niedziela, 7 września 2014

Nie taka zwykła wrześniowa niedziela


Dzień dobry!

Nie będę tłumaczyć dlaczego tak rzadko tu bywam,bo i tak niczego to nie zmieni. 
Jedyne co mam do powiedzenia to to,że doba powinna trwać już nie 24, 48 h a 72 h! 
W każdym razie jest jak jest i raczej nie przewiduję szybko zmiany.
Dostałam kolejny awans a to wiąże się z wieloma zmianami i dodatkowymi godzinami w pracy.
Bądź co bądź bardzo się cieszę,że zostałam kolejny raz doceniona i wyróżniona :)

Od wczoraj mam dwa dni wolnego,powiem Wam,że w moim wypadku to mega szaleństwo,biorąc pod uwagę,że ostatnio w domu bywam gościem.
Cieszy mnie każda chwila,łapię,czerpię radość z bycia w domu. Nie sądziłam,że tak będzie mnie cieszyć leżenie na kanapie ;)

Dziś niedziela,nie byle jaka,bo 36 lat temu przyszłam na świat więc z tej okazji folguję sobie do bólu...to znaczy do momentu przyjścia gości.
Niestety nie wszyscy będą mogli mnie odwiedzić. Mama z rana dzwoniła,że jest chora i nie przyjadą z tatą. Szkoda!

I tak siedzę sobie,popijam kawkę i cieszę wolną chwilą.

Kilka migawek z salonu...niewiele się w nim ostatnio dzieje...

















Dziękuję za wszystkie komentarze,każdy cieszy z osobna i za to,że wciąż macie ochotę tu przychodzić :)



Ach,bym zapomniała! Czy Wy też widzicie jak moja lista ulubionych blogów na pasku bocznym skacze? 
Wczoraj u Dagi też widziałam takie coś i nie wiem czy czasem moje oczy nie zaczęły szwankować ;P



Ściskam Wam mocno i do następnego!!




38 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :) Jesteśmy prawie rówieśniczkami ;) Gratuluję pięknego domu i życzę udanej niedzieli! Kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najsłodszego Kochana!!!!!!!
    cmoki gorące ode mnie:******

    OdpowiedzUsuń
  3. Sto lat, sto lat !!! Zdrowia, radosci, milosci i spelnienia wszystkich najskrytszych marzen :*** Gratulacje z awansu :)))
    Achhh ten czas, albo go mamy za duzo i nuda, albo go mamy za malo i doba za krotka....nigdy nie ma idealnie ;)))
    Ten pled futrzak kolo wiewiory przykul moja uwage...skad to ???
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Madziu z Jysk-a. Polecam,bo jest mega milusi

      Usuń
    2. Wlasnie na taki milusi wyglada :))) Musze tam wpasc jak bede w Polsce, a teraz widzialam u nich poduche z jeleniem za 6,50 zl...wow
      Buzka

      Usuń
  4. No to przede wszystkim wszystkiego najlepszego i spełnienia chociaż jednego marzenia. Ogromne gratulacje dotyczące awansu. Brawo! Ja mogę ci zaproponować mały prezent urodzinowy:) - 10 % rabaty na zakupy. Daj znać jeśli zechcesz z niego skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkiego naj.......
    życzę ci częsciej chwil tylko dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gartulacje. Celebruj swoja wolna chwile ;) Zycze Ci cudownego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sto Lat i oby Twoja doba cuudownie się rozciągała, tak byś miała czas nie tylko na pracę, ale i na odpoczynek i przyjemności:)
    ps. jesteśmy w tym samym wieku, ja też niebawem skończę 36:P

    OdpowiedzUsuń
  8. serdeczności!!!
    pięknie u Ciebie !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana składam Ci najserdeczniejsze życzenia :):):) I gratuluję sukcesów :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Gratulacje awansu i wszystkiego NAJ z okazji urodzin moja rówieśniczko:-)))))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny ten salon,lubię Twój dom:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Spełnienia marzeń Beatko Kochana...najlepsze życzenia:-*
    pięknie u ciebie, dawno nie byłam więc pozachwycam się jeszcze;)
    uściski:-*

