wiadomo co nowe napawa strachem. Najważniejsze,że wszystko poszło jak po maśle i masz to za sobą :))))

      Czekam z kawą ;P

      Usuń
  8. Tak jak napisałaś jest już pięknie wiec nic tylko bujać się , sączyć i pełen relaks, pozdrawiam Gosia z homefocuss

    OdpowiedzUsuń
  9. cudny masz tarasik, taki dopieszczony. prawda, że latem to dodatkowy pokój w domu?

    OdpowiedzUsuń
  10. No oczami wyobraźni i tylko nimi widzę jak się na nim wylęguje;)) jest wspaniały!!
    Cudownego tygodnia Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie, kwitnąco i wygodnie. ja w tym roku też postawiłam na pelargonie. od razu przypomniał mi się "babciny" balkon- zawsze były czerwone, uwielbiałam siedzieć koło nich i wąchać listki. no cóż, może się starzeje:))) udanego tygodnia:***

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie jest u Ciebie na tarasie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Beti ślicznie tam masz:))) jak zielono i ile miejsca! co ja bym dała, aby na swoim balkonie taki stół i ławeczkę postawić haha:)
    dobrego wieczorku
    ściskam

    OdpowiedzUsuń
  14. Zazdroszczę ci tego tarasu!

    OdpowiedzUsuń
  15. Tarasik uroczy .... Kolorki, kwiatki ... aż chce się przysiąść na chwilkę .. lub na dłużej ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepięknie u Ciebie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń