niedziela, 22 września 2013

Jesienne Candy!



Witajcie kochani!

Od środy byłam na odwyku od komputera a to za sprawą mojej mamy,która postanowiła mnie odwiedzić na kilka dni. Bawiłyśmy się super...maraton po sklepach trwał 3 dni i powiem Wam,że nie sądziłam,że kiedykolwiek to powiem ale miałam dość!
Dziś odpoczywam i nadrabiam zaległości na Waszych blogach,bo bardzo się stęskniłam : *

Kilka nowości pojawiło się u mnie w domu ale o tym będzie w kolejnych postach.
Dziś serdecznie zapraszam na moje jesienne candy.
Zapisy trwają do 31 października 2013 do północy a do zdobycia są dwie porcelanowe białe miseczki z lwami.
Zasady jak wszędzie czyli :
1.zostawiamy komentarz pod postem o chęci wzięcia udziału w zabawie
(osoby bez bloga proszę o pozostawienie również maila)
2. osoby posiadające blog umieszczają banerek u siebie z linkiem do tego posta i pierwszym zdjęciem
3.osoby,które nie są obserwatorami proszone są o dołączenie do "obserwatorów"

i to chyba tyle :)







Serdecznie zapraszam do zabawy!


A w kolejnym poście co udało mi się zdobyć podczas "maratonu" sklepowego :)



Miłej niedzieli i udanego startu w nowy tydzień!




119 komentarzy:

  1. ja tez moge:P
    to ja sie zapisuje:P
    a mnie ostnio tez duzo ucieka ,jakos mam mniejsza czestotliwosc na blogerze ,nie pomyslalabym sobie ze to kiedys napisze,ale tak jakos jest:P***

    OdpowiedzUsuń
  2. Beti chętnie bym wzięła udział ale mam już 6 sztuk ;) ( a nie warto być zachłannym) I przyznam się szczerze ze są zajebiostyczne ;)

    POWODZONKA ŻYCZĘ INNYM PANIĄ ;)


    Ps. ciesze się ze wizyta Mamci udana ;)

    BUZI

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok Pati,rozumiem i nie mam żalu :P Następnym razem bardziej się postaram hihi :)))

      Mamcia to się tak obłowiła,że jeszcze trochę a trzeba by było ciężarówkę zamawiać :)

      Usuń
    2. Beti ja zagram jak w nagrodę będzie weckend we dwie ;O BUZIAL

      Usuń
    3. To już możesz wziąć udział...poświęcę się hahaha ;P

      Usuń
  3. Pierwsza ! :D Zapisuję się, nie ma to tamto ;)Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  4. lewki są super a dynki to już wogóle:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ oczywiście się dopisuję - mam takie 4 miniaturki - pasowałby by bardzo ;)

    Przyjemnej niedzieli życzę ;))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to koniecznie! :)))

      Tobie również udanej!

      Usuń
  6. Również dołączam do kolejki :)
    Bardzo ładne prezenciki przygotowałaś :D
    Buziaczki i czekam na zdjęcia zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. z chęcią się dołączam do zabawy :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. i ja i ja ;D
    piękne i do tego BIAŁE!!!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne...zapisuję się i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. O mamuniu jakie cudowne te miseczki!!!!!! Zapisuję się i ja licząc na troszkę szczęścia....
    Ciekawa jestem efektu Twojego zakupowego szału Beatko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopisałam do listy! :D

      Ja tak nie szalałam jak mama :/

      Usuń
  11. O jakie piękne :) zapisuję się oczywiście i liczę na szczęście :)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    szymanska25@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Witam, chętnie stanę w kolejce. Pozdrawiam aneta.hrybacz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej Beti! Ustawiam się w kolejce i ja!!!
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ustawiam się jesiennie w kolejce z parasolem nad głową i może uda się wygrać te słoneczne dynie :))) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesli wygrasz,dynie dołączę gratis :)

      Usuń
  15. kochana z ogromną chęcią się zapisuję i czekam na wyniki:))) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Cuda! Podziwiam i zazdroszczę gustu, i oczywiście dołączam do zabawy i niecierpliwie obserwuję :)
    Mój mail: a.kempna@gmail.com
    Pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie,dopisuję do listy :)

      Usuń
  17. Ja też ustawiam się w kolejce :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  18. witam i ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  19. I ja staję grzecznie w kolejce.
    Może akurat tym razem szczęście uśmiechnie się do mnie.
    Pozdrawiam M.

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja z ogromna przyjemnością przystaję;)) są cuuudne;))
    Uściski;*

    OdpowiedzUsuń
  21. Marzą mi się takie miseczki, nigdzie nie mogłam ich znaleźć, a tu u Ciebie niespodzianka!!
    Chętnie staje w kolejce!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. fajowe miseczki, a czy tacę też da się zdobyć ? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi no tym razem nie ale pomyślę o tym :)

      Usuń
    2. oczywiście chętnie staję w kolejce ;) a banerek u mnie :>
      pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  23. Ustawiam się i zacieram rączki... może do mnie trafią !? :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Miseczki bardzo ładnie się komponują z jesienną dekoracją. Zgłaszam się do udziału :) a Ciebie zapraszam też do siebie na Candy :) Buźka :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Trochę mnie nie było, a tu proszę- candy:))) Super, że zdążyłam;)

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie, że dzięki takim konkursom można poznać tak ciekawe blogi!
    chętnie dołączę do zabawy i zostanę na dłużej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę i serdecznie zapraszam

      Usuń
  27. Mam słabość do miseczek i kubków:))) Z przyjemnością podnoszę łapki po te małe cudaki:)))

    OdpowiedzUsuń
  28. Witam :) Dopisuję się do zabawy, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. chetnie się zapisuje do tej kolejki :) miseczki cudne

    OdpowiedzUsuń
  30. dopisuję się i ja:D
    [gato_bonito@tlen.pl]

    OdpowiedzUsuń
  31. Lwy nie wyglądają na groźne, wręcz przeciwnie -na przyjazne więc i ja staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczne! Grzech nie wziąć udziału ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podobają,ustawiam się;))

    OdpowiedzUsuń
  34. To i ja się ustawiam w kolejkę :) anulkakor3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Chętnie wezmę udział :) miseczki mają w sobie to coś :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Łomatko... a ja byłam pewna, że juz dawno sie zapisałam... Jaka skleroza... No to sie zapisuję...

    OdpowiedzUsuń
  37. Super miseczki! ♥ I ja biorę udział. :)

    OdpowiedzUsuń
  38. staję grzecznie w kaciku czekając na wyniki ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. zgłaszam się, obserwuje jako izusiaizusija
    i dodałam banerek na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem i ja , ustawiam się grzecznie w kolejce

    Iz

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczne te miseczki, takie subtelne i romantyczne :) Ustawiam się oczywiście w kolejce i serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Witaj,jak mozna to sie zapisze na sliczne candy:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Jestem tu nowa, ale zgłaszam się jeśli można! :)
    Obserwuję jako madziakudla, a baner dodałam na blogu http://marzeniawartespelnienia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. Chcę i ja . Muszę się wreszcie wziąć za mój dom. Wasze są taaaakie piękne

    OdpowiedzUsuń
  45. z przyjemnością dołączę do obserwatorów :) i zostaje na dłużej.
    Chętnie zapiszę sie też na cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  46. Cudeńka na jesień. Chciałabym je mieć :))

    OdpowiedzUsuń
  47. Lubię taką zabawę więc zapisuję się. Z przyjemnością dołączyłam do obserwatorów.

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie prowadzę własnego bloga,ale bardzo chętnie czytam cudze,ten jest bardzo interesujący ,jeśli można to bardzo chętnie wezmę udział w zabawie.megi0041@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja ustawię się w tej dłuuuuuuugaśnej kolejce :)
    Miłka

    http://pasja-i-rekodzielo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. Jestem u Ciebie pierwszy raz i na pewno już tu zostanę:)
    Miseczki są wspaniałe...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja ustwiam się w kolejce po te słodkie miseczki. Oj mają swój nieodparty urok :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Zaglądam do Ciebie tak często, a gdzieś mi umknęło Twoje Candy :) Jak to możliwe? Nie mam pojęcia. W każdym razie zdążyłam i staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Zgłaszam się na Candy :) Baner na http://www.miekkaprzestrzen.pl/

    OdpowiedzUsuń
  54. dopiero co odkryłam tego bloga a tu Candy :) zgłaszam się i ja.
    Baner na moim blogu: http://ivi-art.blogspot.com/ a obserwuję jako: Iwona K
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  55. biorę udział w zabawie
    bernadetaaa@interia.pl
    obserwuje jako bernadeta bomba

    OdpowiedzUsuń
  56. biorę udział :)
    sylviaaa100@interia.pl
    obserwuję jako: sylviaaa100

    OdpowiedzUsuń
  57. Dopiero dopatrzyłam sie dzisiaj,że zorganizowałaś takie piękne candy,więc się zapisuje,choć kolejka szokująca.Ale chyba otwieram drugą setkę,mają 101 komentarz,więć może to coś znaczy:)))He he,że tym razem to nie ja:)))A tak sobie żartuję,pewnie,że liczę na wygraną!!!Ależ ja się cieszę,że Ewa mi pokazała Twój blog.Beaty fajne są:)))

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja też bardzo chcę!!
    Chcę taki dynie - najbardziej dynie!

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Hejo :)
    Witam Cię słonecznie i serdecznie !

    Miseczki przykuły mój wzrok nieodwracalnie, chcę takie, mam już na nie pomysł nawet... hmmm... myślisz, że tym razem szczęście mi dopisze ?
    Oby ! Trzymam kciuki za... siebie ;)

    Zapraszam również do wzięcia udziału w moim malutkim candy :)

    Pozdrawiam
    Magda z Krainy Szczęśliwości

    OdpowiedzUsuń
  60. Gotowe. wszystkie warunki spełnione i ja chętna do zabawy! :)
    uściski ślę
    dominika

    OdpowiedzUsuń
  61. Właśnie trafiłam na Twojego bloga i bardzo tu przytulnie, a podarunki jakie przygotowałaś też mi się spodobały i dlatego postanowiłam wziąć udział w tej zabawie. Zapraszam na moje Vintage Candy, jeśli spodobają Ci się moje drobiazgi.
    Pozdrawiam :o))

    OdpowiedzUsuń
  62. i ja się zgłaszam do zabawy :)
    http://myszowenowinki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. To i ja się przyłączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Allllleż kolejeczka długaśna już:) mimo to dopiszę się, może akurat los przyniesie mi...te dwie miseczki:) Kuchnia czeka na remont, taki generalny, myślałam sobie by było w niej dużo światła, a kolory dominujące to biel i ..drewno:)

    PoZdrawiam cieplutko!:)
    kamila.paluszak@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  65. piękne miseczki :)) na świąteczny stół jak znalazł! :)
    zgłaszam się więc, agoooooosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  66. I ja sie zapisuję... :)
    Banerek jest u mnie: www.skradzionechwile.blogspot.com
    Obserwuję jako: Magda Wrona

    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  67. Dopisuje się do długaśnego ogonka . Banerek u mnie na blogu, więc zapraszam z wizytą http://szafa4drzwiowa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. i ja i ja też :)
    marzeniem jest je mieć !!!
    pozdrawiam Joanna

    OdpowiedzUsuń
  69. Witaj śliczne Candy przygotowałaś bardzo chętnie je przygarnę Pozdrawiam serdecznie
    Ania asmolarek79@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  70. Witam,
    śliczne candy .
    I ładnie u CIebie.
    Pozdrawiam
    Margo z Kociołka Margo
    http://margoo74.blox.pl
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  71. To ja też :) Późno, ale baaardzo chetnie ustawiam sie w kolejce
    usciski!

    OdpowiedzUsuń
  72. Za późno wpadłam ale nie mogłam się oprzeć pozostawieniu komentarza. Uwielbiam te miseczki, są cudne. Byłabym wdzięczna za informację, gdzie można je nabyć drogą kupna? Pozdrawiam i lecę obejrzeć resztę bloga. Zapowiada się ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgłaszam swoją chęć udziału :) agallegro17@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  74. I ja ustawie się w kolejce i z chęcią przygarnę :)
    dyrdawa@wp.pl

    OdpowiedzUsuń