środa, 16 października 2013

Najpiękniejszy bukiet na świecie

DOBRY WIECZÓR!

Wpadam tylko na chwilkę,by pokazać Wam najpiękniejszy bukiet jaki kiedykolwiek dostałam...zerwany dziecięcymi rączkami.
Dostałam go dzisiaj,bez okazji ale z najpiękniejszymi słowami jakie matka może usłyszeć od dziecka...
"jesteś najwspanialszą mamą na świecie"
Popłakałam się...ze wzruszenia...





Prawda,że piękny??




Teraz moje dziecię smacznie śpi a ja wciąż się uśmiecham patrząc na bukiet :)))


Dobranoc,pchły na noc!!


55 komentarzy:

  1. Oj.. to dzisiaj chyba dobry dzień dla mam... Ty dostałaś cudowny bukiet od swojego dzieciątka, a moja pociecha wysłała mi smsa o treści : kocham cię.... tak po prostu, bez okazji... cudnie jest... Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzadko się to zdarza a tyle radości sprawia :) Buziaki

      Usuń
  2. Oj, zakręciłą mi się łezka w oku. A moja narysowała piękny rysunek a na nim naszą rodzinkę, też byłam wzruszona. Pani w świetlicy powiedziała, musi Pani być dumna. Pewnie , że jestem !!!
    Bukiet piękny, czerwone piękne liście. milutkiej , spokojnej nocki :)pa pa , oglądam Bitwę o dom, zaraz koniec pa pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja już rysunków nie rysuje,przynajmniej takich ale potrafi zaskoczyć w inny sposób. Trzeba się cieszyć z tego co dają,bo tak szybko nam rosną.
      Spokojnej nocki kochana :)

      Usuń
  3. ah jest cudowny ;) jak i ty moja kochana ;*

    Buziaki @ nabazgralam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny bukiet i piekne słowa dziecka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Buuuuuuuuu .... Tez zawsze płaczę w takich chwilach. Buziaki .... Tym razem dla twórcy tego cudnego bukietu :)))))) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to ogólnie płaczek jestem i wiele rzeczy mnie wzrusza... Przekażę,na pewno się ucieszy :)
      Miłego dnia Sylwuś :**

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. Oj Aga a co ja mam powiedzieć? Takie chwile są bezcenne!

      Usuń
  7. Gratulacje najwspanialsza Mamo! Od córek chyba częściej można usłyszeć coś ciepłego niż od synusiów-zwłaszcza w wieku 15 lat (jedynie buziak i przytulas, czasem zgarnięte siłą :O)
    Buziaki-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tak,dziewczynki są bardziej wylewne niż chłopcy. Moja córka to ogólnie przylepa ale tym bukietem niesamowicie mnie zaskoczyła :)

      Usuń
  8. wczoraj chyba był dzień dobroci nad zwierzętami, bo i mój Starszy wlazł na kolana przytulił się i bąknął , że mnie kocha:))) cmoki na koniec tygodnia:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe chyba z tego tak wynika,bo nie jesteśmy jedyne jak widać :))

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dokładnie Magdo a tak rzadko się zdarzają...

      Usuń
  10. Piekny bukiet :))) Takie slowa i gest od dziecka, to najpiekniejsza chwila dla mamy za jej trudy wychowywania pociech, ktore niekiedy potrafia wyprowadzic z rownowagi ;))) Ja sobie musze zmajstrowac sama taki bukiecik ;)))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj potrafi,potrafi Madziu,czasem mam ochotę spakować i wystawić za drzwi a najgorszy okres jeszcze przede mną :/ Strach się bać! Mam nadzieję,że nie wda się w mamusię,bo mamusia to niezłe ziółko było hihi
      Ty sobie dzidziusia zmajstruj a bukiecik później dostaniesz :D
      Buziolki

      Usuń
  11. jakie kolory!!! :-)
    pięknie, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory iście jesienne z przewagą czerwieni...ponoć to zamierzony efekt,bo "szukałam tylko czerwonych mamo" :))

      Usuń
  12. Najpiękniejszy bukiet jaki można dostać i najpiękniejsze słowa jakie można usłyszeć :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny bukiet i jakże piękne słowa z małych usteczek:)
    spokojnej nocy bzi Kami

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często słyszę,że mnie kocha,właściwie każdego dnia jak wychodzi do szkoły...tak się nauczyła i czasem mam wrażenie,że to takie "cześć" :))) Ogólnie jest bardzo wrażliwa i potrzebuje ciepła ale wyprowadzić z równowagi też umie grrrr ;P
      Miłego dnia

      Usuń
  14. O tak nie ma nic piękniejszego od takich słów i prezentów :) Moje dzieci często dają mi laurki, kwiatuszki z ogródka ... cieszy tak samo za każdym razem :):):)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję,że to się zbyt szybko nie skończy :)

      Usuń
  15. takie prezenty są najcenniejsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. To jest właśnie to, dla takich chwil warto żyć i męczyć się na porodówce.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porodówka to pikuś biorąc pod uwagę późniejsze dojrzewanie dziecięcia hihi ;P

      Usuń
  17. przepiękny bukiet :):):) oj można się popłakać aż sama się wzruszyłam :) buziaczki Beti ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piękny,szkoda tylko,że tak szybko się zasuszył...

      Usuń
  18. oj cudowny bukiecik, takie są najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny!!!! też bym płakała, każdy prezent od mojej Zuzy wywołuje u mnie płacz na przemian z uśmiechem... Cudowne dzieci mamy:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudowne,kochane choć czasem doprowadzają nas do białej gorączki :P

      Usuń
  20. jak słodko!
    na takie niezapomniane chwile warto czekać i warto dla nich żyć!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nic więcej dodawać do tego co napisałaś nie muszę :)

      Usuń
  21. ojej! Piękny, a chwila jeszcze piękniejsza:))))

    OdpowiedzUsuń
  22. tak takie gesty są cudne... niby liście, a jak potrafią rozczulić:) śliczny:)))

    OdpowiedzUsuń
  23. no popatrz nie zdazylam sie obrocic a Beti juz dwa posty zrobila:P***
    nie wiem ostanio jakos jestem na bakier z blogerem................bukiecik jest cudny nie widzialam piekniejszego ,niby taki prosty gest a jaki wzruszajacy ,prawda:P****

    OdpowiedzUsuń
  24. bukiet jest przepiękny sam w sobie, ale jako że zerwany przez własne dziecko i do tego wręczony z tak pięknymi słowami - to sprawia, że bukiet jest najcudowniejszym prezentem na świecie:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczny bukiecik, taki Serca pełen:)

    OdpowiedzUsuń