wtorek, 12 listopada 2013

Szybka zmiana dekoracji i coś słodkiego

Dzień dobry!

Dziś pokażę Wam jak na szybko zmieniłam dekorację,która nie do końca mi się podobała...czytaj wcale!
Podczas spaceru z psem wpadłam do sadu,który od wielu lat jest...niczyj i tam sobie wygrzebałam piękny zielony mech.Do tego kilka szyszek,które miałam w doniczce na tarasie i moje białe jelenie.
Teraz podoba mi się dużo bardziej :)



A było tak:



Teraz jest spokojniej więc postanowiłam zrobić i mały stroik na przedpokoju ale nie zrobiłam zdjęcia.
Pokażę przy okazji :)


Wczoraj też objadaliśmy się naszymi rodzimymi rogalami i wszystko było dobrze dopóki nie usłyszałam ile taki jeden słodziutki rogal ma kalorii...Ponad 1000!!!
Stwierdziłam,że dość i basta i od dziś nic słodkiego.Przynajmniej mam takie założenie...któreś tam z rzędu więc nie bierzcie tego poważnie haha :))))

Najgorsze jest to,że one jeszcze są i tak kuszą mnie od rana. 
Ale dam radę,byle do wieczora...rodzinka wróci do domu to i rogale znikną :)))






Na dziś to tyle,znikam dokończyć obiad!

Trzymajcie się ciepło i oby do weekendu :)




69 komentarzy:

  1. mnie też tak się bardziej podoba:) jest tak... wiosenniej heheh:P

    ps. tyle kalorii?! nie wierzę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety tyle kalorii :(( Jak usłyszałam wczoraj w teleekspresie to aż zamarłam,bo własnie go jadłam hehe

      Usuń
  2. Jak mnie się podobają te jelonki!!!!!!!! Beatko skąd Ty je wytrzasnełaś?????
    Dekoracja, nabrała blasku:) A rogale...cóż u nas takich nie ma, a ślinka leci na sam ich widok...
    Zjedz dobra kobieto za mnie trzy!!!! Pal licho kalorie...następne za rok...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewcia jelenie kupiłam w Leroy-u ale widziałam też w zeszłym roku w Auchan-ie :)
      Na przyszły rok ci wyślę i sama zjesz,bo ja już nie mam zamiaru ich "tykać" ;P

      Usuń
    2. Ja jak taka świnka prosiaczka z bajki i też za Ewą powtarzam:I ja,I ja:)Ewa chce jelonki a ja za nią I ja,I ja:)Ona by rogala zjadła a ja też:I ja,I ja:)))Jak byś je gdzieś znalazła,to ja też bym o trzy poprosiła,bo są boskie.Bardzo mi się podobają:)Zrewanżuję się,nie mówiąc o tym,że oczywiście zapłacę za nie,albo się wymienię:)

      Usuń
    3. ok,ok macie jak w banku jak znajdę :)

      Usuń
    4. To teraz ja: I ja Cię ozłocę:))))

      Usuń
    5. Hahaha no jeszcze napiszcie,że mnie na rękach będziecie nosiły i te jelenie na jutro zdobędę :D

      Usuń
  3. bardzo fajna dekoracja :))))))))) szybka myśl i to się liczy :)

    rogali nie jadłam nigdy ale wyglądają smakowicie....a tam raz w roku można nie myśleć o kaloriach ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rogale są przepyszne!! ale te kilogramy później...ech :(

      Usuń
  4. te rogale gdzies juz widzialam;) mnie jeszcze na swiateczne deko nie zbiera. chcialm przyneisc z parku pare galazek do wazonu,ale czasu brac;)...inaczej..chlop mi auto zabral a nie chce mi sie po nie isc;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę,że Ty tak jak ja...jak auta nie ma to dupa haha ;P Teraz mam zamiar więcej na nóżkach chodzić ale jak to wyjdzie w praniu to nie wiem :)

      Usuń
  5. Beti kuźwa dawaj mi te Jelony ;)

    AAAAA ZAJEFAJNIE

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dam! ;P Bardzo jestem do nich przywiązana :)) i jak znajdę to jeszcze sobie kupię,by stadko całe mieć :D

      Usuń
  6. Podobają mi się takie mchowe dekoracje, a z jelonkami cudnie się komponuje ta zieleń :-) Też muszę gdzieś mech wygrzebać, bo z doniczki z parapetu nie będę podbierać.
    A rogala możesz mi przesłać ;-). Ja nie mam ograniczeń kalorycznych :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się musisz pośpieszyć nim śnieg spadnie :)) a dekoracja ma taki powiew świeżości z tym mchem.
      Jak ja bym tak chciała nie mieć ograniczeń w tych sprawach..ech :(

      Usuń
  7. Piękna dekoracja !!! dziewczyny podobne jelonki widziałam ostatnio w leroy merlin na świątecznym stoisku za ok 15 zł/szt (przepraszam za prywatę)

    pozdrawiam
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  8. http://www.leroymerlin.pl/dekoracja-wnetrz/dekoracje-swiateczne/ozdoby-swiateczne/figurka-jelonek,p106977,l1259.html były też białe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz a ja jak byłam w sobotę to jeszcze ich nie było ale fakt,tak mają bo je tam kupiłam dwa lata temu :)

      Usuń
  9. o jak pięknie uwielbiam te reniferki :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, zajadaj rogale i się śmiej, toć Ty laska !!!!
    Jelonki jak widzę i czytam wszystkim się podobają, ach śliczne są. I delikatniejsza ta dekoracja . Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa laska to ja byłam 5 kg temu ;P a teraz toż to ino czołg :(

      Usuń
    2. Ładny i zgrabny czołg ! hi hi hi

      Usuń
  11. Bardzo mi sie podoba Twoja dekoracja! :) Beti a moze akcja zero slodyczy do swiat? Ja ostatnio przesadzam:torciki,babeczki,ciasteczka juz sama nie wiem co sie ze mna dzieje! Ja moge nie jesc obiadu,kolacji...ale cos slodkiego na zabek musze wrzucic;O))
    Usciski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślisz,że w grupie będzie nam raźniej? Mogę spróbować ale jakoś tego nie widzę,bo ja mam dokładnie tak samo jak Ty...na obiad snickers a na kolację paczka ciasteczek :/
      Od wczorajszego wieczora się zawzięłam,trochę poczytałam i mam zamiar zrzucić 5 kg...zobaczymy jak to pójdzie.W każdym razie lekko nie będzie :)))

      Ściskam i trzymam kciuki za nas :)

      Usuń
  12. Beti choruję na takie jelonki. Buźka

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochanie ta dekoracja zdecydowanie fajniejsza, co do rogali też tak mam i obietnice sobie czynię podobne.
    buźki
    aga

    OdpowiedzUsuń
  14. Jelonki w pięknej scenerii. Szkoda,że nie mogę poczęstować się tym rogalem, pomogłabym Ci się ich pozbyć hihihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziś już ich nie ma,wczoraj wieczorem rodzinka zjadła ze smakiem :)

      Usuń
  15. cudna dekoracja.
    a rogal raz w roku nie tuczy. w końcu świąteczny!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaaa nie tuczy? Jakoś i tak nie wierzę ;P

      Usuń
  16. No nie, tyle rogali u Ciebie, a mnie nie udało się wczoraj żadnego upolować. Inni mnie uprzedzili i nie skosztowałam :)
    Dekoracja super!
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas było mnóstwo i wszędzie! Nawet dziś szło jeszcze kupić :)

      Usuń
  17. ale fajnie to wymyśliłaś;)dekoracja jest mega!i rogale mmm ja po 2 przestałam już liczyć hehe;)
    ściskam***

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo fajnie to wyglada ....:)))
    Mój jelonek stracił rogi ... teraz jest łysy ... ale i tak go lubie :)))
    Usciski Betusia :))) KISSSSS

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za dużo imprezujecie z tymi jeleniami hihi

      Usuń
  19. Ja bym nie wytrzymała z tym ładunkiem pod kloszem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się nie poddałam i nie zjadłam już ani jednego! Jestem z siebie dumna :)

      Usuń
  20. ŚLICZNE TE JELONKI. STWORZYŁAŚ IM NATURALNE WARUNKI ;-) A SOBIE UROCZĄ DEKORACJĘ.

    OdpowiedzUsuń
  21. jak ladnie wyscielilas tym jelenkonom ,maja teraz tak swiezo i zdobia nie strasza hiiiiii:P**
    daj spokoj z tym liczeniem kalorii i nie ja sobie co tydzien obiecuje nie jesc tego czy owego by utrzymac dobra figure haaaa,nic z tego ,nie potrafie tak ,jak mam na cos ochote to po to siegam haaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewelcia ale Ty jesteś chudzinka a ja niestety już młoda nie jestem i ciężko mi wagę utrzymać więc muszę się katować dietami :(

      Usuń
  22. Ładnie wyglądają na tej łące :) Ja się właśnie zastanawiam, gdzie mogę taki mech upolować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę,że najszybciej będzie w lesie lub parku!

      Usuń
  23. Ja rowniez staram sie zrzucic 3-4 kilo przed swietami, ale slabo mi to wychodzi ;))) Poprzednia dekoracja byla juz troche bez zycia, przywiedla, ale to caly urok ozdobnikow eko ;))) Na takie jelonki rowniez musze zapolowac :)))
    Buuuziolki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam dokładnie to samo Madziu i wkurza mnie jak jedni mogą jeść i nie przytyć a drudzy całe życie na diecie...Jakie to niesprawiedliwe!
      ładnie to ujęłaś...bez zycia...idealnie :)

      Usuń
  24. Teraz jest lepiej :)
    Zielony jednolity kolor daje fajne tło dla białych jeleni :)
    Wcześniej to artystyczny misz masz był hihi :D
    A rogalikiem z chęcia bym sie poczęstowała, do pracy wzieła, ale pewnie juz ich nie masz co ?
    Ech i musze jechać do piekarni :P Bu :P
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jednak nie ma co szaleć,tylko mech do domu znosić hihi
      Rogale wczoraj znikły w tempie ekspresowym :P

      Usuń
  25. Dużo ładniej :))))
    A rogalami nie kuś!!!!
    Buziaki :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna dekoracja :) A rogaliczek kusi bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi się podobają dwie wersje! :) Świetne są te jelenie!
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  28. Mech i szyszki to moje ulubione połączenie darów natury....a Twoje białe jelonki w takiej kompozycji wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale śliczna dekoracja kochana Ty moja! zdolniacha z Ciebie,wiesz?:)))
    dobrego wieczorku

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak mi mów,tak mi dobrze hihi Dzięki Aniu :**

      Usuń
  30. suuuper dekoracja, wygląda uroczo! Ja jem rogale marcińskie na pół z mężem :) a dodatkowo kroję je jak ciasto i wygląda na większą porcję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Następnym razem też tak zrobię!

      Usuń