czwartek, 10 października 2013

Zrób sobie półkę-DIY




DZIEŃ DOBRY!


Chciałam mieć półkę za łóżkiem ale nie chciałam robić kolejnych dziur w ścianie. Początkowo miał tu stanąć regał,by poupychać w nim trochę rzeczy w kartonach ale z racji tego,że nie byłam pewna czy to dobry pomysł,zrezygnowałam z niego.
Później będąc w Ikea natchnęłam się na taką półkę...wydawała się idealna do póki nie okazało się,że wymiary są zbyt duże i cena też do mnie średnio trafia. 


Myślałam,myślałam i wymyśliłam,że zrobię sobie taką półkę sama.
Pojechałam do Leroy Merlin. Początkowo miały być to trzy białe płyty meblowe,jedna długa 2m na blat i dwie 80cm na boki. 




No cóż...tej na blat w kolorze białym nie było a nie chciało mi się czekać ponad tydzień więc kupiłam zwykłą sosnową i pomalowałam farbą akrylową :)



Do tego cztery wkręty i półeczka moja gotowa!
I fajnie wyglądają na niej słoje i sęki :)



Półka kosztowała mnie razem z wkrętami 58zł bez farby,bo ją mam zawsze w piwnicy :)
Gdyby ktoś był zainteresowany to podaję wymiary:
2 płyty 80/20cm (dł/szer) myślę,że długość 70cm też mogłaby być
1 płyta 200/20cm (dł/szer)


Po włożeniu za łóżko wygląda to tak.






Wciąż można zmieniać dekoracje i już się nie mogę doczekać jak na Boże Narodzenie udekoruję ją lampkami i innymi cudami :)
Teraz mamy lampkę nocną pod ręką i jest gdzie odłożyć książkę czy telefon...same zalety!

Mam nadzieję,że Was nie zanudziłam ;P


Przypominam również o trwającym CANDY. Kto się jeszcze nie zapisał to serdecznie zapraszam TU


Znikam pobuszować w sieci.

MIŁEGO DNIA!








109 komentarzy:

  1. Super półeczka! Brawa za kreatywność, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, no to teraz masz pole do popisu. Wyobrażam sobie Twoje świąteczne szaleństwo! Fajna ta półeczka. Ja bym jeszcze zamocowała deskę na dole, żeby mi się nie złamała i była bardziej stabilna :D. Nie ma to jak zrobić samemu mebel. My z mężem zrobiliśmy sami komodę RTV. Teraz namawiam na zrobienie konsolki do przedpokoju.
    Buziaczki - D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Półka ogólnie jest stabilna ale tak jak piszesz zamontuję sobie jeszcze ze dwie półki,żeby poupychać tam rzeczy mało używane :) Mam nadzieję,że jak zrobisz konsolkę to się pochwalisz!
      Buźka

      Usuń
  3. Super! Ja też muszę nad czymś takim pomyśleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam i zawsze można ją przestawić jak się znudzi :)

      Usuń
  4. Wyszło Ci świetnie, możesz sobie teraz zaszaleć i pięknie wyeksponować każdą dekorację:) Super pomysł!!!
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mąż jak zobaczył to się załamał,bo stwierdził,że będzie kolejne miejsce na moją klamociarnię ale jak doszedł,że będzie miał gdzie położyć telefon to od razu zmienił zdanie :) Ci faceci hihi :)))

      Usuń
  5. Fantastyczny pomysl i swietne wykonanie! U mnie w mieszkanku parapetow brak... tylko gdzie by tu taka poleczke wstawic...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! W zasadzie wszędzie,gdzie tylko zechcesz a wymiary robisz pod siebie :)

      Usuń
  6. o masakra :D ale mi się podoba ta półeczka ! bardzo :D podziw za pomysłowość i własną robotę :) zapisałam się na Twój konkurs candy :) buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Sissi. Widziałam,widziałam i bardzo się cieszę!

      Usuń
  7. Bo wszystko zdarzyc sie może, gdy zdesperowana kobieta, bierze los we własne łapki... Pólka jest idealna. Mam tylko pytanie. Czy jej boki oparte sa na podłodze? Buziaki wielkie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świetnie napisane :) Joasiu tak,boki stoją na podłodze i w każdej chwili można sobie półkę wyciągnąć i przestawić lub zupełnie usunąć :)

      Usuń
  8. Widzę, że każdemu mistrzowi towarzyszy giermek - u Ciebie ma cztery łapy i kupę czarnej sierści (do sprzątania) :-)
    Ja mam rudzielca i dużo czasu spędzonego na szmacie:-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha Kasiu trafiłaś w dziesiątkę! Sierści jest tyle,że czasem mam ochotę wziąć maszynkę i ogolić skubańca na zero ;P W okresie,kiedy zrzuca sierść na potęgę odkurzam mieszkanie dwa razy dziennie i zastanawiam się tylko co sąsiedzi sobie o mnie myślą...wariatka psychopatka,pedantka czy więzień własnego domu...

      Usuń
    2. Hahahaha... Jakbym siebie widziała... Tylko u mnie kudły sa w kolorze blond... 2 razy dziennie na odkurzaczu ... i ciągle tyle samo kudłów... Moje kochane psidło... ;-) Buziaki!

      Usuń
    3. Joasiu jakbym te wszystkie kłaki zbierała to bym już niezły dywan wymodziła ;P

      Usuń
  9. to jest meeega fajny pomysł!!!potrzebuje takiej za lozkiem w sypialni!jestes genialna!dziekuje!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A proszę bardzo! Cieszę się,że mogłam pomóc :)

      Usuń
  10. Ta półka jest świetna, zawsze takie mi się podobały !!!!!!
    I jak łatwo zrobić, a ja kiedyś też o takiej myślałam i stawiałam z ikei taki regał z półkami ale on właśnie jest szeroki i odeszłam od tego.
    O tak to będzie miejsce na fajne dekoracje, i praktyczna ta półeczka. Strzał w dziesiątkę , Beti !!!!! A jak wpisała się idealnie we wnętrze !!!!!! ż Ci jej zazdroszczę !!!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Początkowo było wiele wersji z Ikei ale właśnie wciąż rozchodziło się o szerokość. Nawet się już poddałam i myślałam,że nic tam nie wejdzie,do momentu,kiedy zobaczyłam tą ławę w Ikea,wiedziałam,że to właśnie to,czego szukam. Reszta poszła błyskawicznie :)
      Jestem bardzo zadowolona więc polecam gdybyś miała ochotę!

      Usuń
  11. I to mi się podoba, chcę, nie ma że nie da się, że nie ma, chcę i mam :)) Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem mam takie kreatywne przebłyski haha :)

      Usuń
  12. Super to ♥ wygląda, bardzo mi się podoba, fajny pomysł. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Super! Uwielbiam takie półki:) Gdybym miała większy salon to na 100% za kanapą stanęła by wąska komoda/bufet z lampą i innymi dekoracjami:D ps. mój umysł konstruktora nie pozwala mi nie spytać się czy od wewnątrz dodałaś tam kątowniki? Bo jeśli nie, to na pewno się przydadzą, konstrukcja będzie stabilniejsza i mocniejsza, a tez nie będzie ich widać. Zwróć uwagę ze ta polka z ikei jest o wiele szersza w przekroju, dlatego tam nie trzeba. Ja tak tylko, z dobrą radą;) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kątowników nie dawałam,ponieważ w późniejszym terminie,mam zamiar dodać jeszcze ze dwie półki,na których będą kartony z przydasiami mało używanymi,wtedy półka stanie się jeszcze bardziej stabilna niż jest.W każdym razie dziękuję za radę,przyda się przy kolejnych realizacjach :)))) Buziak

      Usuń
    2. uff to super, już się nie martwię!

      Usuń
  14. Betii ... półka jest extra ... ja też taką chcę !!! :)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to leć do sklepu po potrzebne rzeczy i do dzieła Ala! Bardzo proste więc dasz radę :)

      Usuń
    2. ...według mnie to chłopa do ego potrzeba ... a ja na hile obena nie dysponuję tym naredziem :))) hahahha

      Usuń
  15. lol lol lol zajebioza zaraz bende męczyć starego ;) LOVE YOU ;O

    Patka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati sama możesz zrobić i "stary" do tego nie jest potrzebny :)

      Usuń
  16. nooooooooo tos mnie teraz zaskoczyla i kopare musze pozbierac z podlogi,powiem tak mucha nie siada!!!!!!!,budowanie i malowanie to Twoje drugie ja,ukryty talent,cod moid i orzeszki!!!!..........................

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noooo to bardzo się cieszę :) Szkoda,że tak późno na to wpadłam ale najważniejsze,że jest! Ja to ogólnie chyba facetem miałam być,bo szyć,gotować,piec i takich tam babskich rzeczy nie umiem ale męskie to jak najbardziej. Kiedyś nawet powiedziałam mojej mamie,że mi to facet nie ma czym zaimponować bo ja potrafię wszystko zrobić sama :))) i kontakt z facetami też mam lepszy niż z kobietami ;P

      Usuń
    2. o kontakt z facetami zawsze mialam lepszy niz z babkami,malo tego kolezanek zawsze mialam niz kolegow,co nie oznacza ze bylam chlopczycy,bo nie bylam,ale jakos przyznam sie ze majsterkowac nie lubie,chociaz jak mieszkalam sama ,to tez sama wszystko sobie robilam bo chcialam miec ladnie i w kablach mieszalam i szafki przerabialam i malowalam i wymyslam,ale jakos specjalnie lubie zalatwiac takich spraw

