piątek, 20 maja 2016

MORSKIE KLIMATY

DZIEŃ DOBRY!

Wreszcie piątek, oj nie mogłam się go doczekać, zwłaszcza, że mam przedłużony weekend o dzisiejszy dzień i jutro jadę do rodziców w moje rodzinne strony :) Muszę Wam zrobić zdjęcia ich ogrodu, jest piękny!
Pogoda ostatnio kaprysi ale daję radę, bo innego wyjścia nie ma. Dziś myślałam, że znów nie będzie słońca, bo ranek przywitał mnie chmurami ale zlitowało się i jest!
Na tarasie klimat nadmorskiego domku sobie tworzę i w domu też mi się zachciało. Powiem więcej, opętały mnie te klimaty a wszystko przez Was dziewczyny!! Tak, tak, o Was mówię :)


Rzuciłam kilka poduch, kupiłam pled albo narzutę, jak kto woli, trochę muszelek, kamyczków itp. i jest fajnie :)













I jak myślicie, udało się czy tak średnio?
Zawsze to coś innego, coś nowego dla mnie, bo do tej pory trzymałam się raczej mojego black&white.
Zamarzyły mi się wiklinowe fotele BYHOLMA z ikei do stołu ale nie ma szans, bo mąż mnie z chaty wyrzuci, zwłaszcza, że nasze krzesła mają dwa lata? Dwa lata... to już czas na zmiany hihi ;)))



Czy Was też tak dziś głowa boli?? Wypiłam kawę, to mało na zawał nie zeszłam i ręce mi latały. Jakaś porażka z tym ciśnieniem!

No to co? Miłego weekendu kochani!!!
SŁOŃCA, SŁOŃCA I JESZCZE RAZ SŁOŃCA :)







29 komentarzy:

  1. Pięknie :) Udanego weekendu zatem na "starych" śmieciach :)
    Ja też jutro wyjezdzam.. :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Na lato jak znalazł :) Bardzo lubie morskie motywy :)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. U Ciebie cudnie jak zwykle .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały efekt, bardzo mi się podoba:) Buziaki, Aga

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam okropny ból głowy, teraz popijam herbatkę i odpoczywam:))) już coś widziałam na IG- te poduchy które też bardzo mi się podobają , taki efekt farbowania! Dojrzałam śliczny wazonik z różami:))) całość wyszła ci świetnie! Co mam ci powiedzieć , że z fotelami byłoby jeszcze lepiej?;)))) ale białe też są super, czuję że znowu się nudzisz i musisz coś zmienić. Zmień pokrowce na krzesła, ale tak jak mówię białe bardzo dobrze się komponują. Ściskam mocno!💙

    OdpowiedzUsuń
  6. Betuś bardzo się udało , jest pięknie :-) Miłego pobytu u rodziców i jak wrócisz to oby już słońce na Ciebie czekało - tego Ci życzę

    OdpowiedzUsuń
  7. Hi hi, miałam tak samo z tym ciśnieniem dzisiaj:-)
    A morski klimacik Ci wyszedł fantastycznie, jeszcze chwila i ja bakcyla złapię:-)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna, piękna sofa, pomysł z lustrem powiększającym pokój: wspaniały.
    Morskie klimaty w moim klimacie.
    Całość: mega!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super. Piękne wnętrze. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalejesz w tym swoim mieszkanku ;)))
    Uwielbiam to ombre na poduchach, idealne dekoracje na wakacje. Podobaja mi sie rowniez prawdziwe koralowce, ale one sa pod ochrona i w gre wchodzilby tylko taki z drugiej reki.
    Buzka

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne morskie akcenty, zrobiło się lżej i tak letnio już... Ja też coś wprowadzę pewnie :)
    Buziaki-D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam dziś dzień niemocy, z niewyspanie i z jakichś takich dziwnych, nie do końca znanych emocji (albo mój pms rozciąga się na pół cyklu i właśnie się zaczął :D). I kurde jeszcze się zagapiłam na Twoje białe meble i się wkurzam, że nie u mnie za ciemno, a zamiast przeznaczyć kasę na nowe gratu, kupiłam nowy... motocykl i bilety na kolejną podróż :D Ja się chyba nigdy nie rozstanę z tą czarno-brązową bestą z ikei :D Gdzie kupiłaś muszle?? No. To ściskam i już się nie rozpisuję :D

    OdpowiedzUsuń
  13. klimat nadmorkiego domu udało Ci się wprowadzić w 100 %...och chcemy juz lata....

    OdpowiedzUsuń
  14. I za sprawą paru dekoracji powiała morską bryzą :) Pięknie , sama jestem wielką fanką marynistycznego deko- w końcu jestem ze Świnoujścia. Pozdrawiam majowo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ślicznie! Kilka elementów i jest inaczej, zapachniało wakacjami:) Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie mogę się Kochana napatrzeć na sofę z konsolą i lustrem - genialnie to zaaranżowałaś <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj pięknie! I koralowca z Kika wyrwałaś :) te czarne zasłonki mega!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudownie zapiera dech, a nic nie pokazujesz takiego na IG?... Piękne dekoracje, te wszystkie tekstylne dodatki mnie zachwyciły. Bzi

    OdpowiedzUsuń
  19. witam, przepiękne wnętrze stylowe dodatki, mam pytanie o świeczniki białe wysokie na konsoli pod lustrem gdzie je Pani kupiła albo z jakieś firmy są. Marzę o takich:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za tyle miłych słów 😃Świeczniki kupiłam parę lat temu w sklepie Witeks. Proszę zobaczyć nz ich stronie internetowej.
      Pozdrawiam

      Usuń
  20. Piękne mieszkanie i świetne stylowe dodatki! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jak to się stało, że mnie tutaj nie było ?????!!!!! Przeoczyłam taki piękny wpis ????? To ostatnie zdjęcie jest przepiękne, wszystko do siebie pasuje idealnie !!! Skusiłas się na pledzik ?, ja też, buzia wielka Betuś !!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kocham morskie klimaty (aż chyba do przesady, ale co tam...hihi!;) )Podobają mi się u ciebie te poduszki na sofie, bardzo pod mój gust... ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna aranżacja w marynarskim stylu, poducha z marynarska boska, zapraszam w moje skromne progi http://hogata-filcowe-cudenka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Jest cudnie!!!:))) Aż czuć tą świeżość, tą morską bryzę w powietrzu... Wszystko tak idealnie wyważone, nie mama przepychu i przegięcia. Ślicznie Kochana :)) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo przytulnie i z klasą. Świetna kolorystyka i dodatki :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. No dwa lata to idealny czas na zmianę krzeseł :) Obyś tylko całego wystroju nie zmieniała, bo jest naprawdę ślicznie u Ciebie w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  27. piękne wnętrza:) zapraszam w niedzielę na urodzinowe link party do siebie :) będzie można się nimi pochwalić ;)
    http://speckled-fawn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń