niedziela, 18 stycznia 2015

ROZSIEWAM SOBIE WIOSNĘ

 
Moje pragnienie wiosny jest coraz większe z każdym dniem. Zresztą i pogoda za oknem bardziej wiosenna ostatnio. Na drzewach pąki, kwiaty nieśmiało wychylają swoje łebki, dzień też coraz dłuższy. Szkoda tylko, że słońca jak na lekarstwo.
Dziś u mnie okropna mgła i powietrze wyjątkowo nieprzyjemne.
 
Im gorsza pogoda za oknem tym bardziej rozsiewam sobie wiosnę w domu. Kwiaty są wszędzie!
Różyczki w doniczce, azalia, hiacynty i żółte żonkile. Kolorowe poduszki, soczyste owoce, świece, których zapach rozsiewa się po całym domu. A wieczorem aromatyczne herbaty.
To te wszystkie rzeczy sprawiają, że nie dopada mnie pogodowa depresja.
 
 
Najbardziej jestem zadowolona z ostatniego mojego zakupu. Hiacynty w uroczym wazonie z liną.
Wazon jest sporych rozmiarów, w środku 3 hiacynty w mchu...koszt 39 zł.
Uważam, że niewielki, bo w sieci sam wazon kosztuje około 80 zł.
Trochę żałuję, że kupiłam tylko jeden, bo można do niego włożyć co się chce.
W jednym można mieć kwiaty a w drugim np. świece.
 
 
 
 
 
I tak sobie myślę, że w poniedziałek kupię i drugi, jeśli jeszcze będzie.
Gdyby ktoś chciał znajdziecie go w Auchan.
 
 
 
Miłego dnia wam życzę!
 
 

36 komentarzy:

  1. Wiosna już blisko :-)
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wazon!!!!
    ja też tęsknię za wiosną, aczkolwiek mam ciągle ten sam dylemat z nią związany- co założyć, gdyż zima ma swoje prawa - tłuszczyku więcej tu i tam. Hiacynty też zaczęłam "uprawiać" w domu:)
    pozdrowionka:**

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje pragnienie wiosny też jest duuuuuuże :) oj bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super wazon cena rewelacja u nas akurat dziś wyszło słonko aż chce się żyć, zaglądam do Ciebie juz jakiś czas przeczytałam cały blog ja dopiero stawiam pierwsze kroki zapraszam do siebie mylovedom.blogspot.com pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zakup, taki wiosenny :) Mała rzecz a cieszy niesamowicie :) Pozdrówka , zapraszam w wolnej chwili do so shabby , so chic ....

    OdpowiedzUsuń
  6. Wazon rzeczywiście rewelacyjny, gdzie go kupiłaś w tej cenie można wiedzieć?

    OdpowiedzUsuń
  7. Wazon super, będzie jeszcze piękniej jak zakwitną posadzone w nim hiacynty,miłego dnia :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak!!! Ja też mam już dosć tej ponurej aury... wiosny chcę!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wazon super! :) Jak hiacynty przekwitną będzie genialnym świecznikiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Betuniu kochana, dołączam do zwolenniczek przywoływania wiosennych klimatów w domu :-)
    A lampion to Ci powiem, że świetny zakupiłaś . Ja się strasznie, ale to strasznie sfrajerowalam, bo przed świętami w Jysk widziałam bardzo podobny, ale znacznie większy, 50-60 cm, za 99 zł i dumałam wtedy nad jego przydatnością :-/
    Buziak :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie wczoraj bylo plus 10 stopni, słońce i ani jednej chmurki, jak na wiosnę !
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. O tak ja też już o wiośnie myślę, piękne deko u Ciebie, cudny lampion i te hiacynty... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna ta Twoja wiosna -)
    a pogoda iście wiosenna ... oby było już coraz cieplej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja zacznę w przyszłym tygodniu,ponieważ chowam świąteczne dekoracje,w środę mam kolędę,więc czekałam z tym do czwartku.Oj,zaszaleję z kwiatami,już jak jestem na dole w kwiaciarni to mnie łapy swędzą:)

    OdpowiedzUsuń
  15. I dobrze, mi tez sie wiosny zachciało! Chyba pójdę jutro po jakieś gałązki, albo tulipany chociaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny lampion, kojarzy mi się z wakacjami !! To przez sznurek, a sznurek z łajbą. Ach, lato ! Ale nie będę narzekała, zima ok, niedługo wiosna i zaraz lato, hi hi hi hi. Koniecznie leć po drugi, już je widzę na tarasiku ! buziol, u nas dzisiaj była cudowna pogoda, i słońce świeciło !, wysyłam Tobie promyczki, może jutro i u Ciebie zaświeci ? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny ten wazon, coś podobnego widział w Jysku ale dużo droższe było .... Rozsiewaj sobie w domku wiosnę, to na pewno poprawia humor, wiem to po sobie:D Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoj wazonik kojarzy mi sie z wakacjami, jejku jak ja tesknie za wiosenno-letnim ciepelkiem ;)))
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  19. Kiedy na dworze szaro, chlapa, błoto , to faktycznie tęskonota na wiosną wzrasta każdego dnia.....dobrze ,że możemy rozweselać sobie nasze domy wiosennymi kwiatami-piękny ten wazon.

    OdpowiedzUsuń
  20. U mnie to samo, wszędzie hiacynty, sukulenty i tulipany, tęskno mi za wiosną ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  21. Ślicznie Betuś rozsiewasz. Może i do mnie jakieś pyłki dolecą i zakwitną ;)
    :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  22. No pieknie kochana:) lampionik boski! U mnie tez hiacynty w szkle (instagram). Dla mnie moglaby juz przyjsc ale taka prawdziwa, nie zaraz bardzo cieplo:) wlasciwie od lutego juz moze byc wiosenka!

    OdpowiedzUsuń
  23. Rozsiewaj rozsiewaj bo pięknie ci to wychodzi :-)
    Ja na odmianę- przywołuję ;-)
    Buziaki!!
    K.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oj tak! Pieknie Ci wyszlo a wazon jest rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  25. Również uwielbiam otaczać się kwiatami. To najlepszy sposób na rozsiewanie wiosennego klimatu w moim mieszkanku. Bo przecież już dość tej zimy mamy.
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. U mnie od soboty też wiosennie, a wazon faktycznie śliczny i bardzo ciekawy:) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie też pojawiły się kwiaty, po choince już ani śladu. Betuś do wiosny już bliżej niż dalej. Wazon cudny, chyba jako lampion też może służyć...?
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
  28. O tak, oby do wiosny! Szybciutko :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Kwiaty w domu to wspanialy pomysł o tej porze roku...

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale kusisz... chyba większy taki lampion widziałam ostatnio w Jysku na wyprzedażach.

    a przy okazji małe co nieco u mnie :)

    http://homezoyka.blogspot.com/2015/01/20-styczen-2015-vanilliowe-giveaways.html

    buźka

    OdpowiedzUsuń
  31. O kurcze - ale upolowałaś ten wazon za pół darmo! I jeszcze z hiacyntami w środku... Grzechem byłoby nie kupić!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Wiosnę to i ja sobie tak rozsiewam już...:)) Piękny wazon z linką:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Patrząc na słoik słyszę szum fal :)
    wręcz wakacyjnie się zrobiło...bardzo fajny motyw...a jak pojawią się kwiatki będzie jeszcze fajniej...
    pzdr

    OdpowiedzUsuń
  35. O tej porze roku kwiaty w domu tworzą cieplutki klimat :)
    Wazon faktycznie wart takiej ceny, hiacynty pięknie w nim wyglądają :)

    Pozdrawiam i byle do wiosny !

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna u Ciebie wiosna :)
    Byłam ostatnio w tym markecie, ale nie widziałam, może jeszcze będą, z chęcią bym się na niego skusiła, bo uwielbiam takie klimaty. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń