czwartek, 2 stycznia 2014

Były święta,był Sylwester i mamy Nowy Rok!




Witajcie w Nowym Roku!!

Z całego serca dziękuję za wszystkie życzenia świąteczne i noworoczne.
Tym,którym nie złożyłam bardzo przepraszam i z tego miejsca życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku,spełniania marzeń,tych prywatnych i tych zawodowych. Byście byli uśmiechnięci,zadowoleni z każdego nowego dnia.

Większość z Was,widziałam robiła podsumowanie całego roku,były też składane obietnice...
ja nigdy nic sobie nie obiecuję,bo i tak nic z tego nie wychodzi,zresztą wolę jak jest spontanicznie i z nutką niespodzianki :)

Święta były i Sylwester i tak jakoś szybko to śmigło,że nawet się tym spokojem nie nacieszyłam,bo wciąż mieliśmy gości.
W Sylwestra za to odpoczęłam,bo leżałam do góry brzuchem przed dvd,oglądając filmy,popijając drineczki.
Niestety nie szaleliśmy,bo w Nowy Rok szłam do pracy na rano :(  Bywa....

W każdym razie cieszę się bardzo,że już po wszystkim i wreszcie wróci wszystko do normalności :)))
Póki co,cieszę się wciąż pachnącą choinką i resztą dekoracji.

Wrzucam kilka fotek,bo nie wszystko Wam pokazałam...













Konik to prezent od Beatki. Dostałam jeszcze inne cuda ale nie zrobiłam jeszcze zdjęć :P
DZIĘKUJĘ KOCHANA!




Paczuszką obdarowała mnie również Justynka. TOBIE TEŻ BARDZO DZIĘKUJĘ!





Ostatnio mam mało czasu,nawet na przyziemne sprawy ale staram się jak mogę do Was zaglądać,choć przyznaję,że nie zawsze zostawiam po sobie ślad.Obiecuję poprawię się!!

Wszystkim jeszcze raz dziękuję...za wszystko...a przede wszystkim za to,że jesteście :)))


Ściskam ciepło
Beti








55 komentarzy:

  1. Piękny salonik.Pozdrawiam http://pannazadziorna1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego dobrego w nowym roku kochana Beti :-)**

    OdpowiedzUsuń
  3. No nareszcie ! już myślałam, że Cię kosmici porwali ;) Pięknie i "blogowo" się u Ciebie zrobiło na te święta - araukaria, białe jelonki, hiacynty .... Bomba ! Łap noworoczne przytulasy :) PS - trzymam kciuki za oszłamiającą karierę zawodową i ... bloguj częściej ! Buziaki - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam zaraz porwali,odpocząć musiałam :P Jeszcze nigdy tak mało na kompie nie siedziałam jak ostatnio.Teraz nadrabiam zaległości :)))
      Z blogowaniem nie wiem jak będzie ale postaram się ! :D

      Usuń
  4. będzie dobrze! przecież to 2014 a nie byle co!
    cmoki:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mam nadzieję! :D Oby gorzej nie było a będzie ok :)

      Usuń
  5. bardzo ładnie jak zawsze u Ciebie :-)
    zdrówka i radości na ten nowy roczek :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,Tobie również wszystkiego dobrego w tym nowym 2014 :)

      Usuń
  6. Wszystkiego naj W NOWYM ROKU Beti:P***
    fajnie u ciebie jeszcze swiatecznie widze ,ze poduszki zmienilas juz ,swietnie wygladaja ,ja tez dzisiaj troche tekstyli swiatecznych pochowalam ,poduszki przebralam,do niedzieli tez choine mam zamiar sprzatnac,swieta sie skonczyly,tyle bylo czekania a one przelecialy tak szybko hiii:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również kochana!! Powiem Ci,że przez tą pracę to nawet nie mam kiedy nacieszyć się tym świątecznym domkiem,celebruję każdą wolną chwilę,patrzę,podziwiam i cieszę się jak dziecko,choć choinka daje znać,że zbyt wiele czasu jej nie pozostało :(

      Usuń
    2. nasza paniusia tez robi sie juz sucha,a ja przed swietami samiusienkimi kupilam jej bomki i przewieszalam na niej wszystko haaaa,tez mi troche szkoda,bo nowe bombeczki bardzo ciesza:P........................buziaki i tulu trzymaj sie:***

      Usuń
  7. u mnie babki juz byly spakwane w pierwszy dzien swiat;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybka jesteś Aniu hahahah
      Uściski kochana

      Usuń
  8. Super klimacik....a te poduchy, zanurzenie się w nich to z pewnością sama przyjemność :)
    W Nowym Roku życzę Ci wszystkiego co najlepsze, Basia
    PS dziękuję za odwiedziny i świąteczne życznia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak,lubię tak po pracy sobie nóżki rozprostować na nich :)
      Tobie Basiu również wszystkiego dobrego w tym 2014 :)))

      Usuń
  9. kochana pięknie i.delikatnie a biel cudna, ponadczasowa...
    buziaki noworoczne

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Justynko i za paczuchę również :*

      Usuń
  10. piękne migawki :)))

    pozdrawiam w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ooooooo Kochana, czy ja widzę krateczki????? Ślicznie to wszystko dobralaś, z wdziękiem ....
    Ps. Trzymam kciuki za pracę i życie rodzinne. Dasz radę!!!!
    Przytulasy i buziaki na Nowy Rok :))))) s.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krateczki są już baaaardzo długo,chyba w zeszłym roku też były.W każdym razie bywają często ale pewnie nie zwróciłaś uwagi :)
      Jasne,że dam radę...ja się tak szybko nie poddaję,zresztą nie ja jedna tak mam!
      I ja tulam noworocznie :)

      Usuń
  13. Wszystkiego NAJ w Nowym Roku :)
    Salon uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Beti wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Poduchy masz super, z chęcią bym się w nie zapadła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Beti,Tobie również wszystkiego dobrego!