      Usuń
    3. mialo byc nie lubie zalatwiac takich spraw hee,ja to chyba jeszcze spaica jestem:P

      Usuń
    4. Bo jakby to powiedzieć...baby są jakieś inne hahahah :)))))

      Usuń
  17. Szalejesz...ojjj szalejesz. Idealne rozwiazanie dla uwielbianych przez nas kurzolapow ;))) Teraz czekamy na Twoje aranzacje. Miejsca masz pod dostatkiem :)))
    Buziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu u mnie zawsze po takim ciężkim czasie przychodzi wena na robienie różnych rzeczy hihi Mój M. jak tylko zobaczył,to skomentował,że będę miała gdzie kolejne klamoty stawiać,by w nocy na łeb spadły haha :)))) Szukanie nowych aranżacji to podstawa :D

      Usuń
  18. Dokładnie trafiłaś w to, na co ja teraz poluję. Bardzo mi się podoba; właśnie taka prosta forma, bez udziwnień. SUPER!!!! S.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No widzisz,to się na coś przydałam :)))

      Usuń
  19. Pomysł jest poprostu GENIALNY!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak myslałam, że to coś z salonem i kanapą związane :)
    Bardzo fajny pomysł i efekt końcowy.
    Ja odrazu patrze na swoja kanapę czy by to u mnie przeszło, ale raczej nie :D Zsoatałabym z ta półką wywalona na balkon przez mojego zapewne hehe :D Także musze być ostrożna, dziś zaczynam akcje firany, mam nadzieje, że podjedziemy do jednego sklepu hihi :D
    Już widzę Twoje kolejne posty z serii- zmienamy deko na półce :D hihi :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kasiu myślę,że i na balkonie byłaby fajną półeczką na kwiaty :)
      Trzymam kciuki za te firany i daj znać jak poszło!

      Usuń
  21. Kochana to jest niesamowity pomysł i rewelacyjny efekt!!!Bravo!!!;***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi mów,tak mi dobrze hihi :))) dziękuję!

      Usuń
  22. bardzo proste i mega efektowne :) !!! brawo!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesteś GENIALNA!!!! Fantastycznie to wygląda. Bardzo mi się podoba:))) I ta cena...brawo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiesz Ewcia czasem mi się zdarzy jakiś niezły pomysł :)))) ale dzięki,cieszę się,że Ci się podoba :)

      Usuń
  24. świetnie się prezentuje i nie odbiega niczym od tej "ikeoskiej"
    A zdradzisz gdzie nabyłaś ( lub jak wykonałaś :) tę wiszącą półeczkę na której stoją zdjęcia/plakaty ??
    Poszukuję takiej od dłuższego czasu,
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wisząca półeczka kupiona w Ikea
      http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/50152595/
      Pozdrawiam

      Usuń
  25. i Ty tak sama? te wkrętki, zakrętki i takie tam?! no chylę moherowy beret przed Twą pracą! :)))
    też myślałam o takiej półeczce nad kaloryferami, ale tylko myślę bo mi się nie chce otwierać farby, bo jak otworzę to wpadnę znowu w wir malowania co popadnie, cmoki :****

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama,samiutka Beciu! Te wkrętki,zakrętki to nic wielkiego,każdy może :)) Ty też! :D
      Zawsze możesz kupić płytę meblową w danym kolorze i farba będzie niepotrzebna :P
      Buziol

      Usuń
  26. No proszę, dusza majsterkowicza w Tobie drzemie! Super! Brawo za rewelacyjny pomysł i wykonanie :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,do majstrowania to ja jestem pierwsza :) Dziękuję Kasiu!
      Miłego weekendu Ci życzę

      Usuń
  27. kawał dobrej roboty!
    zuch dziewczyna jesteś :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Martuś,czasem coś mi się tam uda :)

      Usuń
  28. Cudnie Kochana, pomysł idealny, że o wykonaniu nie wspomnę;))
    Niezły to byłby nawet pomysł na półkę nad kaloryfer...hmmm;)))
    Ściskam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana.Tak na prawdę taką półeczkę można postawić wszędzie a jak dołożysz do niej jeszcze ze dwie półki bedzie świetny regał :)) I taki mam zamiar...dołożę jeszcze póleczki :)

      Usuń
  29. Super pomysł :) Niby nic takiego, trzy skręcone deski a tyle radości. Piękny wystrój stworzyłaś i nie dziwie się, że nie możesz się doczekać Świąt BN :) A mi się też spodobała ta mini półeczka na ścianie, myślę o takiej do mojego pokoiku gzie szyje....może też sobie sama zrobię :) pozdrawiam, Basia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie,nic wielkiego a ile możliwości :) Ta wąska póleczka też jest do zrobienia samemu prosta :)

