czwartek, 24 października 2013

Same przyjemności

WITAJCIE KOCHANI!

Za oknem prawie,że lato.Temperatura wczoraj, 24 stopnie w cieniu!! Słońce,słońce i jeszcze raz słońce...żyć nie umierać :)
Mamy prawdziwą,cudowną polską jesień i miejmy tylko nadzieję,że ta aura szybko się nie skończy.



Ale dziś nie o pogodzie miało być a o mojej wygranej u Ani Scraperki i sklepu Nordlook.
Nie sądziłam,że szczęście się do mnie uśmiechnie,bo raczej nie mam szczęścia do takich rzeczy a tu patrzę i oczom nie wierzę!! Jest,jest,jest...wygrałam!!!

I przyszła moja wyczekana wygrana a w niej...zobaczcie co znalazłam :)







Poszewka i papilotki w gwiazdki!  

Aniu i Joasiu bardzo Wam dziękuję!! Sprawiłyście mi niesamowitą radość :)))

Poszewek mam teraz tyle,że możemy się w nich zakopać hahaha







***
A teraz z innej parafii,jak to mówią :)
Bardzo dziękuję,że tak ochoczo przystępujecie do mojego candy. 
Nie sądziłam,że aż tyle osób się zgłosi a ten kto się jeszcze nie zapisał ma tydzień.
Zgłoszenia można zostawiać TU , serdecznie zapraszam :)


Na dziś to tyle,znikam gotować obiad.


Wiele radości na nadchodzący weekend :)))

Paaaa!










42 komentarze:

  1. superasna sprawa,mialas szczescie, ladne rzeczy wygralas:p
    ...........a myslalm ,ze bedzie dzisiaj o twoich nowowsciach i co bylas w tej ikei ,wylowilas cos fajnego pisz bo jestem ciekawa:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ikei jeszcze nie byłam,bo mi się wtedy nie chciało ;P ale wybieram się,bo obiecałam mamie zakupić firanki :) Ogólnie przez te kilka dni inwestowałam w siebie.Fryzjer,ciuchy,buty itp :))) W domu wszystko bez zmian,bo i wena mnie opuściła :P a nie...kupiłam nową pościel :)TYLKO!

      Usuń
    2. nowa posciel to nie jest tylko!!!! ja chce sobie kupic maszyne do szycia haaa,nie wiem co bede na niej szyla ale ja kupie haaa
      nio nio Beti ja cie nie poznaje ,inwestujesz w siebie,zakupki ciuchwe i bucikowe polubilas ,to cos wrozy.......dobry humorek:P

      Usuń
  2. Ale fajnie , gratuluję, chyba przeoczyłam zabawę u Scrapetki. Poducha świetna !!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ali :* Żałuj bo aż trzy osoby wygrały :D

      Usuń
  3. super nagrody!!!! udało Ci się :)
    cmoki na łikend:***

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy wygrałaś. Widzę kolejny raz świeczniki i stwierdzam, że są cudne. Co gotujesz? Właśnie siedzę w pracy i myślę co na obiad :) U nas dzisiaj pochmurno!
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Dziś mnie naszło na wątróbkę w jabłkach,pyszna i zdrowa :) Tak się objadłam,że ruszyć mi się ciężko :P
      Uściski

      Usuń
  5. Beti same cudeńka. Gratuluję wygranej. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. super, gratulacje! podusia rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo dziękuję,też mi się podoba :)

      Usuń
  7. Gratuluje wygranego candy , swietne przydasie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje! Super poducha! :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Beatko!!! Ja też kiedyś u Ani wygrałam candy, a moja rość sięgała zenitu:) Cudne rzeczy wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniałę cukieraski, tylko pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  11. Są śliczne i pasują do Ciebie :))))
    Pozdrowionka s.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty to jestes królowa poszewek i poduszek i widac ciągle Ci mało :D
    Ładna poszeweczkę dla siebie wybrałaś :)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  13. Super wygrana, podusia - cud, miód i orzeszki ;) Przytulaski zostawiam i pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej, poszeweczki prześliczne!!! Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie:http://kobietapoczterdziestce.blogspot.com/
    aga

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawsze pisalas, ze szczescie nie dopisuje, a tutaj taaaakaa wygrana...gratulacje :*** U nas tak slonecznie bylo we wtorek, teraz pogoda sie troche pogorszyla, ale nadal jest cieplutko.
    Buuuziolki

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie, że wygrałaś! Poszewek nigdy za wiele, a ta piękna wyjątkowo. Gratuluję! :)
    Candy mówisz... - już lecę się zapisać! :)
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję :) świetny prezent :) ze swej strony zapraszam na moje CANDY - masz dobrą passę, trzeba z niej korzystać :P
    http://dolcevitapodroznika.blogspot.com/2013/10/i-want-candy.html#comment-form
    pozdrawiam :):):)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję serdecznie.
    Ach, nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  19. Serdecznie gratuluje!
    Piekna wygrana! Beti, super! ! Sliczne lilie w tle!

    Buzka!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratulacje! też miałam chrapkę ta te prezenty:)
    http://paulapearls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. super niespodzianka - gratuluję :):):):)
    świeczniki mi wpadły w oko :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluję ;)) a to prawda pogoda iście letnia!!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Beti Kochana cudna wygrana;)ach mi się zrymowało;)) gratuluje serdecznie...poducha Cuuuuuudna;)

    Miłego weekendu Kochana, ściskam;**

    P.S. dostałam, odebrałam, rozpakowałam i baaardzo z Manią dziękujemy...buzial;*

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana poszewka ekstra!Lepiej nie mogłaś wybrać;)))
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. I u mnie (małopolska) pogoda też letnia - wczoraj nawet byłam pospacerować w rzece, ale woda już nie taka super ciepła;) hehe
    Bardzo ładna poszeweczka:)

    PoZdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Serdecznie gratuluje Beti:))))

    OdpowiedzUsuń
  27. gratuluje wygranej Betusia :)) Podusia sliczna :)))

    Kisss kissss ...Ala

    OdpowiedzUsuń