czwartek, 11 lutego 2016

CO ROBI WARIATKA NA URLOPIE? NA PEWNO NIE ODPOCZYWA!


DOBRY WIECZÓR!

Dzisiejszy post miał być o półce ale jak to u mnie bywa plany zmieniają się w zastraszającym tempie.
Od poniedziałku jestem na urlopie, dodam, że wypoczynkowym, taaaa, ale że ciężko mi było wysiedzieć na tyłku, to wpadłam na genialny plan, że pomaluję sufit w łazience. Poszło szybko i sprawnie więc wnętrzarska wariatka szybko zaczęła sobie szukać kolejnego zajęcia. Pojechałam do Leroya Merlin, tak połazić,popatrzeć co się dzieje i nie wytrzymałam. No kurka nie dałam rady!
Kupiłam trzy rolki tapety, białą farbę i z uśmiechem szydercy pojechałam do domu. A tam się zaczęło. Drabina, pędzel, później klej i tapeta. Wojowałam dwa dni a efekty oceńcie same.
Miało być jaśniej, świeżo i przede wszystkim czysto. Szara ściana była ładna ale brudne ślady przy włącznikach nie dodawały jej uroku i skopane ściany od butów również.
Bałam się trochę czy kratka na wszystkich ścianach nie wyjdzie " babcinie " ale wydaje mi się, że jest ok. W każdym razie jest inaczej i powiem nieskromnie, że mi się podoba, rodzince też :)






Nawet kolor drzwi wydaje mi się jakiś ładniejszy i tak nie razi po oczach a może mi się tylko tak wydaje?








Na pewno muszę wymienić lustro, bo obecne dostało jakieś maziaje na sobie ale jeszcze nie wiem na jakie. Przez chwile miałam wizję, by kupić lustro STOCKHOLM  z ikei : 



zamiast tego obrazka nad komodą ale nie będę się widziała cała ; ) a w miejsce gdzie wisi teraz lustro nie wejdzie, bo jest wąsko. I czekam aż mi coś do głowy wpadnie, choć to podoba mi się niemiłosiernie i dręczy mnie myślami :)
I to tyle na ten czas, teraz pora odpocząć, bo wszystkie mięśnie mnie bolą od skakania po drabinie.


Spokojnego wieczoru dziewczyny!






63 komentarze:

  1. Ślicznie wygląda ta kraciasta tapeta. Przywodzi mi na myśl wnętrze pięknego pudełeczka :)) Super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój przedpokój wielkością też przypomina pudełeczko :)

      Usuń
  2. Kobieta na urlopie to sobie zawsze zajęcie znajdzie:D Fajna odmiana, założę się, że jak już połknęłaś bakcyla tapetowania, to teraz podobne zmiany będą często u Ciebie gościć;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś zgadła, bo widziałam tapetę, która idealnie pasowałaby w salonie ale to nie prędzej niż kwiecień, maj. Musi być ciepło, żeby wywietrzyć po malowaniu :)

      Usuń
  3. Ty szalona kobieto ;))) Tapeta fajna, chociaz ja wole biale sciany ;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ja wolę białe ściany ale akurat w przedpokoju to u mnie po miesiącu by trzeba było malować :/

      Usuń
  4. No i fajnie...(jak w pewnej reklamie). Cudownie wygląda ta tapeta, całość na piątkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A no fajnie :) To bardzo się cieszę, że podzielasz moje zdanie :))))

      Usuń
  5. Ale ty jesteś szybka, dopiero co kupiłaś tapetę!!!!! Ale tapeta jest SUPER!!!! Bardzo mi sie podoba!!! Aż strach pomyśleć co potrafisz zrobić jak coś zaplanujesz !;))))) masz rację odnowa przedpokoju a szczególnie przy wejściu daje super rezultaty, choć nie jest to łatwe bo to takie trochę niewdzięczne pomieszczenie. Ale fajnie ci wyszło, teraz poodpoczywaj! A ile masz tego urlopu? Buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo ja szybka dziewczyna jestem hihi Nie lubię jak coś czeka, bo ja muszę mieć już i teraz. Z tymi planami u mnie to różnie bywa ale staram się je realizować w szybkim tempie. Urlop powoli dobiega końca i w poniedziałek do pracy idę a tak mi się nieee chceeee Żeby tak można było chodzić wtedy kiedy się zechce haha Zapewne szybko bym nie poszła, tym bardziej, że pogoda do bani i przypomina jesienną aurę.
      Ściskam

      Usuń
    2. A myślałam że to ja jestem szybka;) ale ty to torpeda jesteś!!!! Poniedziałki to z reguły są złe na wszystko ale głowa do góry, będzie dobrze ( jak będziesz wracała z pracy to kup coś drobnego do domu na poprawę nastroju, ale absolutnie nic słodkiego:)))))))))))pa

      Usuń
  6. Szalona kobieto !!!!! Miałaś leżeć i pachnieć a nie skakać po drabi nie !!! Ale powiem Ci, że tapeta śliczna, bardzo fajnie wyglądają te delikatne krateczki !!!! Przepieknie, i powiem Ci , brawo, bo wiem jak sie umęczyłaś a wyszło równiutko i ślicznie !!!! Brawo , Kochana za pracę i efekt. Co do drzwi to maluj i się nie zastanawiaj, albo tą tapetą oklejaj !!! Ja bym listwy nakleiła drewniane aby szlachetniej drzwi wyglądały i pomalowała na biało. Co do lustra, to nie znałam, nie wiem nawet jaki jego rozmiar. A jakby te szafki przestawić i powiesic lustro nad niższą szafką, byłoby niżej a i od strony wieszaków torebkę można postawić. Coś kiedys pamiętam przestawiałaś i tak chyba lepiej było, sama nie wiem.
    Tak czy siak chyle głowę za kawał super roboty. Teraz odpoczywaj !!!!! Wyszło świetnie !!!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No miałam ale nie wyszło, zresztą kto to mówi haha ;P W domu zawsze coś się wykombinuje i zawsze jest coś do zrobienia. Jeśli chodzi o drzwi to przynajmniej na razie zostaną takie jakie są, myslałam bardziej i listwach przypodłogowych białych, takich wysokich ale w tym tygodniu limit prac wyczerpałam, zresztą nie wiem czy obędzie się bez skuwania tych "listew z płytek" Wolałabym je zakryć, bo bałaganu by nie było. Muszę też dopieścić łazienkę i dokupić wreszcie te lampy ale na ten miesiąc limit wydatków wyczerpany :(

      Usuń
    2. Ja tam dzisiaj młodego z tatusiem odprawiłam o siódmej na wypad na jakieś targi /3godz. od domu/, starsza dostała wczoraj tableta więc od 7 sie od niego nie odrywała a ja w spanko, spałam do 10, łał ! jestem wyspana, teraz w laptopiku i zaraz nadrabiam , sprzątanie niestety czeka, odkurzanie i mycie podłóg, potem jakaś zupka, szybkie zakupy po prezent, bo młody idzie jutro na urodziny, Milenę na scholę do kościoła, obiad .... itp, ale jestem wypoczęta i rześka. Listwy mówisz, super, oj ja patrzeć na swoje nie moge i na te ciemne drzwi ale niestety nie ma szans na zmiany. Ale oby większych problemów nie było, o widzisz jakie masz plany a ja jakoś obsiadłam , ja zasiadam do maszyny do szycia, ciągnie mnie , bo juz dawno nie szyłam, będą lale i skunks dla synka , hi hi hi, miłej soboty KOchana :)

      Usuń
  7. Muszę przyznać, że kraciasta tapeta mnie oczarowała! Mogę zamieszkać w tym cudownym przedpokoju??? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem co moja rodzinka na to ale jasne, zapraszam :)))

      Usuń
  8. Super ta krateczka!! Rewelacyjnie wygląda. Może ja coś takiego w kuchni położę? to jest myśl :)
    Odpoczywać w ruchu też można, nie?
    Uściski :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam, bo bardzo fajnie się kładzie i nie wychodzą pęcherze :)

      Usuń
  9. brawo!!!! pięknie się zrobiło :-)
    ja to zazwyczaj na urlopie choruje!!!! grrrr
    u mnie też remontowo tylko że remont trwa 1.5 msc a końca nie widać :/ jakoś tak się nie "klei"

    pozdrawiam ciepło:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście choróbska omijają nas od jakiegoś czasu ale Tobie zdrówka życzę, nie tylko na urlopie :) Półtora miesiąca remontu to musi być coś bardzo poważnego :)

