niedziela, 21 czerwca 2015

PLANY, ZAKUPY I OCZEKIWANIE

 
Witajcie w ten niedzielny dzień!
 
Pogoda kapryśna, dość kiepska jak na zaczynające się lato, mam tylko nadzieję, że wciąż kaprysić nie będzie i wreszcie się wyklaruje. Dni tak szybką biegną, że nim się oglądniemy znów nastanie jesień a ja jeszcze się ciepłem nie nacieszyłam.
 
Po ciężkim, stresującym tygodniu wreszcie mogłam w weekend odpocząć, w zasadzie nie robiąc nic poza tym co lubię. Wczoraj odwiedziłam Ikeę, by kupić kilka rzeczy, które sobie upatrzyłam i stwierdzam, że Ikea idzie w kierunku natury. Pojawiły się fajne maty, dywany z trawy morskiej, kosze, lampy i wiele innych. Ta kolekcja warta jest uwagi.
 
 
 
U naszej blogowej koleżanki Ewy zamówiłam sobie biały bieżnik z napisami. Kiedy go odebrałam byłam oczarowana jego urokiem.
Jeszcze raz Ci Ewcia dziękuję!
 
 
I małe maleństwo na stolik kawowy :)
 
 
 
 
Ogólnie trochę się u mnie dzieje wnętrzarsko. Pojawiły się pewne zmiany, nowe dodatki i meble ale to pokażę już wkrótce. To taki wstęp i zamysł do przybycia nowej sofy a ta pojawi się za góra dwa, trzy tygodnie! Wtedy wszystko będzie miało swój sens...mam nadzieję :)
 
Na razie czekam, rozmyślam i planuję.
 
MIŁEGO TYGODNIA WAM ŻYCZĘ!!
 
 
 

24 komentarze:

  1. W takim razie czekamy na więcej :) Pozdrawiam i słoneczka na buzi życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj czekam niecierpliwie ! Fajowe bieżniki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bieżniki :)
    Czekam z ciekawością na odsłonę nowej sofy. Obecne domowe widoki śliczne :)
    Pozdrawiam serdecznie, Agness:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się już doczekać postów o zmianach, zachęciłaś bardzo tym wstępem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i kupiłaś cos, lustro ?, fotel ? Ale trzymasz nas w napięciu !!!!!! Ty niedobra !!!!!
    U mnie też zimno, trochę dzisiaj popadało ale deszcz potrzebny bo bardzo sucho. Mam nadzieję, że jutro będzie ciepło, buziole i czekam na więcej !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. To dobrze, że ikea w takim kierunku zmierza ;)
    Jestem bardzo ciekawa zmian , czekam na ich publikację :))
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  7. Już się nie mogę doczekać w takim razie wyglądu całości! :) czekam również :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że Ikeę mam zupełnie nie po drodze...zatem czekam na fotorelację:-) Wylukałam też fajnego futrzaka na fotelu:-) też mam smaka na takiego futrzaka na swoje fotele:-) buźka

    OdpowiedzUsuń
  9. Bieżnik super, a co nowej kolekcji Ikea ja się czaję na te siedziska z trawy morskiej ;-). Dobrego dnia dla Ciebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Za kilka dni odwiedzę ikeę, więc pobuszuję ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ nie ma za co!!! To mnie jest miło:)
    Czekam na dalsze przemiany, swoja drogą masz chyba za męża świętego, że sie tak na wszystko godzi... taki mąż to skarb!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Czekam na zmiany!!!

    Sprawdziłam przesyłkę czeka na.Ciebie awizo od 17.06 :)))

    Całusy Patti

    OdpowiedzUsuń
  13. No kochana szalejesz :) Ciekawe co wymyśliłaś? Swoją drogą dzisiaj to trzeba mieć cierpliwość, żeby tyle tygodni na meble czekać....
    Miłego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. zerknełam na foto z bieznikiem i zaraz wiedziałam że to Ewci robota :-)
    pzdr Was obie;-))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie!
    Ps. trzymaj się Betuś, jeszcze parę dni ....

    OdpowiedzUsuń
  16. rzeczywiście ten bieżnik jest extra!!!!!!!ciekawa jestem tych twoich nowości wiec czekam na zdjęcia!pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. super ten bieżnik :-)
    czekam na zmiany :)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. DZIEWCZYNY, WSZYSTKIEGO DOWIECIE SIĘ W SWOIM CZASIE...TAKA BĘDĘ TAJEMNICZA :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. to czekamy cierpliwie na nową sofę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. To czekam z niecierpliwoscia na zmiany :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Czekam na te zmiany,jestem bardzo ciekawa:))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale fajnie bieżnik Ewy wpasował się w Twoje mieszkanie,bardzo jestem ciekawa jak będzie wyglądało wszystko po zmianach.Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie zakupy nabiorą sensu jak skończymy remont...który się jeszcze nie zaczął ..ehhh
    pzdr...świetne biezniki

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem bardzo ciekawa co Betusiu sobie wymysliłaś :))) ?
    Uściski dla Ciebie :)) kisssss

    OdpowiedzUsuń