      Usuń
  30. Nie zanudziłaś, półka jest świetna i teraz jest gdzie robić małe wystawki dekoracyjne:)
    Ja też się zastanawiam nad półkami i zabudowaniem kaloryfera, ale na razie jest to jedynie w sferze rozmyślań i planowania;)
    buziaki:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak!! grunt to mieć gdzie wystawki robić haha :)))))) Plan musi być,później trzeba dojrzeć do decyzji,wykonać...a droga daleka ;P

      Usuń
  31. swietny pomysl. sama kiedys o taliej myslalam, ale u mnie sa skosy i o postawieniu czegokolwiek nie ma mowy. A jak widze na takiej dluuugiej mozna tyle fajnych rzezczy postawic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę Ci tych skosów,zawsze mi się podobały choć faktycznie czasami sprawiają problemy. Można,można wystawiać do woli :)

      Usuń
  32. pieknie wyszło. świetna robota Beti!

    OdpowiedzUsuń
  33. super pomysł z ta półką ;))

    OdpowiedzUsuń
  34. To ja raz jeszcze napisze .... pólk jest boskkaaaa i tez chce miec taka :)))
    kissss Betusia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz Aluś,gdybyś bliżej mieszkała to bym Ci taką zrobiła :)

      Usuń
  35. Obejrzałam, pomyślałam i już nawet wymierzyłam u siebie taką za kanapą w "dziennym". Pomysł z górnej - nomen omen - półki ;) SUPER : ) Przytulasy zostawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana,pochwal się jak zmontujesz :)
      Buziole

      Usuń
  36. fantastyczny pomysł ! jestem pod wrażeniem, pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  37. Super pomysł, rewelacyjne wykonanie brawo!!!
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ślicznie dziekuję! Obiecuję,że zajrzę :)

      Usuń
  38. Nie ma to jak przedsiębiorcza kobiea, króra zakasa rękawy i sama zrealizuje swój cel. Pólka świetnie wkomponowała się za kanapą!!!
    pozdrawiam serdecznie***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak...taka Zosia samosia lub ta,co się żadnej pracy nie boi :))))
      Pozdrawiam

      Usuń
  39. Brawo!! Gratuluję pomysłu i wykonania. Uwielbiam takie kreatywne i nieszarpiące po kieszeni rozwiązania.

    OdpowiedzUsuń
  40. No i pieknie, mozesz sobie na nie cudnie eksponowac swoje skarby:)
    pozdrowionka:)))

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajny pomysł i można zmieniać dekoracje w zależności od nastroju. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  42. Wpadłam popatrzeć jeszcze raz na Twoją cudowna półeczkę i jeszcze ciepłe słowo o niej napisać, ale mój komentarz zniknął ;( więc piszę jeszcze raz :)
    Przepiękna półka i świetny pomysł :) Bardzo mi się podoba :) I chyba będę tak do niej wzdychać i wzdychać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co wzdychać tylko sobie taką sprawić Martulka :)

      Usuń
  43. Bardzo lubię sama tworzyć w domu miejsca gdzie można czarować dodatkami. Ta półka jest do tego idealna! Kącik kanapowy wygląda super przytulnie Beti :)
    Uściski
    Joasia

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo podoba mi się Twój pomysł. Sama rozglądam się za taką półką, ale może właśnie sama wezmę się za zrobienie takiej :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kochana Betusiu ...zapraszam Ciebie na swój nowy blog ..foto blog :)) Bedzie mi bardzo miło jak dołaczysz do grona obserwatorów . Ja oczywiscie dodaje Twoj do obserwowanych ..bede Ciebie miała na wszystkich frontach :)) haha :)) Kiss kiss ... Alicja

    OdpowiedzUsuń
  46. No fajna, aż się zaczęłam zastanawiać czy nie odgapić :) Brakuje mi parapetu w pokoju (mamy tylko okno balkonowe) a taka półka mogłaby się sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetny pomysł i wykonanie! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Pomysł z tą półką rewelacyjny... już nie mogę się doczekać Świątecznych dekoracji;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie to sobie wykombinowałaś. Bardzo podoba mi się twój salonik.

    OdpowiedzUsuń
  50. A ja mam najlepszy sprzęt RTV na rynku! Jestem maniakiem telewizyjnym, muszę! Teraz zakupiłem sobie kilka fajnych rzeczy, bo zaoszczędziłem na mieszkaniu, które znalazłem na stronie internetowej pod tym linkiem: wrocław mieszkania - polecam!

    OdpowiedzUsuń