piątek, 31 października 2014

STÓŁ W JESIEŃ UBRANY


Witajcie!


Dziś Halloween więc postanowiłam pokazać Wam stół w jesień ubrany,wykorzystując nowy obrus,który testuję dzięki SYLWII Z VELOUR HOME i sponsorowi-firmie TERCJA

Niby nic wielkiego...kilka świec,dyni,gałązek ale klimat jest.






Obrus piękny,elegancki,bardzo starannie wykonany z beżową lamówką wokół.
Bardzo obawiałam się prasowania,bo jest dość spory (150x260) ale zupełnie niepotrzebnie,bo obrus prasuje się bardzo łatwo i lekko. Co więcej nie gniecie się!

Jestem bardzo zadowolona i z czystym sumieniem Wam go polecam.










Bardzo dziękuję Sylwii za to,że mogłam wziąć udział w tym przedsięwzięciu a firmie Tercja,że dała mi szansę na testowanie swojego wyrobu.

DZIĘKUJĘ!!

Już nie mogę doczekać się świątecznego wydania stołu :)





Chciałam również podziękować wszystkim za to,że tu zaglądacie i powitać nowych podczytywaczy i obserwatorów.
Każda nowa osoba,komentarz bardzo cieszą,bo to dzięki Wam ten blog w ogóle istnieje :)



Ściskam mocno

Beti







34 komentarze:

  1. Bardzo elegancko. Co do obrusu to właśnie takie lubię, proste i delikatne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna aranżacja! Ja też muszę się wreszcie zabrać za swoją wersję stołu. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Obrus spisał się na medal, widzę :) I aranżacja na nim wygląda tak pięknie...

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna dekoracja stołu. Obrus rzeczywiście bardzo ładny i delikatny. Ja najbardziej nie lubię prasować firanki dobrze, że mam tylko jedną, ale za to solidną :-) Ciekawe jaka będzie świąteczna dekoracja ...
    Ściskam-D.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie ! tey chce wam pokazac "moj" obrus, ale czekam jeszcze na krzesla......

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pięknie zaaranżowałaś swój jesienny stół, a obrusik elegancki i ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To niesamowite jak kilka gałązek dzikiej róży może tak pięknie wyglądać na białym obrusie . Piękna aranżacja ...obrus już podziwiałam na innym blogu.Ja poszukuję białego na owalny stół. Pozdrawiam serdecznie Dorcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha :))), a ja trafiłam tu po wyjściu moich znajomych :))), szkoda bo stół przystrojony super :))
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  9. Beti ale slicznie! Wspaniale wszystko dogralas. Cudnie. Ale bedziesz miala piekne wydanie stolu na Swieta- juz to widze!
    A ten obrus jest naprawde ladniutki z ta wstaweczka delikatna. No a jak jeszcze latwo sie prasuje, to super!

    Sciskam Kochana!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  10. Betusia …jest ślicznie:))) absolutnie ślicznie i już :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. Super klimacik :) Pozdrawiam halloweenowo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wszystko na tych aranżacja ch. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne przystrojone,bardzo klimatycznie;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Stołowa dekoracja jak marzenie....pięknie i stylowo.Jestem pod wielkim wrażeniem!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. no no jestem pod wrażeniem Beti :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sliczna aranżacja, do tego doborowe towarzystwo i niczego więcej nie trzeba, no może lampka wina:-) Buziak

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna aranżacja, i proszę jak to nie wiele trzeba!! a kątem oka dostrzegłam piękne świecące kuleczki!!!
    pozdrawiam xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. Dotarł ;-) pięknie się u Ciebie prezentuje, ślicznie zaaranżowałaś stół
    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosto i z klasa :))) Latwe prasowanie przy takich wielkich obrusach jest bardzo wazne ;)))

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny stół.Jednak sama natura tworzy najpiękniejsze dekoracje. Wystarczy tylko przejść się na spacer:)
    pozdrawiam i zapraszam do siebie
    http://trojenawalizkach.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Napracowałaś sie ale jaki efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jest świetnie. nawet nie trzeba już jedzenia ;) oczy karmią same ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne jesienne nakrycie stołu !
    Już czekam na świąteczne wydanie !
    pozdrawiam cieplutko Beti

    OdpowiedzUsuń
  24. Dobry obrus to podstawa. Bezwstydnie zazdroszczę Ci takiego pięknego, zwłaszcza że ta lamówka idealnie by pasowała do mojego "wyjściowego" serwisu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Betuś ŚLICZNIE zaaranżowałaś stół.
    Dziękuję Ci i cieszę się, że obrus trafił w Twoje zdolne łapki.
    Z pozdrowieniami :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie zaaranżowałaś stół:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  27. Śliczna i gustowna aranżacja :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. no klimacik jest:))) zdecydowanie jest pieknie:))) buzki

    OdpowiedzUsuń
  29. Witaj Beti - wspaniale wygląda stół - obrus pienie się prezentuje a szkło w blasku świec dodaje uroku całości - pozdrawiam serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń