niedziela, 10 listopada 2013

Ku czerwieni



Witajcie w długi weekend!


Wiem,dawno nic nie było a to tylko dlatego,że niewiele się u mnie ostatnio dzieje. Trochę się wypaliłam,trochę chyba znudziłam i mam wrażenie,że nie jestem w stanie Was niczym zaskoczyć...siebie chyba też.

Na Waszych blogach widać z każdym dniem,że do zimy niedaleko a ponoć i w pogodzie szykuje się zmiana.
Będzie zimno i możliwy śnieg!

Z tego właśnie powodu postanowiłam trochę wprowadzić i u siebie zimy.Zniknęły dynie a pojawiły się hiacynty...są też jelenie i miały być już światełka ale jakoś w ostatniej chwili zdjęłam.

Ciągnie mnie delikatnie ku czerwieni,co oznacza,że święta coraz bliżej.W tym roku będzie na pewno biało ale i z delikatną nutką czerwonego.
A Wy macie już jakieś plany dekoracyjne na święta?











Jutro Święto Niepodległości więc u nas tradycyjnie Rogale Świętomarcińskie.
Są pyszne i mega tuczące ale co tam...raz nie zawsze :)
Już dziś pochłonę ze dwa,by sprawdzić czy warto kupić jutro hahaha




Ściskam Was i do kliknięcia!





65 komentarzy:

  1. Pieknie u Ciebie, a Swieta tuz, tuz i jestem pewna, ze wena na aranzacje i dekoracje powroci ;-) Wlasnie teraz jest ten okres przejsciowy i malo tworczy. Jesienne akcenty znikaja, a na swiateczne ciut za wczesnie ;-)
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie to ujęłaś Madziu,faktycznie mało twórczy czas,choć patrząc na inne blogi to wciąż się coś dzieje. Jedyne co pozostaje to przeczekać ten okres a święta przyjdą wcześniej niż nam się wydaje. :)

      Usuń
  2. A ja tez juz intysywnie mysle o swietach ,mam zakupionych juz pare rzeczy juz nowch nawet przed chwila skonczylam szyc cos swiatecznego:P niech tylko zacznie sie adwent hiiii:P plany mam takie jak w poprzednim roku,choinka zostanie ubrana tak samo,tylko tekstyli swiatecznych wiecej bedzie::P
    swietnie u ciebie Beti tak mniam:P**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś gwałciłam mojego byśmy pojechali za moją maszyną ale mu się nie chce,bo w niedzielę mnóstwo wszędzie ludzi a tak bym chciała już ją mieć i spróbować uszyć córce taką niby roletę rzymską :D Zazdroszczę,że możesz już kombinować na swojej świątecznie,ja muszę czekać! W tym roku nic nie kupiłam jeszcze,bo i w sklepach jeszcze słabo.Zresztą co tu kupować,to co mi się podoba to przeważnie ma ceny z kosmosu ale nic nie mówię,bo nigdy nie wiem jak to się skończy hehe :)))

      Usuń
  3. Pokoik fajnie przystrojony:)
    U mnie akcentów świątecznych w domu jeszcze nie ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też jeszcze akcentów świątecznych nie ma,powstrzymuję się jak mogę ale to trudna rzecz ;P

      Usuń
  4. Świetne aranżacje Beti, a te jelonki cudne- chcę taki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,jelonki widziałam w zeszłym roku w Leroy Merlin i to za grosze więc musisz zaglądać :)

      Usuń
  5. Ja też chcę te jelonki:)))
    Smacznych rogalików życzę.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rogaliki bardzo smaczne a jelonki dostaniesz między innymi w Leroy Merlin i Auchan
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. bardzo elegancko. piękne te obrączki na świecach.
    smacznego jutro i być może do zobaczenia na Marcinie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Te obrączki na świecach to takie zwykłe bransoletki kupione w pepco gdybyś była zainteresowana :) Trochę przeziębiona jestem więc nie wiem czy na Marcina wpadnę :/

      Usuń
    2. u mnie się nie sprawdzą. ale oferta pepco ciągle mnie zaskakuje.

      Usuń
    3. a szczególnie ich ceny.

      Usuń
    4. I właśnie dlatego lubię pepco :)

      Usuń
  7. No i sie znalazłam w swoim salonie w Twoim wydaniu hihi :D
    Wiesz, ze też mam wianek zawieszony w oknie ? :P
    Planów BN jeszcze nie mam, wiem tylko gdzie stanie choinka bo w tym roku mały problem z nia mamy hihi i juz zaczełam myśleć nad miejscem dla niej :)
    A tak to reszta wyjdzie w praniu, a i tak na BN jedziemy do pl to i strojenia za dużo nie będzie :)
    A ja myslałam ze hiacenty to wiosenne kwiatki a tu na zimę rosną hehe
    Też miałam dzis dodać posta z mojego kącika kanapowego, ale niestety pogoda popłatała mi znowu figle i nic nie wychodzi, ciągle za ciemno do sesjo hihi :D
    Może jutro będzie słońce ?
    Korzystaj z weekendu, my jutro do pracy :P
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to witaj w domu hahaha :))))) Wczoraj oglądałam jeszcze jeden taki wianek ale nie było w identycznym kolorze jak ten co wisi więc zrezygnowałam.Powiem Ci,że ja też mam problem z choinką,bo miejsca brak a takich małych jakoś nie lubię...u siebie,bo tak mi się bardzo podobają.Już nawet rozważałam zakup takiej małej w tym roku ale sama nie wiem...zobaczymy :)
      U mnie też ciemno,szaro,buro i ponuro.Przez chwilę było nawet słońce i się łudziłam,że się pogoda poprawi ale gdzie tam! Całe szczęście,że w domku tak przyjemnie i uwielbiam własnie ten okres z dużą ilością świec i światła...i zapachem goździków i cynamonu :)))
      Miłego dnia Kasiu :*

      Usuń
  8. Daj spokój Dziewczyno! Jesteś potrzebna! Każda z nas ma gorszy czas, ale to mija. Piękny salon, śliczne aranżacje!
    I ach - dzika róża! Też mam, ale tylko gałązkę, bo reszta opadła:-(
    Pięknie!
    Pozdrawiam.
    Viola.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Violuś :* Wiem,że każdego dopada taki czas ciszy,dlatego przeczekałam i jestem a co będzie dalej to się okaże :)
      Moja dzika róża świeża,wczorajsza więc jeszcze się trzyma.
      Buźka

      Usuń
  9. Podoba mi się u Ciebie,masz piękne dekoracje i zdjęcia na ścianie.U mnie również będzie czerwień.Właśnie szykuję kalendarze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podobają mi się takie kalendarze świąteczne ale ja to nie za bardzo mam gdzie go powiesić :( Buziol

      Usuń
  10. Dzika róża jest niepowtarzalna :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. alez cudnie tak przytulnie ! no zakochałam się ;)

    Buziam z depresyjnej wioski !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patuś teraz taki ogólnie jest czas depresyjny,nic się nie chce a to pewnie przez małą ilość słońca.U nas od ponad tygodnia pada,nawet dziś rano padało... Jedno jest pewne,przejdzie ten stan i zacznie się czas radości :))))
      Uszy do góry!

      Usuń
  12. Nutka czerwonego na święta, to mój ulubiony pomysł ;)
    Ja właśnie przed momentem znalazłam wspaniałą inspirację, żeby ozdobić szafki: http://www.pinterest.com/pin/192599321537761022/

    :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bez czerwieni jakoś tak smutno,przekonałam się w zeszłym roku. Choć kocham biele to na święta czerwień musi być! Oglądnęłam inspirację i świetna sprawa,proste a efektowne!
      Buźka

      Usuń
  13. Beti, Kochana... U mnie podobnie... Niby mam wenę, niby w głowie mam mnóstwo pomysłów, ale nie mam siły na ich realizację... Nic mi się nie chce... Kompletne otępienie... Ale u Ciebie ślicznie... i gałązkę masz taką cudną... Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na moje to wynika z tego co za oknem,może też przesilenie? Sama nie wiem ale z całą pewnością skończy się wraz z nadejściem świąt :)))
      Buźka

      Usuń
  14. Och, mnie też do czerwieni już ciągnie :) Jak widzę te wszystkie dekoracje w sklepach, to aż same rączki mi się do nich wyciągają. Ale jeszcze troszkę trzeba wytrzymać...
    Śliczne podusie u Ciebie!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A że się powstrzymać możesz,ja nie potrafię hihi :P Tak powoli,pomalutku zacznie się dekorowanie :)
      Ściskam

      Usuń
  15. Ale milusio!Cudowny klimat stworzyłaś,pięknie i elegancko!;)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  16. a slicznie u ciebie.., spokojnie..ja dostrzegam dywan..skad go masz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Mówisz zima?? a ja w hiacyntach widzę wiosnę... wszystkie dekoracje piękne i pasują do siebie:)) Ja w tym roku chyba też postawię na czerwień.... zobaczymy? jeszcze nie mam konkretnych planów...
    Całusy przesyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem dlaczego ale białe hiacynty kojarzą mi się z zimą,kolorowe z wiosną :) Ja jeszcze do końca też nie zdecydowałam jakie ostatecznie będą święta.
      Buziol

      Usuń
  18. Ślicznie Betuś u Ciebie. Tak delikatnie i przytulnie.
    Ps. Reniferki i koniak bym Ci skradła. CUDNE!!!
    Buziaki :)))) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miało być "konika"
      Głupi iPad ...

      Usuń
    2. Ania ma rację,koniak też może być :D

      Usuń
  19. gałązki dzikiej róży na tle białej ściany- bardzo mi się podobają, muszę się porozglądać u siebie, czy gdzieś na jakiś ugorach da się wyrwać badylka:))) Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ściana jest jasnoszara ale dziękuję :) Jak dobrze poszukasz to na pewno znajdziesz!

