środa, 1 lipca 2015

TO CI NIESPODZIANKA!

 
Tego się nikt nie spodziewał a na pewno już nie ja. W poniedziałek rano dostałam telefon:
- Dzień dobry, Pani sofa jest gotowa
Cisza w telefonie...
-Halo, jest Pani tam?
- Jestem, jestem ale niesamowicie mnie Pani zaskoczyła, że to już. Bardzo się cieszę!
I po tych słowach ogarnęła mnie panika, bo bardzo się bałam, że zamiast radości i euforii, będzie klapa.
Następnego dnia przyjechało dwóch panów, sofę wnieśli, rozpakowali, zmontowali i pytają czy ok.
Ok? Jest zajebiście!!
Oj jak się cieszę, że wyszła dobrze, bo spać już wczoraj od 5-ej rano nie mogłam!
Kolor ciemnoszary z białą obwódką. Wiem spodziewaliście się nie wiadomo czego ale od dawna wiem, że klasyka i uniwersalna kolorystyka to jest to, co się zawsze sprawdza.
Początkowo miała być w bardzo jasnym szarym, wręcz białym ale kiedy dotarłam do sklepu i jeszcze raz przejrzałam próbniki tkanin, zmieniłam zdanie. Materiał i praktyczny kolor, bardziej pożądany niż super ładny wygląd...na kilka dni, bo przy psie i "dzieciach" długo jasna by nie była.
 
 
 
 
 
Wolałabym, żeby była trochę bardziej odsunięta od kaloryfera ale niestety metraż pokoju na to nie pozwala i nic więcej w tej kwestii nie da się zrobić.
 
 
 
Tak to teraz wygląda. Ja jestem zadowolona, mąż też, choć stwierdził, że jest zbyt dużo tych wielkich poduszek i żeby się wygodnie ułożyć, musi część wyrzucić na podłogę. Jak będzie dalej okaże się w praniu :) Najważniejsze, że już jest!
 
 
Uściski zostawiam i znikam na taras podlewać, bo upał był dzisiaj spory. I tak trzymać!
 
 
Beti
 
 
 

87 komentarzy:

  1. WoW! Piekna jest! I te bale lamóweczki, no cudownie po prostu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna kanapa z białą lamówką :). Dobrze zrobiłaś, wybierając troszkę ciemniejszą tapicerkę. U nas w salonie narożnik jest jasno-szary i raz do roku musi zostać dokładnie wyprany przez fachowców. Już nie wspomnę o codziennym jej odkurzaniu i czyszczeniu :(.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie tego się obawiałam, dlatego w ostatniej chwili zmieniłam zdanie. Ciekawa tylko jestem jak długo ta biała lamówka będzie biała ;P

      Usuń
  3. No pokręci mnie jak nic!!!! Cudna jest!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I jak jej pięknie u Ciebie... dopadł mnie zielony stwór... ten od zazdrości... aż mnie wykręca...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ewcia, mówię Ci kamień z serca mi spadł jak ją zobaczyłam :)

      Usuń
  4. No piękna jest :))) Od razu inny pokój :)) Lamówki sprawiają, że jest bardzo elegancka. Widzisz, a tak sią bałaś! Wyszło super :)))
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, odmieniła pokój o 360 stopni. Zobaczymy teraz tylko jak będzie się spisywała.
      I ja całuję Aniu :)

      Usuń
  5. Cudo!!! Gdzie zamawiałaś? Muszę coś znaleźć w zamian naszej starej sofy, ale zupełnie nie wiem co i gdzie...Natchnienia mi brak ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Objeździłam różne sklepy, początkowo chciałam kupić ze zdejmowanym pokrowcem w Ikei ale była zbyt krótka jak dla mnie więc najbardziej spodobała mi się właśnie ta w Agata Meble :)

      Usuń
  6. Byłam bardzo ciekawa i wyszła śliczna, wspaniale się wpasowała we wnętrze:) pozdrawiam aga

    OdpowiedzUsuń
  7. No piękna! Zdradzę Ci, że mi się też taka marzy i też raczej na biel się nie zdecyduję, dzieci już przy naszej jasno szarej mnie o tym zapewniły;))) Ps. czy nie myślałaś o powieszeniu lustra nad kanapą? Pytam, bo wydaje mi się, że powiększy się dzięki temu przestrzeń i optycznie będzie troszkę lżej i kącik zyska jeszcze większego uroku:)) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podłączam się do pytania koleżanki :-) to samo pomyślałam o lustrze Betuś...

      Usuń
    2. Dziewczyny, lustro będzie wisiało jak mąż wreszcie nie zapomni wiertarki mi przywieźć :) choć chciałam coś jeszcze docelowo zmienić na tej ścianie ale na razie myślę, bo wiecie wszystko musi być dobrze obmyślone ;P

      Madzia jasna tapicerka jest super, pod warunkiem, że zdejmowana do prania, jeśli nie, trzeba pomyśleć o czymś innym. Moja córka ma 12 lat i mąż jak duże dziecko ale nie widzę jasnej tapicerki u siebie :(
      Buziaki dziewczyny!

      Usuń
  8. aż mnie zamurowało. takiej się nie spodziewałam!
    ale jest dobrze. bardzo elegancka. pięknie się u ciebie prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odmurować? ;P Kiedy ją zobaczyłam, to była miłość od pierwszego wejrzenia, pomimo nie mojego koloru obicia :) Bardzo się cieszę, że już ją mam :)

      Usuń
  9. Bardzo dobrze to ujęłaś jednym słowem! ;)))
    Jest zaje..ście i koniec! :)
    Sofy z lamówką jeszcze nie widziałam... fajna...:)
    POZDRAWIAM!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi dzięki Ci dobra kobieto :) Ja widziałam ale tylko w internecie a przeglądnęłam setki zdjęć nim się na coś zdecydowałam :)
      Buziol

      Usuń
  10. Sofa jest rewelacyjna!!!! Czy można wiedzieć jaki producent oferuje w tym stylu kanapy i takie stylowe obicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję a sofę znajdziesz w Agata Meble :)

      Usuń
  11. Sofa piękna i "zrobila" Ci pokój, to był dobry wybór kochana, a ile nerwów Cię to kosztowało to sama wiesz :-) ale teraz odetchnij, bo jest super ! Buziak

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odetchnęłam jak tylko panowie zdjęli opakowanie z niej :) Już dawno tak się nie przejmowałam rzeczą do domu...chyba nawet nigdy! Wiesz, inaczej jest jak widzisz dany mebel na żywo w sklepie a inaczej jak z kawałka materiału musisz sobie ją wyobrazić. Moja wyobraźnia aż tak mocno nie działa ale tutaj chyba intuicja wyszła przed szereg :)

      Usuń
  12. Beti!
    Jest rewelacyjna! Pasuje do każdego stylu i scandi i glamour nawet marine z nią wyczarujesz!
    Bardzo dobry zakup!
    Całusy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się bardzo podoba, powiem więcej...jestem w niej zakochana :))))))

      Usuń
  13. Hehe, rozbawiłas mnie tym wstępem, ale sofa jest rzeczywiście piekna i idealnie pasuje w Waszym salonie - świetny wybór, piekne wykonanie. Pozostaje mi pogratulować !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Marysiu. Wykonanie jest na prawdę bardzo dobre i byłam miło zaskoczona, bo jak kupiłam mojej córce kanapę z BRW to byłam załamana wykonaniem. Wiesz, aby sztuka była ;/
      Buźka

      Usuń
  14. Bardzo ładnie wyszło,chociaż nie wiem jak było wcześniej :)
    Wyrzucanie poduszek może być uciążliwe....ale one tak ładnie zdobią,muszą być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak było wcześniej zobaczysz w poprzednich postach. Mąż wyrzuca poduszki tylko jak chce się wygodnie położyć a później wracają na swoje miejsce :)

      Usuń
  15. A to Ci niespodzianka! Zaskoczyłaś Betuś i to bardzo! BARDZO mi się podoba, szczególnie, że jak sobie na nią patrzę to widzę ...... Wiesz,co ..... Klimaty w moim guście.
    Najlepszy wybór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, muszę Ci powiedzieć, że inspiracją dla mnie byłaś właśnie TY!!!! Kiedy zobaczyłam Twoją sofę z salonu w tym ciemnym obiciu z jasną lamówką wtedy poczułam motyle w brzuchu i wiedziałam, że też muszę taką mieć :) Czuj się matką tego projektu :))))))
      Uściski

      Usuń
    2. Siedzę jak buraczek czerwony 🙊 bardzo się cieszę, ze taka wybrałaś

      Usuń
  16. Cudo cieszę się razem z tobą. Czuje to podekscytowanie . A my dalej w szpitalu. Może dzisiaj do domu. Napisze po powrocie. Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jesteśmy już w domku. Wpadłam w wir prac porządkowych bo podczas nieobecności działo sie tu dużo harmidru. Do tego pranie, dwa dni, dobrze , że schnie w tempie zawrotnym !
      Jakaś bakteria sie przyplątała , że bardzo zaatakowała i Misiek leżał 4 dni obolały z powiększonymi węzłami chłonnymi na szyji. Musiał dostać antybiotyk dożylny, teraz jest już na doustnym.
      A mieliśmy jechać w okolice Poznania i nawet miałam myśl, że może spotkałybyśmy. Ale nici z planów. Teraz siedzimy w domku i kończymy to chorowanie.
      Kanapa rewelacyjna !!!!! Mam nadzieję, że i w spaniu wygodna , bo wygląda nieziemsko. Pokój zyskał bardzo !!!!! , jak jeden mebel czyni cuda !!! Jest elegancko, bogato, ale i lustro i cała reszta buduje klimat, nie ma co jest świetnie !!!!!!
      Gratuluję wyczucia Kochana. Pewnie nie możesz się na nia napatrzeć !!!!! ściskam

