wtorek, 18 sierpnia 2015

POTRZEBNY WASZ GŁOS!

 
DZIEWCZYNY!
 
Dostałam zaproszenie do konkursu od KDC Meble i to jak mi w nim pójdzie zależy tylko i wyłącznie od Was. Dlatego zwracam się do Was z ogromną prośbą. Jeśli lubicie mój blog, wystarczy wejść na stronę http://kdcmeble.com/konkurs/ i oddać swój głos na mój blog. Wystarczy się zalogować przez google lub facebook i raz na 24 godziny zagłosować. Nie ukrywam , że bardzo mi na tych głosach zależy :)) Miło by było znaleźć się w pierwszej trójce, bo o wygranej nawet nie marzę.
 
To jak mogę na Was liczyć???
 
 
Z góry dziękuję i będę dawała znać jak mi idzie :)
 
Uściski zostawiam i idę podlewać!
 
 
 

17 komentarzy:

  1. Oczywiscie kochana, ze mozesz na nas liczyc! Moj glosik oddany! Powodzonka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówisz i masz;) Fajnie że mówisz o tym szczerze i wprost;) Ja tak lubie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oczywiście, że zagłosuję na Ciebie Beti :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zagłosowane :)
    Życzę powodzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zagłosowane jako d-ugu :-) Czymam ciuki Betuś ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też zostałam zaproszona do konkursu, ale z braku czasu nie zdecydowałam się na udział. Mam nadzieję, że mój głos Ci pomoże czego szczerze Ci życzę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dzisiejszy oddałam:))) POWODZENIA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zagłosowałam, powodzenia:))))

    OdpowiedzUsuń
  9. miejsce w pierwszej 10 masz gwarantowane - śicznie u Ciebie na blogu! powodzenia i pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń