środa, 14 stycznia 2015

TURKUS W KUCHNI

 
 
 
WITAJCIE KOCHANI!
 
 
Dziś chcę pokazać Wam kuchnię, która zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Kuchnia soczysta, żywa, optymistyczna...w skrócie fantastyczna!
 
Jak dobrze wiecie jestem wielką fanką black & white  we wnętrzu ale nie mogę obojętnie przejść obok tego wnętrza. Na sam widok buzia się śmieje i ma się ochotę gotować.
Spójrzcie sami!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Dla mnie każdy detal, każda rzecz jest idealnie dopasowana. Część z tych dodatków chętnie bym widziała u siebie.
Białe meble, przełamane turkusowymi ścianami, turkusowym sufitem, turkusową wyspą kuchenną i  do tego krzesła wiklinowe.
Wszystko tworzy spójną całość. Do tego szczypta zieleni, pomarańczu i mamy wnętrze pełne życia.
 
Mogłabym w tej kuchni spędzać jesienne i zimowe dni, by nacieszyć oczy kolorem morskiej wody i poczuć się jak w kurorcie wakacyjnym :)
W takiej kuchni na pewno nie ma się zimowej depresji!!
 
I co o niej myślicie, warta uwagi czy nie?
 
 
Ściskam Was ciepło i do następnego!!
 
 
 
 
 
 
 
 
 

27 komentarzy:

  1. Piękne inspiracje. Czuję, że tej wiosny ulegnę mięcie i turkusom :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam to samo ostatnio, ale z kroplą słonecznej żółci. zastanawiam się cały czas, czy się odważyć, czy raczej pozostać przy tym ogromie bieli.

    ps. czajnik! jaki cuuudny!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuchnia cudowna, z przyjemnością coś bym w niej ugotowała :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuchenna wyspa Betuś, to coś co mi się od zawsze marzy, dlatego ta kuchnia cieszy i moje oczy. Turkus też kojarzy mi się kurortowo-urlopowo :-) ach...bajka....zamykam oczy i cyk! jestem już w podobnym kurorcie z tą kuchnią w tle ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. rzeczywiście robi wrażenie :-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna. Właśnie szukam kuchennych inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Boska jest ta kuchnia! Bardzo podobają mi się takie kolorowe akcenty. Sama muszę cos wprowadzić aby było weselej i wiosennie:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że moje marzenia o własnym domu kiedyś się spełnią. I to będzie wielka inspiracja dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. oj piękna kuchnia,ogromna,dla mnie zbyt nawet ale wystrój cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Do roboty!!!! To jest kuchnia z moich marzeń...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten turkusik bardzo przyjemny, może nie jestem za akcentowaniem szafek takimi kolorami, bo ciężko je później zmienić, ale takie dodatki są bardzo fajne:D Pozdrowionka i miłego wieczorku!

    OdpowiedzUsuń
  12. No powiem Ci jest super! A te błyszczące kafle! :) piękne!

    Sciskam!

    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  13. moglabym przygarnac taka kuchnie , caly domek moglabym przygarnac hiii

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem przekonana do dodatków w takim kolorze...

    OdpowiedzUsuń
  15. Można zakochać się w tej kuchni od pierwszego wejrzenia:) Delikatna, bez przesytu i pstrokacizny. Idealna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Turkus pięknie ożywia wnętrze. Zainspirowałam się.

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, też mam tę kuchnię zapisaną w inspiracjach :)) Jest cudowna. Tylko jej urok tkwi również w wielkości, nie wiem czy na mniejszej powierzchni też będzie robiła takie "łał"

    OdpowiedzUsuń
  18. Piekną znalazłaś kuchnię !!!! Podziwiam i podziwiam. Brakuje mi kolorów, brakuje mi juz wiosny. Z nia przyjdą i kolory.
    Ta kuchnia kojarzy mi się z latem, mieć taki domek nad wodą, i lokaja aby wachlował i podawał drinki. Ściskam Kochana, o blat biały, cudna kuchnia !!! Jak juz ujednolicę tę moją chałupke to wtedy pojawi sie więcej koloru, buźka

    OdpowiedzUsuń
  19. O jak cudnie. Turkus mnie prześladuje, coraz bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To prawda, piekna kuchnia! Dlatego tak bardzo lubie turkus we wnetrzach!

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię turkusowe dodatki...są jak powiem świeżego powietrza ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękna. Dodatki to jest to co decyduje o radosnym nastroju w tej kuchni. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudna ta kuchnia! Duża, funkcjonalna, a do tego pięknie urządzona i taka przytulna. Ach, gdybym miała czarodziejską różdżkę... :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  24. Turkusik jest boski z tym kolorkiem kuchnia wygląda obłędnie !!!!

    OdpowiedzUsuń