      Usuń
  17. Z tymi lamóweczkami nabrała szyku. Baardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna, pasowałaby także do mojego salonu:)) A z tymi poduchami u mojej szwagierki było podobnie, ciągle lądowały na podłodze, w końcu dała za wygraną i wymieniła kanapę na taką ze zwykłym oparciem, czego Ci NIE życzę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma takiej opcji by wymienić kanapę ;P

      Usuń
  19. Naprawdę fajna i jak pasuje. I w kształcie podobna do fotela. Pięknie u Ciebie, buziaki ślę ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło właśnie o to, by nawiązywały do siebie w jakiś sposób. I chyba się udało :)

      Usuń
  20. Jak ładnie u Ciebie,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie wkomponowała się w mieszkanko!!! super :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Beti!wyszło super!!!!! nie wiem co bardziej wyeksponowałaś , lustro czy sofę?bardzo mi się podoba- klasyczna elegancja ale na luzie!!!!! buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana, bardzo się bałam ale z efektu jestem zadowolona :)

      Usuń
  23. Bardzo , bardzo mi się podoba :))
    Ja tez moja wkrótce zaprezentuję….moja jest czekoladowa … :))
    Mamy nowe kanapy! … wow ! kisssss kisssss :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie czekoladowej się pozbyłam haha i jestem przeszczęśliwa!!
      I ja całuję :)

      Usuń
  24. Sofa robi nieziemskie wrażenie :) Klasyka jednak się dobrze u Ciebie sprawdza. Piękny salon :)
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Dominiko, to bardzo miłe :)

      Usuń
  25. Hehe takie wyczekiwanie, a tu człowiek w szoku zamiast się cieszyć :) rzeczywiście sofa jest ładna a szczególnie te białe lamówki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Super i wyglada na bardzo wygodna, a przy psie, dzieciach ;))) kolor musi byc praktyczny, mniej brudzacy :)))
    U mnie temperatury w granicach 35 stopni, prawdziwe lato :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak, praktyczność górą ;P Zobaczymy z czasem czy dobrze to sobie przemyślałam.
      U mnie też jak na Saharze ostatnio :)

      Usuń
  27. Super wygląda z tą jasną obwódką! A jak tak blisko przy kaloryferze stoi, to będzie sobie można wygodnie nogi oprzeć i ugrzać stopy zimą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe i znalazłaś dobre rozwiązanie :)

      Usuń
  28. Efekt wow! Beti jest śliczna, ale miałaś oko, że ją wyczaiłaś!!! Ta obwódka super, dodaje jej elegancji ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Martula, trochę mi zajęło szukanie jej ale jest :)

      Usuń
  29. Sofa prezentuje się pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna sofa, bardzo podoba mi się kolor. Myślę, że jest nie tylko niesamowicie praktyczny , ale i piękny :) Jasne lamówki dodają niesamowitego uroku i lekkości :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chodziło o to by nadać jej lekkości i cieszę się, że się udało :)

      Usuń
  31. wowo pieknie sobie pozmienialas wszystko ,nie poznaje tego pokoju:Phii
    kanapa super ,tez wybralabym ciemniejsze obicie ,chyba nawet ciemniejsze mi sie bardziej ,moze z tego powodu ze jasna kanape mialam poprzednio i mi sie przejadla juz a moze poprostu czasem upodobania i lubienia sie zmieniaja,nie wiem ............super wybralas kolorek kanapy,sliczna jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo dawno Cię u mnie nie było! Myślałam, że się na mnie obraziłaś! Początkowo myślałam o czarnej ale obawiałam się, że każdy okruszek będzie widać, na tej nie widać nic :))) Jedyne obawy jakie mam to do tej białej obwódki ;P

      Usuń
  32. Cudna! Prezentuje się wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, cieszę się, że i Tobie się podoba :)

      Usuń
  33. Sofa piękna, świetny zakup! Ściskam Kami:D

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wygląda :) Bardzo ładnie prezentuje się ten pokój :)

    Kliknij proszę TUTAJ i zapraszam na swojego bloga! :)

    Życzę miłej niedzieli !
    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Wspaniale się wkomponowała! Pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Wow!!! Betuś gratulacje, cudny mebel, wymarzony. Klasa po prostu. Dobra decyzja co do koloru..
    buziaczki
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Kasiu, oj nastresowałam się nim dotarł, na całe szczęście jest dobrze :)

      Usuń
  37. It was very useful for me. Keep sharing such ideas in the future as well. This was actually what I was looking for, and I am glad to came here! Thanks for sharing the such information with us.

    OdpowiedzUsuń
  38. Oje ta sofa jest genialna, bardoz mi sie spodobala:)))

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetna ta sofa, wniosła dużo elegancji do wnętrza :) Lustro również wygląda świetnie :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jest super...ta obwódka-extra....

    OdpowiedzUsuń
  41. swietna sofa - mamy taka ale biala - stara ;-) i sie zastanawiam czy ja odnowic czy zamienic na lepszy model ;D

    OdpowiedzUsuń