poniedziałek, 25 sierpnia 2014

Z wizytą u Agaty


Oj trochę wody w rzece upłynęło od ostatniego mojego posta. Jeszcze nie tak dawno upał był na dworze i słońce grzało jak wściekłe a dziś bardziej jesień niż lato i w powietrzu czuć wilgoć.
Bardzo mi żal tego lata,nie wiem jak Wy ale ja nie zdążyłam się nim nacieszyć.
Rano trzeba już coś ciepłego na siebie wkładać i wieczorem też,bo zimno jak diabli
Ciekawe co powiem o tej temperaturze za miesiąc lub dwa hihi
Pewnie sama przed sobą przyznam,że przesadzałam i jeszcze za nią zatęsknię.
W każdym razie chyba nadszedł czas uporządkować garderobę i wymienić letnie ubrania na jesienne.
Będę musiała się również udać po jakieś sweterki,ciepłe bluzeczki i kurtkę.
Taka perspektywa mnie cieszy :)))

A Wy macie już jakieś nowe jesienne ciuszki?
Tak tak,macie...widziałam ;)))

Miało być o wizycie to będzie.
Jakiś czas temu udałam się do sklepu Agata Meble w celu poszpiegowania co,gdzie i jak.
Bardzo spodobał mi się jeden zestaw mebli,który postanowiłam Wam pokazać.
Szafa! Cudo!
Teraz mogę już tylko powzdychać,bo mam moją nową i jestem z niej bardzo zadowolona ale ta złapała mnie za serducho.

I ten fotel...jakże wygodny! Wiem,bo siedziałam w nim chwilę :))






I łóżko...w klimacie już raczej jesiennym.Ono akurat bardzo spodobało się mojej córce.
 Komodą też bym nie pogardziła ;)




I coś bardziej nowoczesnego...błyszczącego...




i lampeczka... całkiem ładna

Miałam ochotę sprawdzić też łóżko ale to by było już przegięcie,gdyby nie chciało mi się już z niego wyjść
haha


I tak leci dzień za dniem...zbyt szybko.Przelatuje przez palce czas i mam wrażenie,że tyle rzeczy mnie omija

Chyba pora zacząć się nastrajać jesiennie,oswoić z pogodą za oknem,może polubić...by jakoś to przetrwać

Jesienią to lubię tylko wieczory,te kiedy siedzę sobie przy ciepłej herbacie z miodem,pod kocykiem i kiedy płomienie świec tańczą na ścianie.

Lubicie jesień czy tolerujecie?


Przytulam Was mocno :*





46 komentarzy:

  1. Przyznam, że ten fotel jest świetny! Jak dla mnie to wiosna i jesień to najfajniejsze pory roku;-)
    Więc ja się cieszę!
    Bzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wiosną się zgodzę ale jesień? No chyba,że w tym fotelu pod ciepłym kocykiem :)))

      Usuń
  2. fotel i mi się podoba- idealny na jesienno-zimowe wieczory z książką:)
    Żałuję, że do agaty mam tak daleko (ponad 100km:(), bo znalazłam kanapę,która miałaby szansę stać się idealną, ale nie ma zdjęć "po rozłożeniu":(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie strona agaty pozostawia wiele do życzenia.Kiedyś też coś szukałam i pamiętam,że strasznie się zdenerwowałam,bo wyskakiwało nie to co mnie interesowało

      Usuń
  3. chciałabym ten fotel w kratę z podnóżkiem :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też i zaczynam nad nim myśleć...

      Usuń
  4. Ja osobiscie jesien bardzo lubię , ale oczywiscie zal mi lata ...które w koncu jeszcze jest ... :))) moze bedzie jeszcze słoneczko i ciepełko?:)))
    Szafy też szukam , ale starej ... czeka juz na nia z farbą :)))
    Usciki Betusia :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu oby,oby,bo takie zakończenie jakoś słabo wypada ;)
      Hihi dobrze,że chociaż farbę masz ;P
      Cmok

      Usuń
  5. Tolerujemy Betinko Ty moja, tolerujemy....Beeee....
    Ja chce lata i tyle, nawet za bardzo go nie zauwazylam. Kiedy w Polsce byly upaly, tu bylo zimno. Zdecydowanie bylo za malo slonecznych dni.
    A mebelki fajne ma Agata, szafa na pewno pojemna.

    Pozdrawiam Kochana!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też chcę lata i to bardzo. Nie znoszę jesieni,a zimy to już w ogóle! Okropność! Jak były upały to całymi dniami siedziałam w pracy a jak poszłam na urlop to pogoda taka sobie była.
      Buźka

      Usuń
  6. Uwielbiam lato, ale jesień też nie jest zła :) Byle ciągle nie lało ...
    buziak

    OdpowiedzUsuń
  7. Brrrrr u mnie w pracy klima sie zepsula i dziwnym trafem winno byc goraco a jest 13 stopni i wszyscy marzniemy:-) wiec takiej jesienie nie lubie ale za to kolorową, słoneczną, wieczorami pod kocykiem z herbatka z "wkładką" jak najbardziej TAK:-) ps. nigdy nie byłam u Agaty wiec pora sie wyrwac z wizytą:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taką ciepłą i słoneczną jesień też lubię ale jak pada i wieje to mam ochotę zakopać się pod kołdrą i nie wychodzić.

      Usuń
  8. bardzo lubię jesień :)))))
    fajne mebelki w AGACIE wyhaczyłaś!
    a co do garderoby jesiennej to właśnie przymierzam się do przeglądu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lubisz,za co się pytam? Toż to brzydka pora roku ;P
      Ja jeszcze swojej też nie przeglądnęłam całej ale ogólnie doszłam do wniosku,że wieje pustką w mojej szafie ;)

      Usuń
    2. zapraszam Cię na moje pierwsze urodzinowe candy :)

      Usuń
  9. Szafa i fotel są świetne. Lubię jesień, ale w cieplejszym wydaniu, mam nadzieję, że właśnie taka będzie :)
    pozdrawiam ciepło, bo coraz chłodniej :)
    marta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W ciepłym wydaniu i ja lubię,jak liście czerwone szeleszczą pod nogami ale zimna i deszczowa mnie przeraża!

      Usuń
  10. Fajne mebelki, fotel rzeczywiście wygląda na wygodny i przytulny, zwłaszcza teraz przy tej aurze za oknem miło jest wtulić się z kocykiem w takie siedzisko :)
    Ja nie przepadam za jesienią, no chyba, że jest słoneczna i ciepła :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotel jest bardzo wygodny,do tego stopnia,że zaczęłam się zastanawiać czy sobie takiego nie sprawić :)

      Usuń
  11. wez nie dobijaja mnie ta jesienia bleeeeeeeeeeee,toleruje ja bo musze,zime tez ale obyam bym sie bez heeee,
    meble fajne wszystkie i lozko i to polyskujace tez mi sie podobalo ,a ubraniach nic juz nie powiem,wszedzie wysprzedaz ubran letnich a ja zamiast skorzystac i kupic sobie cos ,to kupilam kurtke calkiem ciepla na zime haaa,jakims cudem dalam sobie zamydlic oczy tymi kolekcjami w sklepach juz jesienno-zimowymi,wariatka kupila sobie w sierpniu ciepla kutrtke z futerkiem haaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana gdzie byłaś,jak Cię nie było??? Stęskniłam się za Tobą!!! Obiecaj,że już tak nie znikniesz jak poprzednio...Kurtkę kupiłaś zimową...jak to mówią,przezorny zawsze ubezpieczony :D Ja mam z zeszłego roku,taką ciepłą,puchową. Teraz szukam na jesień ale nic ciekawego nie ma :(

      Usuń
    2. hii na wakacjach bylismy na dwa tygodnie ,a pozniej po takim byczeniu trudno sie wraca to rzeczwistosci hiiiii,a tak z najowszych newsow ,wzielismy sie za szukania mieszkania ,ale tak na powaznie:Pto chodzenie i o gladanie mnie dobija (jestem juz tym tym zeczona,ale sie nie poddam),albo za drogo albo do bani ,no ale jestesm pewna ,ze tam gdzies czeka na mnie cos w normalnej cenie i standardzie heee

