piątek, 20 grudnia 2013

Czas błyskotek i choinki




Za cztery dni wigilia i coraz bardziej czuję oddech świąt na plecach. Z jednej strony niesamowicie się cieszę,bo zobaczę moją rodzinę a z drugiej jestem przerażona,bo oprócz ugotowanego bigosu,pustka. Mam wielkie plany kulinarne ale tak na prawdę do pichcenia pozostanie mi tylko poniedziałek popołudniu i wtorek rano.
Jak tak dalej pójdzie to będziemy sycić się dekoracjami,bo tych mamy akurat dużo ;)
Pojawiła się choinka i zrobiło się tak bardzo świątecznie. Jest srebro,biel i czerwień w małej ilości.
Czyli ostatecznie tak jak chciałam.

Zdjęcia kiepskie,bo przy sztucznym świetle a do tego za oknem pada deszcz :(
Hello,gdzie jest śnieg,może ktoś wie? Nie tak miało być! Miało być biało,miała być magia a jest brzydko i bardziej jesiennie niż zimowo.







Są też grube wełniane skarpeciochy na mini prezenty...





Na drzwiach zawisł wianek...




I gdy jedni włosy wyrywają,by te święta były piękne...inni wylegują się pod kocykiem,niczym się nie przejmując :))
Takim to dobrze!




I to na tyle ze świątecznego frontu. Teraz pora zakasać rękawy i brać się za świąteczne potrawy.

Spokoju Wam życzę,byście dotrwały bezstresowo do świąt :))






30 komentarzy:

  1. haa skarpeciochy mnie rozbroily:P choine wyczarowalas pieknaaaaa,nie ma to jak srolinka bez srolinki swiat sie nie czuje hiiii:P........................no co ty snieg bys chciala hiiii,u nas tez sniegu ni ma deszczowo jakos,w tamtym roku tez tak bylo zimy przaszla pozniej,chyba trzeba bedzie sie do tego przyzwyczaic,talko najgorsze jest to ze jak zima przyjdzie pozniej to tez pozniej sobie pojdzie bleeeeeeeeeeeeeee
    a o gotowaniu ty mie przypominaj ,dla mnie siedzenie w kuchni to jakas kara za jakies grzechy haaaa............................buuuuuuuuuuuuzka***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skarpety to taki spontan hihi a nieskromnie przyznam,że moja choinka w tym roku baaardzo mi się podoba :P Co do śniegu to ma zacząć padać po Nowym Roku i jak znam życie znów będzie trzymał do kwietnia :( Kara mówisz? Ja też nienawidzę gotować :P

      Usuń
    2. haaa nie wiem ktory raz juz do ciebie zagladam,ale te skarpety z choina cos maja w sobie heee

      Usuń
  2. Choineczka się pojawiła i wygląda ślicznie :) Cudny nastrój u Ciebie :)))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Dotknęłaś sedna! Gdzie śnieg?! Gdzie lekki mrozek, który sprawia, że pod śnieg pod stopami skrzypi? Gdzie szron na szybach? Aaaa. Będzie wigilia szaro-bura. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Choina jak ta lala :P
    Ładnie wygląda i jeszcze sie zmieściła do salonu ;)
    Pichceniem sie nie przejmuj, my tez bedziemy gotowac w pon i we wtorek rano a nawet popołudniu, bo lepsze wszystko na świeżo, no oprócz bigosu, bo temu służy odgrzewanie :D
    Śniegu nie ma, ale liczę, że zobacze go w pl, w mojej wiosce zazwyczaj juz o tej porze jest ;)
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
  5. Choinka już ubrana. Moja jeszcze nie...
    Gotowanie zaczynam w poniedziałek i wtorek.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne dekoracje o kulinaria się nie martw wyrobisz się ja z chorą E. mam zamiar 12 dań śmignąć na Wigilię :D więc będzie się działo hihi

    buźki

    OdpowiedzUsuń
  7. Milutko u Ciebie, zapraszam na konkursik do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. haha, też mam tylko bigosik. ale za to jaki!
    skarpety mnie rozwaliły.

    OdpowiedzUsuń
  9. ah jak pięknie jest u Ciebie !

    a śnieg hmmm nie mam pojęcia gdzie jest może jeszcze nie dojrzał ;)

    kuchnia u nas zaczynamy od jutra śledzikami a reszta już na spokojnie

    buziaki milaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Hahah skarpeciochy naprawdę fajne :D
    Życzę, żeby to były udane Święta i żebyś zdążyła wszystko na czas przygotować!
    Choinka śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jaka śliczna choineczka :)
    ..zauroczyła mnie świnka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Betii ... jak pieknie . Choinka śliczna ... delikatna ... obraz w tle , i te wszystkie dodatki ...:))) Podoba mi sie bardzooo :)))
    Usciski kochana .... :)
    ps... to co lezy na kocyku jest cudowne :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!********************************.......................
    I skarpety boskie - rozbawiły mnie.
    Beatko nie miała okazji Ci podziekować za kartkę z życzeniami - ♥♥♥♥
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnie zdjęcie mnie rozbraja :) Ale masz fajnego gryzonia :))
    I śliczne dekoracje świąteczne.
    Dobrej nocki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Beti, Ty masz chociaz bigos.... ja jeszcze nawet nie mam kapusty na onego :))) Dom dopiero doprowadzilam do jakiegos wygladu... oj jest sprzatania.... jutro zakupy, bo jak nie to bedziemy glodni ;))) Przytulnie jest z choinka :)))) Bardzo ciezko sie robi zdjecia przy sztucznym swietle.... szkoda bo nie oddaja tego jak jest naprawde.

    Snieg........ chyba sie nim za bardzo pochwalilam, wlasnie zmywa go deszcz.... ale ale, w niedziele ma porzadnie sypna wiec swieta powinny byc biale.... jak nasypie to Ci w termosie podesle ;)))))

    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  16. ;) Alez ja lubie Twoje posty...;) zawsze usmiecham sie do monitora:) zdrowych i spokojnych swiat kochana

    OdpowiedzUsuń
  17. Niesamowita choinka!jaka duuuża wow!piękna!ja muszę w tym roku zadowolic się sztuczną;(ale co tam, ważne, że jest;)
    buziaczki Kochana;**

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie Kochana, choinka jest wspaniała...jak już stoi nie wiele więcej potrzeba!!!
    Życze Ci wytrwałości, ja w pracy od 6 dni przede mną jeszcze trzy łącznie z wigilią...ech;(
    Ściskam;**

    OdpowiedzUsuń
  19. Pieknie u Ciebie:)
    ale swinka mnie powalila...uwielbiam ja :)))!

    OdpowiedzUsuń
  20. Beti magicznie u Ciebie z tymi wszystkimi błyskotkami i światelkami:)))
    Kochana Wesołych i spokojnych Świąt!:* buziaków moc

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudny nastrój stworzyłaś , a skarpety mnie powaliły :))
    cmoki kochana:****

    OdpowiedzUsuń
  22. Iiiiiiii śliczna ta choinka. Taka prawdziwa :))))
    Ps. Mogę po kocyk? Jeszcze nie ma Świat a ja juz powoli wysiadam ....
    Buziaki wielkie :))))) s.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mimo braku śniegu u Ciebie bardzo nastrojowo. Spokojnych i pysznych świąt Ci życzę !!!

    OdpowiedzUsuń
  24. pod Twą piękną choinkę podrzucam worek pełen uścisków i buziaków dla Ciebie i całej rodziny;-)

    OdpowiedzUsuń
  25. piękna choinka :D
    Beti zdążysz ze wszystkim :))))
    zdrowych, wesołych Świąt dla Ciebie i Twojej rodzinki :*:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego dobrego na 2014 rok :)

    OdpowiedzUsuń