    OdpowiedzUsuń
  13. Sto lat sto lat Betusia….:)) Spiewam dla Ciebie głosem Madonny :))
    USCISKI I NAJLEPSZEGO:))
    ps…. witrynka piekna i fajnie ze na luzie zrobiłas ją w srodku:))) podoba mi sie bardzo :)) kisssy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji Twych Urodzin, samych szczesliwych chwil w zyciu no i gratulacje z awansu. Tak ladnie jest u Ciebie teraz. Milego dzionka.Alicja

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana sto lat i najszczersze gratulacje z okazji awansu:) Wiesz ten fotel wygląda pięknie, dobrze, że go przemalowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  16. sto latek kochana:P***
    ladnie w tym twoim saloniku,ty malujesz wszstko na bialo,a ja mam w planie czarna sciane w kuchni ,moj staruszek oslupial jak mu to powiedzialam haaa,ale nie sprzeciwia sie ,co oznacza ze dopne swego:P

    OdpowiedzUsuń
  17. 100 lat Betuś i GRATULACJE! :) s.
    Ps. Dobrze, ze w salonie mało sie dzieje, bo jest ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  18. Kochana, samych pięknych dni !!!!!!! Miłości i ciepełka !!!!!!
    A w domku bardzo ładnie !!! Witrynka fajnie wygląda i fotel, jest super !!!!!
    No i gratuluję awansu !!!!!! Może i będziesz pracowała dłużej ale może częściej trafi się wolny dzień i więcej będziesz tutaj, ściskam i całuję :):):) ♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego :* :*
    A salon urządzony świetnie...poducha-wiewióra również u mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moc urodzinowych całusów!!!! Uroczo Beatko u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń
  21. pędzę z gratulacjami odn.awansu moc życzeń urodzinowych nie ma jak rocznik 78 jet najlepszy no i nie ma jak wrześniowe Panny;-)buziaki

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana najlepszości!!!!!;***
    W salonie nie musi się nic dziać, bo jest pięknie!!!! Stworzyłaś niesamowity klimat! buziaki;*

    OdpowiedzUsuń
  23. Seteczki!!!!!!!!!!
    Ba! Czas leci.... Star­sza o je­den dzień, a w pa­pierach o je­den rok ... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Beti sto lat :D !!
    to nic,że rzadziej tu jesteś...ważne,że JESTEŚ :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Sto lat! :) wspaniałe wnętrze nam zademonstrowałaś! :) piękne białe i czarne połączenie, wspaniała aranżacja wnętrza! :) wszystko na 5 z plusem!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkiego Najlepszego!!!
    A salonik śliczny:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana ciut spoznione ale najserdeczniejsze zycznia sle!!!
    Swietne salonowe migawki.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ale to bardzo Wam dziewczyny dziękuję!! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Witam. Jestem tutaj pierwszy raz i na pewno nie ostatni. Śliczne mieszkanko. Regał bardzo mi się spodobał :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. A ja Ci kochana skladam najlepsze zyczenia :))) wychodzi na to, ze jestesmy z jednego rocznika;)
    Gratuluje kolejnego awansu, w koncu chodzi o to by sie rozwijac - tak ma byc:))
    Buziaki Beti!!!

    OdpowiedzUsuń
  31. nie zazdroszcze Ci Kochana bo wiem co to znaczy, wstawac o 4 rano, w pracy byc juz o 6 a do domu wracac nie szybciej niz o 20 :( a tez zbliza mi sie nerwowy okres w pracy wiec bedzie coraz gorzej :( wszytskiego dobrego Ci zycze!

    salon masz piekny :*

    OdpowiedzUsuń