      Usuń
  12. Ja juz nawet w piecu rozpalilam;) Jejku to lozko jest moim marzeniem... ale dwa lata temu kupilam lozko do sypialni ... jeszcze wtedy mialam zryty gust i jesy okropne. No ale Pan mąż juz mi powiedzial zebym sobie wybila z glowy wyrzucanie nowego łóżka z powodu moich zachcianek... masakra ;( Fotel i szafa tez cudne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to...kupuję pod wpływem chwili a później kombinuję jak się pozbyć "cuda" Z mężem trzeba konkretnie...sprzedajesz stare,kupujesz nowe jak mąż w pracy. U mnie zawsze to działa hehe :))))

      Usuń
  13. Kochana jak to łóżko sie nazywa... nie moge znalezx na stronie... pomoz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też nie wiem ale poszperam za chwilkę i dam znać :)

      Usuń
    2. Znalazłam tylko czarne
      http://www.agatameble.pl/produkty/aranzacja/antic
      Najlepiej by było chyba udać się do sklepu

      Usuń
  14. Kochana ja lubię jesień gdy słońce świeci za jej zapach i tysiące barw, a gdy pada to za pierwsze ognie w komiku, pozdrawiam serdecznie aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I takie podejście powinni mieć wszyscy. Gorzej z tymi co kominka nie mają ;P

      Usuń
  15. Nie lubię jesieni... Bleeee... :(
    Bardziej ze mnie chyba letnia dziewczyna, dlatego pozostaję nadal w letnich kolorach i klimatach...
    Piękne zestawienia. Wybrałabym jednak nie ten na wysoki połysk, jestem tradycjonalistką, także przygarnęłabym tą bardziej staroświecką szafę i komodę, (ale bez łóżka!) ... hihi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja tam jesień lubię. Wiadomo, że najbardziej tą złotą, polską. A poranno-wieczorne chłody mi nie przeszkadzają. Jedyne czego mam dość to kataru, który mnie dopadł wczoraj :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam jesień,zimę nawet bardziej:)) Szafa nowoczesna,cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo lubię fotorelacje ze sklepów, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  19. Sklep Agata Meble jest mi bardzo bliski ponieważ prawie każdy pokój jest urządzany dzięki niemu :) Posiada w swoim asortymencie swietne produkty zarówno nowoczesne jak i stare - eleganckie :)
    Świetne przykłady " dostępne od ręki" :)
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja lubie jesien ale oczywiscia ta ciepla, zlota... A dzisiaj calkiem przyjemnie:)) nono ta szafa faaaajna ale i ta nowoczesna ma cos w sobie;)))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ha! Ja jesieni nawet nie toleruję:) i to nie za niskie temperatury, ale tą szarugowatość...

    OdpowiedzUsuń
  22. Jesieni nie toleruję, muszę przetrwać ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jesień piękna, ale zbyt szybko trzęsę się jak galareta pod wpływem najmniejszego wiaterku:) Nie pogardziłabym baaardzo długim latem. Ta pierwsza szafa faktycznie rewelacyjna.

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie wizyty ! :) brak zaczyna studia i jeszcze w tym tygodniu wybieramy się po jakieś ciekawe meble :)
    bardzo serdecznie zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pomału rozmazuje się ten ciepły obraz lata,a kiedy już na dobre jesień zapuka to byle do wieczora i tej do herbatki z miodem bądź konfiturą:-)W szafie czas najwyższy zrobić przetasowanie,a na poprawę humoru trochę ją wzbogacić;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wiesz Betuś, że ja nigdy nie byłam w tym sklepie. A okazuje się, ze mają tam zupełnie fajne meble.
    Ściskam :))) s.
    Ps. jak świeci słoneczko, to jesień nie jest taka zła ...

    OdpowiedzUsuń
  27. czas leci nieubłaganie, śliczne meble te drewniane i fotel w kratę również!!!

    OdpowiedzUsuń