      Usuń
  10. Wyszło pięknie - przynajmniej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie urlopowanie na dobre wyszło Twoim czterem kątom i w brew pozorom Tobie samej- zobacz wzmocniłaś mięśnie przez trening na drabinie :D Prace remontowe podczas urlopu- są domenom polaków :) Kratka wyszła cudownie, nie jest za bardzo babcina... a z lustrem poczekaj, nie śpiesz się, niech same do Ciebie zawoła "juchuuu, będę świetnie pasować do Twojego domu ", a tak na poważnie zastanawiałaś się nad niebanalną ramą np. kupioną w antykwariacie i osadzeniem w niej lustra przez szklarza? :D Ja tak robię . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że wyszło i mnie i kątom dobrze ale nie sądziłam, że będę miała takie zakwasy. O niektórych mięśniach nawet nie wiedziałam, ze są hihi Lustro musi poczekać ponieważ nie wiem do końca co chcę i gdzie ma wisieć. Przez chwilę przyszedł mi do głowy pomysł z samą ramą ale u mnie taki miks wszystkiego, że obawiam się, że ta rama tylko większego"bałaganu" narobi. Nic na siłę, czekam na znak :))

      Usuń
  12. No i pięknie wyszło, szybka z Ciebie kobitka, ale ja też tak mam, od planów do realizacji jest tylko chwilka :)Pozdrawiam ciepło, teraz spokojnie możesz leżeć i pachnieć podziwiając piękny przedpokój :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Podsyciłaś moją chęć posiadania tapety, nawet przez chwilę zastanawiałam się nad taką jak masz Ty, jednak mnie tak do tej kratki ciągnęło :) Póki co jestem zadowolona, bo nawet przy pochmurnej pogodzie przedpokój wydaje się jasny.

      Usuń
  13. Najważniejsze to wypoczywać tak, jak się lubi. Jedni wolą biernie drudzy wolą czynnie. U mnie przedpokój i kuchnia do malowania. Fajnie Ci wyszło to tapetowanie :)
    Pozdrawiam cieplutko-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć którą opcję wypoczynku wolę, po prostu chęć zrobienia czegoś nowego w domu jest silniejsza i nawet gdybym padała po pracy na przysłowiowy pysk, to i tak bym robiła. Efekt końcowy jest zawsze ekscytujący :)))

      Usuń
  14. Mnie się podoba :) Ja bym drzwi okleiła ta sama tapetą. Zawsze można zerwać i wyczyścić. Swoje przemalowałam ale to już na stałe wiec trzeba być pewnym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez chwilę myślałam o tym ale nie wiem czy nie przedobrzę z ilością tej kratki. I tak uważam, że mogłoby być jej ciut mniej. Twoje drzwi Lillu są piękne ale nie wiem czy mam tyle odwagi :)

      Usuń
  15. o jaka supr tapetka ,orginalnie jest,ladnie i co jeszcze jest na plus nie tak jak na wszystkich blogach sie widzi biale albo szare sciany,tylko bardziej kreatywnie:P
    super robota Beti:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana! Bardzo się cieszę, że wpadłaś i jeszcze taka opinia :)))

      Usuń
  16. Bardzo elegancko i na pewno nie staromodnie. Lustro piękne! Tez na nie długo chorowałam. No i zbliżone kolorem do drzwi :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi no trochę kolor podobny :) ale fakty, jest piękne w swej prostocie a w zasadzie okrągłości :)

      Usuń
  17. No proszę, szybka akcja i od razu sukces :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam, u mnie również ta sama tapeta, ale za to w małym pokoju i jedynie na jednej ścianie. Troszkę się bałam takiej ilości kratki w niewielkim pokoju. Za to u Ciebie wyszło pięknie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się bałam ale nie żałuję, bo podoba mi się :)

      Usuń
  19. Prześliczna ta tapeta! Taka delikatna. Idealnie wygląda:-)
    Pozdrawiam Szalona Kobieto!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem nieskromnie, że nawet się nie spodziewałam, że tak ładnie wyjdzie. Brałam pod uwagę, że trzeba będzie zrywać i malować trzy ściany :)

      Usuń
  20. Beti, bardzo na plus! Jak Ci kratki za dużo to strzel sobie lamperię białą z desek (bajecznie prosta sprawa) :-), a drzwi - przemaluj na biało, odwagi! Przecież Ci jej nie brakuje :-).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lamperia miała być ale jak położyłam jedną całą ścianę to tak mi się spodobało, ze poszłam po całości :) Jak szaleć to szaleć ;P

      Usuń
    2. No i super. A lamperię do połowy ściany możesz też po całości i będzie ekstra-super :-).

      Usuń
  21. powaznie? za wasko a to lustro? szukalabym czegos podobnego. lustro ardzo by mi pasowalao w tym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wąsko jest w miejscu gdzie obecnie wisi lustro, bo niecałe 60 cm. Jak powieszę nad komodą, to nie będę się cała widziała!

      Usuń
  22. Dobry urlop to urlop niekoniecznie spędzony na plaży czy nicnierobieniu. Świetny pomysł, krateczka jest cudna ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, ze każdy wypoczywa jak lubi ale taka zupełna laba też by się przydała, zwłaszcza na plaży :D

      Usuń
  23. Ślicznie ci wyszło wariatko :)) Nie miała baba co robić - to sobie wymyśliła remont :) Ale kreatywny urlop jest o niebo lepszy i ciekawszy od takie spędzonego na d.... :) Ściskam mocno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym mojego męża słyszała haha :))) Tak szczerze, to teraz dopiero bym poszła na urlop ;P

      Usuń
  24. Prawdziwa wariatka z Ciebie:-) Wyszło super i wcale nie babcinie! Jak Ty żeś tą tapetę położyła, że wyszło tak cudnie??? Rozumiem, że z pomocą swego mężczyzny?:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, bo tego babcinego efektu się obawiałam. Jak, no jak? Smarujesz klejem i przykładasz do wzoru a męża mojego do tego nie mieszaj ;P On to zawsze na gotowe się zjawia :)

      Usuń
  25. I taki to urlop - kobieta sie napracuje w domu i niedlugo urlop sie skonczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się skończył ale co tam, warto było "poszaleć" :)

      Usuń
  26. Oszalałaś, ale efekty tej delirki są turbo mega!!! Jak mi się podoba!!! Ta kratka jest wypasiona i naprawdę wygląda bombowo!!! :))) Beti, mam wielką prośbę przy okazji-wpadnij do mnie- może zechcesz pomóc nam rozwinąć skrzydła ;) Reszta szczególików w ostatnim poście :))) Ściskam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki kochana, zawsze to coś innego niż szary i biały na ścianie, choć tapeta też biało-szara ;)

      Usuń
    2. Czyli jak zawsze- szaro-biały, szaro-białemu nie równy :D Mnie tam zachwyca! :D

      Usuń
  27. Ach ty kochana wariatko! Tak trzymaj, ja również tak mam tu mówię nie mam siły jestem zmęczona, a jak jeden dzień posiedzę tak zwyczajnie... to mnie nosi;) Krata świetna, czekam zatem na nowe lustro i kolejne zmiany:D
    Bzi!

    OdpowiedzUsuń
  28. Szaleństwa Wariatki na urlopie wychodzą PIĘKNIE. Świetna ta kratka, dodała lekkości i pazurka. SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  29. Tak...spokojnego wieczoru...i kto to mówi? ;)
    Wyszło super, idealna ta krateczka, nie za duża, nie za mała, w sam raz na taki przedpokój.
    Większa by zdominowała. Trafna decyzja + dobra robota = SUPER efekt !!!
    Pozdrowienia szalone zostawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Noo Kochana,
    ja tu podpatruje Cie od dluuugiego czasu, ale nigdy komentarza nie wstawialam; teraz jedak: ZARZADZILAS w 100%,wyglada super, " thumbs up all the way!!!!" Fantastycznie; kawal dobrej roboty!
    Pozdrawiam serdecznie i tworz...tworz, bo ja uwielbiam Cie podgladac :-P ,
    Belles

    OdpowiedzUsuń
  31. swietnie to wyglada....tapeta nadaje charakteru temu wnetrzu i jest pięknym tłem dla białych mebli....

    OdpowiedzUsuń