piątek, 1 stycznia 2016

POMIĘDZY ŚWIĘTAMI A NOWYM ROKIEM




WITAJCIE W NOWYM ROKU!


To był dobry czas...czas dla rodziny, złapania oddechu, nacieszenia się domem. Czas, który zbyt krótko trwał ale cieszę się z tego,co dane mi było. Od jutra wracam do rzeczywistości, do dnia powszedniego, tym czasem zapraszam was na kilka świątecznych kadrów.
Pewnie to ostatnie, bo ileż można o choince, zresztą i ta powoli się sypie  i zabiera zbyt wiele przestrzeni domowej.










Kolejne Święta za nami. Minęły tak szybko a przygotowań było co niemiara. Najważniejsze, że były udane, radosne i rodzinne. Mikołaj był hojny i nie marudził jak co roku. Zwykle mówię na niego świąteczny faszysta, bo jęczy i bręczy  :)))) W tym roku raczej mnie dopadło marudzenie i stękanie...na kolejki w sklepach, korki na mieście, agresję ludzi. Później totalnie się wyluzowałam i wpadłam w tak świąteczny nastrój, że nic nie mogło mi go zepsuć :)

Natomiast Sylwestra spędziliśmy w gronie rodzinnym, było wesoło i radośnie. Tak dobrze się bawiłam, że zapomniałam zrobić zdjęcia stołu, który nakryła moja córka, bo ja byłam w pracy do późna a później to już w ogóle poszło ekspresowo :)

Dziś natomiast czekała na mnie niespodzianka za oknem...ŚNIEG!!!
gęsto padający śnieg, który przykrył wszystko swoim białym puchem. Radości było mnóstwo, cieszyli się duzi i mali!
Mam nadzieję, że trochę ten śnieg poleży i zdążę się nim nacieszyć :)




Kochani,
w tym Nowym Roku życzę Wam wszystkiego najlepszego, aby Wasze marzenia te małe i duże się spełniły, byście smutki i łzy zostawili w poprzednim roku, no chyba, że to łzy szczęścia, to co innego. Życzę Wam zdrowia, bo jak ono jest, to jest wszystko inne i radości każdego nowego dnia.






Bye, bye!!












25 komentarzy:

  1. Beti...
    Serdeczności wszelkich w Nowym Roczku :):):)
    Ubawiłaś mnie tym faszystą ;)
    A śniegu zazdroszczę...gdzie to tyle na padało ???
    U nas raczej...pokruszyło śniegiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszyscy mężczyźni podchodzą z takim optymizmem do Świąt jak my kobiety. Dla nich to ślęczenie przy stole i wydatki przez wielkie W.
      Oj napadało i cały czas pada w Poznaniu i okolicach :))) Właśnie szykuję się na długi spacer z psiakiem

      Usuń
  2. Beti Kochana, piękne życzenia nam złożyłaś ... szczególnie te smutki i łzy z 2015, a kysz! Wszystkiego czego nam życzysz i ja Tobie życzę! Pięknie świętowaliście!

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak zawsze u Ciebie piękne dekoracje...masz wielki talent do dekoracji wnętrz ale o tym pisałam już nie raz.Beatko dziękuję Ci za ten wpis u mnie na blogu i pamięć,myślałam,że jak mnie tu nie ma to wszyscy o mnie zapomnieli a okazuje się,że to nieprawda....ku mojej radosci.Bardzo wiele to dla mnie znaczy....bardzo.Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za życzenia. Cieszę się, że jesteś taka radosna i pełna szczęścia.
    U nas ciągle cos nie tak, w świeta palił się stroik , a własciwie mech pod świecami. Podlewając choinke namiętnie zalałam parkiet, deski powyginały sie i ciągle patrzę na to co się stało i nerw mną szarpie. Ech, ciągle coś, ale najważniejsze czuję się wypoczęta, zrelaksowana. Miałam czas na nudę, na chwile sam na sam kiedy mąż zabierał dzieci. Odpoczęłam. I mielismy pierwszy raz wolną chatę !!!, po sylwestrze, dzieci sprzedane do babć, pierwszy poranek bez dzieci w domu, także jest super !!!
    Sciskam ciepło i życzę spełnienia marzeń i zdrówka , bo bez niego wszystko inne nie ma sensu :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Beti, tobie też wszystkiego Najlepszego!!!!! Kadry są cudowne!!! Śnieg:)))) czy może być piękniejsza niespodzianka? Szkoda ze nie zrobiłaś zdjeć tego stołu, ciekawa jestem co tam córcia ma po mamusi;))))) mocno ściskam i całuje !!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Samych wspaniałych i niezapomnianych chwil w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  7. W Nowym Roku życzę samych radosnych chwil , wspaniałych pomysłów i zrealizowanych marzeń :-). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Święta są wspaniałe i szybko mijają-niestety. Cieszę się, że i u Ciebie było radośnie i pięknie. Mnie się udało kupić prezenty dużo wcześniej, mąż też nauczony doświadczeniem z zeszłego roku kupił przed czasem, tylko synek biegał po sklepach w ostatniej chwili :)Ja nie zrealizowałam planu, bo nie zrobiłam domku z piernika i wielu innych rzeczy, ale może nadrobię następnym razem. Podeślij mi trochę tego śniegu! U mnie mróz i słońce.
    Buziaki-D.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dekoracje z szyszek i to białych.... Takie jak miałam zrobić w tym roku i nie zdążyłam... i jeszcze pod kloszem. Czy może być coś piękniejszego>????

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego Najlepszego w Nowym Roku! :-)

    Pozdrawiam,
    www.kosmetykiani.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziś to moja pierwsza wizyta u Ciebie:) Bardzo się cieszę, że tu trafiłam.
    Z okazji Nowego Roku życzę samych radosnych i szczęśliwych dni.
    Pozdrawiam i zapraszam do Małego Szpicherka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wzajemnie kochana:) Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku. Ja tak kocham choinkę, że nasza jeszcze postoi

    OdpowiedzUsuń
  15. :-) Zazdroszczę śniegu bo u mnie tylko -16 bez białego puchu ale jak widać wszystkiego mieć nie można:-) Kochana życzę całej Twojej rodzince wszystkiego NAJ w Nowym Roku oby dobry humor Cię nie opuszczał i uśmiech nie schodził a Twej twarzy. Takich ludzików jak Ty to jak na lekarstwo! Tak trzymaj kobietko. Buziaaaaaki

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale piękne skrzydełka!
    Wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kochane bardzo Wam, dziękuję za wszystkie życzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Beatko samych szczęśliwych chwil na ten rok Ci życzę♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie u Ciebie, jak ja uwielbiam te wszystkie świąteczne dekoracje!:) Dla Ciebie również wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku, samych spełnionych marzeń:) Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  20. Tobie również Kochanie wszystkiego co najlepsze! ❤❤❤ Dom świąteczny wygląda pięknie! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego co najlepsze :)) Miłości, zdrowia, uśmiechu i poczucia spełnienia i zawsze bliskich, życzliwych osób wokół siebie :) Gorące uściski :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witam! Świetny blog.:-) Mam pytanie gdzie można kupić takie futerko białe które jest na krześle??
    Ala

    OdpowiedzUsuń