wtorek, 21 października 2014

Wtorkowa odsłona



Ech,co za pogoda! Zimno,ciemno i pada,to oblicze jesieni,której nie znoszę.
Wczoraj definitywnie zamknęłam sezon tarasowy,zniknął pawilon ogrodowy,bujak i reszta letniego towarzystwa. Zrobiło się tak pusto i smutno ale jakoś trzeba to przetrwać.

W domu ciemno,zdjęć nie idzie zrobić...zimno też,bo wciąż odkładam włączenie ogrzewania na później,jakbym miała nadzieję,że to chwilowe ochłodzenie.
Umilam sobie czas na różne sposoby,w dzień aromatycznymi herbatami, słodkościami,gazetkami a wieczorem świeczkami,od których jestem chyba uzależniona.
Na szczęście to nic groźnego :))




Obiecałam,że pokażę co zamówiłam w sieci. Otóż od bardzo dawna podobają mi się szklane klosze. Jest to fajny gadżet,który można wykorzystać na wiele sposobów.
Przeglądając sklepik naszej Lilli, KOKON HOME , zobaczyłam go i to jeszcze w bardzo dobrej cenie. Kupiłam i jestem bardzo zadowolona!
Jest bardzo duży,do tego stopnia,że jak otworzyłam paczkę to aż zaniemówiłam :)

Fakt,początkowo brakowało mu czegoś ale i z tym sobie poradziłam.




 Wymierzyłam podstawę i w sklepie dokupiłam mu najzwyklejszą okrągłą deskę do krojenia.
Pomalowałam czarną farbą akrylową dwa razy i...




i tak wygląda po tuningu. Teraz jest tak jak powinno,można zmieniać i wymieniać zawartość wnętrza,bawić się nim.




Teraz i ja mam swój klosz :)


Trzymajcie się ciepło!!

Beti




47 komentarzy:

  1. swietne pomysl z tymi piorkami.ps..dzis bede tez miala w koncu nowy stol;)))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję,że pokażesz! :)

      Usuń
    2. teraz poluje na krzesla.;)
      fotki sa na instgram: http://instagram.com/p/uaYvSRyX4W/?modal=true

      Usuń
    3. Widziałam! Aniu stół jest piękny i te nogi...wow! :)
      P.S. Jak właścicielka ma takie super nogi, to jakby stół mógł mieć jakieś kołki :)))))

      Usuń
    4. haHHAHAHAHHAHAHahhahahhaha dobre, dobre
      ale masz racje. cos w tym jest

      Usuń
  2. Ślicznie tak ciepło... I piórka rewelacja:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Klosik to fajna sprawa, ja swój wykorzystuje na 10 sposobów. Deska? nigdy bym nie powiedziała... Wygląda bardzo profesjonalnie.
    U mnie póki co słonecznie, ale coraz chłodniej.
    Buziaki wtorkowe-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj bardzo Ci kochana dziękuję! Długo myślałam z czego zrobić podstawę ;P
      W pogodzie straszą,że od listopada bardzo zimno i śnieg!! Jak ja nie znoszę zimy blee

      Usuń
  4. Boski jest i do tego wielofunkcyjny a pomysł z deską powala z nóg:-) Ty to dopiero masz pomysły, aż strach się bać:-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najbardziej boi się mój mąż,czy jak wróci do domu z pracy wciąż będzie "u siebie" :)))

      Usuń
  5. Super!!! Beti brawo za pomysł!!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cuda wyczarowałaś Beatko!!! cudnie jest

    OdpowiedzUsuń
  7. heheh, super! Dodałaś mu kropkę nad i :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie ze Ci deska podpasowała :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Klosz świetny ale jeszcze bardziej podoba mi się sposób na czarną podstawę pod klosz...ekstra wyszło

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobra decyzja :) Bardzo lubię klosze - dzięki nim nawet najbanalniejszy przedmiot zamknięty w środku zmienia się w coś szczególnego. A jaka możliwość aranżacji ! Pomysł z deseczką - w dechę ;) Buziaki - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tu się z Tobą zgadzam,możliwości ogrom :)

      Usuń
  11. Ale świetny pomysł !!!! Nie wpadłabym !!!! Też mam klosz bez podstawy ale dobrałam w domu szklany. Ale ten drewniany ma charakter i styl !!!! OJ , muszę pomyśleć i tez tak zrobic !!!!! Brawo !!!!!!!!!!!!!!!!
    I te piórka cudnie wyglądają. Aha napisz na maila adres to wyślę Ci jedna dyńkę, bużka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana!! No co Ty Alu,nie chcę Ci robić problemu

      Usuń
    2. No , nie wytrzymam, o jakim problemie Ty piszesz. Napisz adres a jak się zbiorę to wyślę i już, kropka. Chyba , że mocno nie chcesz !!!!, buźka

      Usuń
  12. U mnie też zimno i kominek po szedł w ruch :) Ale ja i tak wolę lato! :)
    Super klosz :)
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  13. Beti, ja się poddałam i codziennie palę w piecu- lepsze to niż marznąć;)
    Klosz sam z siebie jest piękny, ale prawdziwego charakteru nadała mu podstawa- podejrzewam, że za taki gotowy komplet musiałabys zapłacić co najmniej dwa razy więcej;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marznąć to zbyt dużo powiedziane ale chłodno w domu jest. Oj tak,z podstawą drożej to raz a poza tym ciężko dostać klosz o takich gabarytach.
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. pomysł na dekorację z piórek. rewelacja. sama chyba takie wykonam u siebie w domku! dziękuję za inspirację! życzę miłego wieczoru

    OdpowiedzUsuń
  15. Beti, świetny wybór jak zawsze. cudną dekorację wyczarowałaś.

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak fajnie Beti! Ale popatrz jak pasuje nawet wymiarem w ten rowek! Super to sobie wymyslilas :) Piekna dekoracja Beti!
    Wiem, wiem, wrzesniowe Panny nie lubia tej jesieni :) Musimy sie przemeczyc jakos!

    Sciskam Kochana!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się naszukałam takiej deski,bo choć to dziwne ale okrągłych desek jak na lekarstwo i jeszcze żeby była odpowiednia.
      Buziol

      Usuń
  17. Śliczny klosz, podoba mi się u Ciebie bardzo po wymianie krzeseł:) Na ciasteczka chętnie bym wpadła. Ja też w sobotę pochowałam rzeczy z tarasu:) pozdrawiam cieplutko aga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, zapraszam częściej! :)

      Usuń
  18. Oj tak - szaro się zrobiło. I ponuro. I mokro. Blee... Ale ponoć na weekend znów ma być trochę słoneczka i tego się trzymajmy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny pomysł. U nas też deszczowo :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Też chodzi za mną taki klosz, tylko miejsca już chwilowo brak:) Choć wiem, że nie odpuszczę. Pogoda dobijająca. Ja już tyłek grzeję przy kaloryferze:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale idealnie dopasowałaś podstawkę do klosza. Teraz wygląda rewelacyjnie!
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  22. Beti, wygląda jak komplet! Świetnie dobrałaś tę podstawkę do klosza. Wyszła super aranżacja.
    A aaa ... I różyczki śliczne.
    Buziaki :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie sezon grzewczy rozpoczety. Opony w samochodzie juz w poniedzialek wymieniam...idzie zima ;))) Ja juz pomalutku ciesze sie, ze Swieta coraz blizej, a pozniej byle do wiosny ;)))
    Super komplecik stworzylas...rewelacja :)))
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne wnętrze (ze stołem w roli głównej), bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zakup, a po tuningu wygląda bosko! W takich klosza każda aranżacja prezentuje się pięknie.
    Buziaki i udanego weekendu:-)

    OdpowiedzUsuń
  26. również jestem uzależniona od świeczek!

    OdpowiedzUsuń