piątek, 30 stycznia 2015

WIOSENNA WYPRZEDAŻ


Dziewczyny!

 Z racji tego, że idzie wiosna i dom z gumy nie jest postanowiłam pozbyć się kilku rzeczy.
Może któraś z Was będzie zainteresowana, wtedy proszę o maila betiisu@gmail.com  lub zostawić komentarz pod postem.
Do każdej ceny trzeba doliczyć koszty przesyłki!

Zatem zaczynamy!


DONICZKA WIKLINOWA
cena za sztukę 8zł+ koszty przesyłki
14cm wys./15cm średnica u góry
mam sztuk 2





LATARENKA IKEA
nie ma już ich w sprzedaży

cena 15 zł+ koszty przesyłki
25 cm wys. bez raczki, z rączką 30 cm
SPRZEDANA


NARZUTA BAWEŁNIANA

cena 35zł+ koszty przesyłki
155cm/200cm
kolor czarno-biało-beżowy
SPRZEDANE


POSZEWKA NA PODUSZKĘ Z KORONĄ

cena 10 zł sztuka+ koszty przesyłki
40cm/40 cm
mam 2 sztuki
poszewka na zamek
REZERWACJA 


PTASZKI

duży- 10 zł (14cm wys./17cm długi)
mały 8 zł (11cm wys./ 15cm długi)

w komplecie 15 zł
SPRZEDANE




DONICZKA METALOWA

cena 5zł za sztukę, mam 2 sztuki

Doniczka w środku trochę zaszła rdzą, wystarczy przetrzeć papierem i pomalować
10cm wys./ 16,5 cm średnica u góry





WAZON WIKLINOWY
ze szklanym wkładem

cena 10 zł
17cm wys./ 13,5cm średnica u góry

może być też świecznikiem
REZERWACJA 




NACZYNIE UNIWERSALNE (NOWE)

 cena 15zł sztuka, mam 2
dł 24cm/ 18cm szer.

Może być miseczką do przystawek, na surówkę, oliwki. Można również w tym zapiekać, nadaje się do zmywarki.




FILIŻANKI ZE SPODKIEM IKEA
nie ma już ich w sprzedaży

cena za komplet 5 sztuk 20zł




MISECZKA Z LWEM

cena 8zł

SPRZEDANE


SERDUSZKO WIKLINOWE

cena 8zł
25cm wys./25 cm szer.



SŁOIK SZKLANY

cena 20zł
21cm wys./ z pokrywką 29cm
SPRZEDANE



WAZONIK MAŁY

cena 2zł/sztuka
13,5cm wys.



WAZON IKEA

cena 4zł
20cm wys.



WIENIEC WIELKANOCNY

cena 15zł 
kolor jasny róż
dość sporych rozmiarów



STOJAK NA BIŻUTERIĘ LUB JAKO OZDOBA

cena 13 zł
33cm wys./28cm szer.

SPRZEDANE


SERDUSZKO Z KAMIONKI
idealne na Walentynki :)

cena 10zł
15cm/15cm



SŁONIK

cena 6zł
12cm wys./14,5 dł



MAŁY ŚPIĄCY ANIOŁEK

cena 5zł
8cm/12cm
kolor beż



KLATKA OZDOBNA NA ŚWICĘ LUB MAŁEGO KWIATA
(otwierane tylko drzwiczki z boku)

cena 15 zł
wymiary ok 40cm wys.
do lekkiego odświeżenia
SPRZEDANE


KOMPLET 12 SZTUK FILIŻANEK BEZ SPODKÓW

firma Lubiana (porcelana)
cena 40zł



PODSTAWA LAMPKI
bez klosza

cena 30zł
poluzowany kabel napięciowy co sprawia, że przy zapalaniu zaczyna przerywać.
Lampa kosztowała 149zł
REZERWACJA 


KONIK NA BIEGUNACH

cena 35zł
sporych rozmiarów



TACA METALOWA
bardzo duża

cena 20zł


I to na dziś tyle! Zmęczyłam się hihi

Zapraszam do kupowania :)



































18 komentarzy:

  1. Kochana REZERWUJĘ podstawę lampki !

    OdpowiedzUsuń
  2. zycze Ci powodzenai w sprzedazy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ocho ! czyżby się jakaś wnętrzarska rewolucja szykowała ? robisz miejsce na nowe ? :-)
    Udanego handlowania kochana moja :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rewolucja nieee ;P ale coś tam planuję. A tak poważnie to wciąż przewracam te rzeczy z jednego miejsca na drugie a nie używam więc po co mi to? Trzeba się pozbyć! :)

      Usuń
  4. Poproszę latarenkę i klatkę. wysłałam już maila
    Magda P.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja jak mogę: ptaszki, słoik i miseczke z lwem. Na to wyrażam chęć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna miseczka z lwem, w starym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj nazbierało się :) Ja swoje wszystkie " już nie przyda się " na pchlim targu wystawię :) Zasypać się tm wszystkim można :) Pozdrawiam cieplutko :)
    so shabby, so chic blog zapraszam TUTAJ

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak się coś uchowa do przyszłego tygodnia, to mam 3 rzeczy upatrzone. Ale to na spokojnie wtedy - teraz gdzie indziej głowa. A odbiór osobisty możliwy? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To ja poproszę jeszcze poszewki - 2 szt.

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam, rezerwuję stojak na biżuterię. pozdrawiam,Jutro odezwe sie. AniaF.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie dziwie sie ze sie zmeczylas, sporo tego :)
    Ja tez musze jakas wyprzedaz zorganizowac bo tez mam tych pierdul od groma, i miejsca na nowe brak :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Laterenka zarezerwowana :(
    Fajna akcja! :)
    Pozdrawiam.
    J.

    OdpowiedzUsuń