sobota, 8 marca 2014

Czuję wiosnę!



Co za dzień! Jest słonecznie,cudownie...fantastycznie bym powiedziała. Wszędzie ludzie spacerują z psami,dziećmi,swymi mężami i chłopakami.
Czuć wiosnę!
Na drzewach napęczniałe pączki,ptaki wydają wiosenne dźwięki,koty nawołują się z daleka...jednym słowem żyć nie umierać :)
Choć ostatnio mało się u mnie dzieje wnętrzarsko,bo jakoś wena mnie opuściła i chęci chyba też,to sobie umilam czas jak mogę.
Niczym pracowita mrówka znoszę kwiaty do domu i nawet trochę zaczęłam już myśleć o ukwieceniu tarasu.
Wiem,że w każdej chwili mogą przyjść jeszcze przymrozki ale korci mnie jak nie wiem.Blogowe koleżanki też w tym nie pomagają...tak,tak o Was piszę :)))


Pojawiły się bratki i mam niesamowitą ochotę na więcej!
Zwłaszcza patrząc na te choinki na parapecie,chyba czas je zamienić na coś nowego,optymistycznego :)






I na tym kończę,pora wracać do garów,jutro mamy gości.
A od poniedziałku nowe wrażenia,zadania w nowym miejscu pracy.Już się nie mogę doczekać ale i czuję jakiś niepokój...


Aaaaa bo bym zapomniała...wszystkiego dobrego babeczki w dniu naszego święta!!








22 komentarze:

  1. Oj Beti, ja też mam ochotę na kwiatki .... Dzisiaj u nas też było słoneczko
    Ściskam :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantatsyczne tulipany!! Beti mnie tez sie chce juz wiosny dzisiaj byla taka ladna pogodna ,chcialabym by juz tak zostalo:P
    No i bratki ! wlasnie dzisiaj mowilam slubnemu ze zasadze sobie do malych doniczek i fru z nimi na balkon:P

    OdpowiedzUsuń
  3. oh Beti my dziś cały dzionek na dworze ;) Pranie pachnie cudownie wiatrem a może wiosna ;)


    A u ciebie tak cudnie ;)

    Ps. ja mam plan balkonowy ale o tym cicho ;)

    BUZIA

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie mogę dostać bratków i stokrotek...póki co balkon dzisiaj umyłam prymule, hiacynty i żonkile postawiłam i jest cudnie:)
    Beatko wszystkiego najlepszego w dniu imienin!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Też ją czuję :) Mimo ciągłego deszczu ;)

    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie tez juz wiosna :) Jej ale sie ciesze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie już magnolie kwitną....
    Wiosna, wiosna, ach to ty... ;))))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie, że wiosna się zbliża! Och, już nie mogę się doczekać :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego naj i Tobie również Betii :)
    Trzymam kciuki za nową prace :)) ....a w domku u Ciebie pieknie i tak kwieciście :)))
    Usciski :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudnie i u nas było dzisiaj !!!!
    Oj, wiosnę czuć, ale jakoś jeszcze na zewnątrz jakoś nic mi się nie chce robić.
    Dziś świętuję !!!!!! , wszystkiego naj Kobietko !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas tez coraz wiecej ludzi w parku i słoneczko upragnione :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. z ta wiosna trzeba jeszcze troche uwazac;) u mnie dzis rano -1

    OdpowiedzUsuń
  13. Pogoda cudna, aż miło, kochana wszystkiego dobrego:)
    bzi

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie dziś rózwnież bardzo piękny ,słoneczny dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czuć, czuć nareszcie;)) a u Ciebie dodatkowo widać;)) w weekend nie zdążyłam ale we wtorek po tulipany pędzę;)
    Uściski Kochana;*

    OdpowiedzUsuń
  16. No tak...cieplejsze dni, dużo słońca a w domu tulipany, hiacynty, prymulki, bazie... też czuję wiosnę :-) pozdrawiam***

    OdpowiedzUsuń
  17. Beti również przez weekend poczułam nadchodzącą wiosnę :)
    powodzenia w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana Beti, wszystkiego dobrego życzę:) Ps. piękna patera na bezy i to różowe!!! hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Powodzenia w pracy :))) U mnie rowniez piekna pogoda i mam nadzieje, ze taka zostanie juz z nami i zima nie powroci ;)))
    Usciski:***

    OdpowiedzUsuń
  20. takie czekanie gdy słonko za oknem bywa bardzo przyjemnie. a ja już nie mogę się doczekać tegorocznej odsłony twojego tarasu.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniały klosz, a kwiatki baaardzo wiosenne:) pozdrawiam wiosennie aga

    OdpowiedzUsuń