wtorek, 10 lutego 2015

MAŁE ZMIANY W SALONIE

 
 
DZIEŃ DOBRY!
 
Jakże ten czas leci. Tydzień za tygodniem i do wiosny mojej jakoś bliżej ;)
Od  ostatniego postu trochę minęło ale uwierzcie, że nie próżnowałam. Jak to mój mąż mówi, przez dom tornado znów przeleciało i zaczyna się bać, że jak któregoś dnia wróci z pracy do domu, to chałupy nie pozna :)))) Kochanie poznasz!! Po mnie :)
 
W ciągu tygodnia, po kolejnym męczącym wirusie dostałam takiego powera i werwy, że we wszystkich pomieszczeniach oprócz łazienki zaszły zmiany. Zaczęłam od pokoju córki, później poszedł pod nóż przedpokój a na koniec salon.
Dziś na początek salon. Zmiana niewielka ale dla mnie znacząca. Od dawna mnie męczyła wizualnie komoda, która stała koło mojej witryny. Próbowałam jakoś ratować tą ścianę ale z kiepskim rezultatem. Tak było:
 
 
 
Od wczoraj jest tak :
 
 
 
 
 
 
 
Wreszcie wszystko wygląda tak jak należy.
Chciałabym bardzo podziękować Ali, za pomoc, za rady i wsparcie.
Dziękuję, że jesteś!
 
 
Dziękuję również wszystkim, którzy wzięli udział w mojej wyprzedaży! To niesamowite ale prawie wszystko sprzedałam a zarobione pieniądze przeznaczyłam na coś do przedpokoju.
Co to będzie musicie uzbroić się w cierpliwość, czekam na kuriera. Mam nadzieję, że dziś wreszcie dotrze :)
 
 
Przesyłam moc pozytywnej energii!!
MIŁEGO DNIA :)
 
 
 




 

60 komentarzy:

  1. absolutnie wyszło świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba.Ale często wszystkie Twoje pomysły powodują,że jestem zachwycona.Śliczne masz te świeczniki szklane z gwiazdką.Cudowne!!!Cieszę się,że Ci humor dopisuje.I masz tyle energii.Buziaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki kochana. Swieczniki mam od dwoch albo trzech lat i wciaz je uwielbiam :)

      Usuń
  3. Ej! Czy ja widzę ulubioną komodę Hemnes??!
    Ślicznie. Bardzo pasują razem :))) s.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super zmiana na plus mam taka sama witrynke ,swieczniki fajne a goździki wprowadziły lekki powiew wiosny exstra zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bosko! Teraz to jest to:-) a jakie cudowne świeczniki ze srebrną lamówka:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieskromnie nie zaprzecze hihi Nawet nie wiesz jak sie ciesze ze wreszcie ja mam! Swieczniki kosztowaly grosze, niestety teraz juz ich nie ma, bo to bylo dwa jak nie trzy lata temu.
      Buzka

      Usuń
  6. idealnie teraz współgra komoda z szafką! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pokój wygląda o wiele, wiele lepiej. Wspaniała zmiana.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeden mebel a jaka zmiana! Bardzo podobają mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdecydowanie lepiej! To miejsce było jej przeznaczone ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę i żałuję, że tak późno się na to zdecydowałam :)

      Usuń
  10. małe zmiany a jaki efekt!
    super

    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  11. Super. Bardzo fajnie to wygląda. Z reguły nie lubię zestawów, ale w tym przypadku Hemnes wygląda lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny salon,lubie białe meble:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj, jak ja uwielbiam przestawianie mebli :D super wyszło! Pozdrawiam!

    robiewdomu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię, tylko nie najlepiej na tym podłoga wychodzi :/
      Pozdrawiam

      Usuń
  14. No Kochana , wygląda rewelacyjnie !!!! Idealnie !!!!! I zawartość witrynki się zmieniła, z biurowej na jadalnianą. Jednym słowem generalne porządki i układania, wiem coś o tym ostatnio.
    Ach jak ja się cieszę, że Ty się cieszysz !!!! I wiesz, że cieszę się bardzo , że się znalazłyśmy w tym blogowym świecie, wielki buziak przesyłam i też dziękuję Ci za rady i wsparcie.
    Gdzie nabyłaś te czarne "zwisy", które wiszą na uchwytach witryny ?, fajne, szukam czegoś takiego?
    I czekam na dalszy ciąg przemeblowań i zmian, wielki buziak Beti, pa pa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że napatrzeć się nie mogę i taka radość we mnie z tak prozaicznej rzeczy. Ale kiedyś ktoś powiedział, że trzeba się umieć cieszyć z małych rzeczy :))) Nawet mąż przyjął ze spokojem...jak na niego haha
      Chwosty te malutkie kupiłam w Leroy Merlin, też muszę dokupić :)
      Uściski i miłego dnia!

      Usuń
  15. Witam! Wpadłam aby zaprosić Ciebie oraz wszystkie blogowiczki do mojego rozdania ! :) Zdradzę że do wygrania jest Super ŁOŚ! ;) ZAPRASZAM!! ;) http://handmade-with-love-by-klaudia.blogspot.com/2015/02/jan-kto-to-taki.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Piekny masz komplet :))) Ja rowniez poszukuje mebelkow, tylko u mnie bardzo dlugo trwa, poniewaz chce takie z drugiej reki i jak sobie cos ubzduram w tej mojej glowie, to katastrofa ;)))
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też długo trwało, bo kiedy już miałam sobie ją kupić to wciąż coś ważniejszego wyskakiwało. Magduś czasem warto poczekać, by znaleźć tą swoją perełkę, masz przykład swojej komody. Jest obłędna!

      Usuń
  17. komoda na duzy plus! czarne segregatory wcale nie zdobily tego miejsca a szklo i zastawa wygladaja super! uwielbiam zmieniac w domku.. narazie musze przystopowac bo moj maz juz krzywo patrzy ale poczekajmy do wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wie, wiem!! Teraz i ja to widzę, szkoda, że tak późno. Teraz schowane głęboko w szafie, z czego mąż niezadowolony, bo trzeba się schylać :P Ja też muszę chwilę odczekać, bo i mój patrzy spod byka :)
      Buźka

      Usuń
  18. Właśnie zastanawiam się nad wystrojem w takim stylu i kolorach :) Pozdrawiam i zostaję na dłużej (będę podpatrywać)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, gama kolorów bardzo wyciszająca :)
      Witam na pokładzie!

      Usuń
  19. Jest pieknie Beatko!!!!! Z tą komoda witryna wygląda bosko, nie wspomnę o pięknych dodatkach:)
    Beatko paczka doszła, i jestem wszystkim oczarowana - dziękuję!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewa!
      To ja Ci dziękuję, że przyczyniłaś się do uwolnienia mnie od zbędnych rzeczy hihihi
      Buziol

      Usuń
  20. Bardzo mi się podoba:) Uwielbiam biały kolor i jak już będziemy z mężem się urządzać to wpadnę pewnie po inspisracje do Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Oprócz zmiany na plus widzę cos co mnie drażniło wcześniej.
    segregatory. sama mam je za witryną i za każdym razem jak na nie patrzę czuję...zmeczenie...bo mi się kojarzą z pracą. widze, że u Ciebie zniknęły i dzięki temu witryna nabrała..lekkości...
    chyba mnie zmotywowałaś, abym w końcu schowała te swoje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się one od początku tam nie podobały ale ta witryna miała właśnie na nie być. Niestety z każdym dniem i mnie męczyły więc postanowiłam wyeksmitować je do szafy, gdzie po zamknięciu drzwi nikogo nie rażą w oczy.
      Działaj, uwierz, że poczujesz się lepiej :)))

      Usuń
  22. Od razu lepiej. Nie dziwię się, że Cię to gryzło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zmiana rzeczywiście niewielka, ale zmiana ogromna! Salon zrobił się spójny i bardzo skandynawski :)
    Pozdrawiam
    www.bajkowydworekwlesie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. O Matko jak pięknie . Teraz widać jak bardzo brakowało czegoś do kompletu witrynce.
    Betuś, Ty po wirusie, ja od wczoraj wróciłam do życia po zatruciu pokarmowym...Trzymaj się zdrowo kochana :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj mówię Ci ileż czasu mnie to męczyło. Pisałam do Ali, szukałam rady co z tym fantem zrobić i cieszę się, że wreszcie postanowiłam to zmienić. W tej chwili widzę jak ta niby niewielka zmiana odmieniła ten pokój. Muszę popracować jeszcze nad drugą stroną z kanapą, bo tam też trochę zmieniłam hihi
      Ten mój wirus to tak zwana grypa żołądkowo-jelitowa więc rozumiem co przeżyłaś. Ja już drugi raz od nowego roku miałam i mam nadzieję, że ostatni. Teraz mam w domu inwazję przeziębień :( Jak to mówią jak nie urok to sr....a ;P Tylko dlaczego częściej sr....a?? hehe
      I Ty się trzymaj zdrowo!!

      Usuń
    2. He he wole nr 2 jednak niz to pierwsze...torsje..OMG ! nigdy więcej, znasz ten ból. Wdzięczny temat sobie obrałyśmy, nie ma co :-) no ale to samo życie :-)

      Usuń
  25. Super.... !!! a nawet bardzo super... teraz wszystko pasuje idealnie.... !!

    Pozdrowka :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja Droga,pieknie spełniają się Twoje marzenia:))) szkoda tylko że ta cała cudna komode zajmuje tv takich rozmiarow:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tv nie przeszkadza i nie razi :) Rzecz dla mnie naturalna i nie wyobrażam sobie życia bez niego a że duży...to już męża sprawka :))

      Usuń
  27. Ale ja mam zaległości :)
    Wygląda świetnie i się wpasowała idealnie. Dobra zmiana Beti :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zmiana bardzo korzystna!
    Pozdrawiam serdecznie.
    J.

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękna komoda. Cudowna zmiana. Uwielbiam te meble. Mają w sobie to "coś". Cieszę się, ze trafiłam na Twojego bloga. Zostanę tu na dłużej. Zapraszam także do mnie. Pozdrawiam serdecznie. Aga

    OdpowiedzUsuń