      Usuń
  20. Dałas czadu Betii ... no zrobiłas taki klimat ! tak miło i przytulnie ...czy moge wpasc z winkiem do Ciebie ??? :))) Kissss Gwiazdeczko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dałam Alu i po publikacji musiałam trochę zmienić,bo mi się nie wszystko podobało ;P
      Teraz jestem bardzo zadowolona :) a na winko zawsze możesz wpaść,zapraszam!

      Usuń
    2. To moze ja tez wpadne z buteleczka;)))?
      Pozdrawiam Cie serdecznie!!

      Usuń
    3. Pewnie :) Będzie weselej we trzy!

      Usuń
  21. Bardzo u Ciebie przyjemnie:)) Zimowy nastrój też mnie ogarnia, ale w tym pozytywnym wymiarze... U mnie będzie srebrzyście i biało z nutą czerwieni, im bliżej świat tym będzie jej więcej;D A dziś zrobiłam zakupy świąteczne(!), nigdy tak wcześnie ozdób nie kupowałam, ale cieszę się, bo później robi się nagonka i zakupy nie są przyjemnością... A więc byle do grudnia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie tak samo jak Ty :D Też mnie ogarnia tak pozytywnie i sprawia radość. Jeszcze w tym roku nic nie kupiłam świątecznego,bo niby gdzie to wszystko wykładać ale nie mówię nie,bo jak znajdę coś bardzo interesującego to zapewne nie przejdę obojętnie :))) Później to już nie ma co kupować,bo nic nie ma ;P Mam nadzieję,że się pochwalisz zakupami!

      Usuń
  22. Fajny klimacik wyczarowałaś Beatko:) Mnie też już Święta w głowie...plany na dekoracje mam w głowie i już nawet dwukrotnie je zdążyłam zmienić:))) A doła i zniechęcenie każdy może załapać, na szczęście szybko przechodzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha to jak w tej reklamie vonga...ekspresowo szybko :P Widzę,że jesteś jeszcze lepsza niż ja,bo ja mam założenie,którego się trzymam,jeszcze :)))
      Ściskam

      Usuń
  23. E tam... jeszcze nas zaskoczysz nie raz i siebie;) Fakt przychodzi taki moment wypalenia znudzenia braku pomysłów. Wszystko to co robimy u siebie wydaje nam się takie zwykłe, że "nie ma co pokazać" Ale uwierz my nawet te zwykłe rzeczy chcemy podpatrywać:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ta dzika roze w tym okresie!
    Pieknie u Ciebie, ten dywan jest niesamowity Kochana!

    Sciskam i milego wolnego poniedzialku!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dagi ;) Dzikiej róży jest teraz wszędzie mnóstwo więc trzeba skorzystać,bo wygląda pięknie
      Miłego dnia!

      Usuń
  25. Świąteczne nastroje uwielbiam, widzę, że pólka sprawdza się idealnie. Póki co mam plan odnośnie choinki-oczywiście żywa. Sporo ciastek i pierników :) Na razie zrobiłam papierowe serca do zawieszenia. Może za tydzień coś wymyślę i u siebie...
    Pozdrawiam-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to widzę,że plan opracowany do perfekcji :) Właśnie(!) przypomniałaś mi o piernikach...trzeba będzie powoli ruszyć z produkcją masową,bo i tak do świąt zdążą zniknąć w ekspresowym tempie ;)))
      Taką choinkę z piernikami pamiętam z dzieciństwa,wisiały też na niej takie długie cukierki sopelki i jabłka w wersji mini z naszego ogrodu...wspaniałe wspomnienia! :)
      Buziaki

      Usuń
  26. O hiacynty, już?
    U mnie święta w tym roku w srebrze, szarości, może trochę złota. Nakręciłam się na tę szarość, hi hi hi. Oj, podobają mi się te Twoje jelonki, buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no już :)))
      Srebro i szarość to duet idealny a złoto przełamie chłód :) Ja mam już taki mętlik w głowie,że już sama nie wiem co będzie hehe :P
      Buziol

      Usuń
  27. ale ładne te duże świeczniki :):):) od razu mi wpadły w oko :)
    rogale? to z Poznania jesteś? :)
    ja jeszcze nie mam planów na świąteczne dekoracje...
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak,tak...taka napływowa dziewczyna jestem ale ponad 15 lat tu mieszkam :)
      Ściskam

      Usuń
  28. ale sliczny masz salon- zazdroszcze

    OdpowiedzUsuń
  29. Tylko przypadkiem się nie zniechęcaj i nie znikaj!! Zobacz ilu osobom byłoby przykro.... Półka ze zdjęciami świetnie się spisuje. Te rogaliki jadłam kiedyś tylko raz, były przepyszne. Co do świątecznych dekoracji, to szczerze mówiąc nie przepadam za nimi, a zwłaszcza za choinką. U innych czasem ładnie się prezentuje, ale w swoim domu jakos jej nie widzę....wiem, jestem dziwna;)

    OdpowiedzUsuń