      Usuń
  15. Ho ho widzę,że praca Cię wciągnęła!!!I dobrze,mam nadzieję,że oprócz kasy będziesz miała wiele satysfakcji!!!A konik ślicznie wygląda,mój stoi na komodzie przy kominku.Ślicznie jest u Ciebie,bardzo podobają mi się takie monochromatyczne wnętrza,Super!!! Ciekawa jestem jakież to filmy ostatnio oglądałaś.JA nic ciekawego nie mam do obejrzenia:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jest to praca moich marzeń ale zawsze jest jakiś grosz,zresztą w dziesiejszych czasach nie ma co wybrzydzać ;P Konika uwielbiam kochana,stał wcześniej na parapecie ale wciąż tych pierdół przybywało więc musiałam go postawić gdzieś,gdzie nie zostanie przytłoczony :) W Sylwestra oglądnęłam trzecią część "kac Vegas" i najnowszą "szybkich i wściekłych" :)) Ten drugi polecam a pierwszy taki sobie :)

      Usuń
  16. Szczęsliwego Nowego Roku :)
    My tez nie szalelismy na sylwka, ale za to w spokoju mogliśmy obejrzeć w końcu naszą płytę z filmem ze ślubu hihi Śmiechu było że hoho, prawie 4 godziny ! oglądania, postarał się nasz kamerzysta :)
    Fajnie tak sobie pooglądać mój salonik w innej odsłonie hihi :D
    A jakie filmy polecasz? bo ja juz chyba wszytsko obejrzałam :D
    Buźka !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem,że ten film z wesela to tak mężowi w kwestii przypomnienia,że "już masz przesrane" hahaha :P Taki żarcik :))) Ja jakoś nie mogę się zebrać,by oglądnąć swoje :P
      Z kinowych nowości polecam ostatnią część "szybkich i wściekłych"

      Usuń
  17. Masz dokładnie takie samo podejście do noworocznych postanowień jak ja. Lepiej nic nie obiecywać, tylko po prostu robić. A salon masz piękny. Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję,Tobie również wszystkiego dobrego!

      Usuń
  18. Wszystkiego dobrego w nowym roku:)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudny klimacik. do pełni białej kompozycji to jeszcze śniegu za oknem brakuje. raz jeszcze wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  20. O, Nowe poduchy widzę , te z napisami. I białe kwiatki i hiacynty.
    Tak więc:
    W Nowym Roku życzę dużo czasu na przyjemności i zdrówka i radości. Aby plany i marzenia spełniały się i cieszyły :):):) alicja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poduszki to prezent od siostry :) Ona wie,że mam bzika na ich punkcie hihi :P

      Usuń
  21. Wspaniałego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale ślicznie u Ciebie Beatko! Takie kolorki uspokajają...co do pracy w Nowy Rok to Ci współczuję z całego serca!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ewuniu! Mnie ostatnio w ogóle chwilka w domu odpręża i uspokaja :)

      Usuń
  23. pięknie:) jestem zachwycona Twoim pokojem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj dziękuję bardzo...ja też go bardzo lubię :)))

      Usuń
  24. Ślicznie:) I fajne te skarpety na kaloryferze:D hihi
    A mój Sylwester niestety na lekach przeciwbólowych, więc tez sobie nie pobalowałam...
    Buziaki i wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skarpety to taki spontan hihi :)) Jejku to widzę,że wesoło nie było,mam nadzieję,że już wszystko ze zdrowiem ok! :)

      Usuń
  25. O na parapecie widzę lampę identyczną jak u mnie w salonie :)
    Pięknie! :)
    Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    Anna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te lampy to chyba pół światka blogowego ma hahah :P ale fajne są i bardzo je lubię :)
      Szczęśliwego Aniu :*

      Usuń
  26. Usciski Betusia w Nowym Roku i duzo duzo dobrego dla Ciebie i całej Twojej rodziny :))

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz cudnie udekorowany parapet :)

    Pozdrawiam
    Magiczne Słowa
    http://magiczneslowaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Beti spóźnione ale od serca wszystkiego naj naj w nowym roku ;) ja się tak rozleniwiłam ze dopiero dziś zebrałam się do posta ;P OL je niech żyje chłop w domu ;P

    PS. uwielbiam te twój salon !

    OdpowiedzUsuń
  29. tak, ja tez postanowien nie robie, bylabym rozczarowana, gdybym ich nie dotrzymala;) co bedzie to bedzie :)
    Usciski noworoczne:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Beti wszyskiego najlepszego w Nowym Roku. Ja też żadnych postanowień, podsumowań nie robię. Buziaki kochana.

    OdpowiedzUsuń