poniedziałek, 29 sierpnia 2016

POCZTÓWKA Z WAKACJI


Uff, udało mi się jeszcze zamieścić ten post pod koniec wakacji. Tak szybko zleciały, że człowiek się nawet dobrze nimi nie nacieszył. No cóż, wszystko co dobre szybko się kończy.

W tym roku byliśmy w Niechorzu, w małej miejscowości w północno-zachodniej części Polski. 
Pogoda średnio nam dopisała ale nie powiem odpoczęłam, naładowałam baterie, zmieniłam klimat, nałykałam się jodu i co tam jeszcze złapać można nad morzem :)
Niestety nie zdążyłam się tylko opalić i jak blada tam pojechałam, tak blada wróciłam. 
Najważniejsze, że wyjazd się udał, prawda?
Poniżej kilka migawek z plaży :)






Pies był w swoim żywiole. Uwielbia się kąpać, niestety nie pod prysznicem a to czekało go po powrocie do domu ;P













Najbardziej brakuje mi gofrów. W sumie może i dobrze, że gofrów nie ma, bo musiałabym zmieniać wszystkie ubrania na większy rozmiar :))) Tylko mi nie mówcie, że kochanego ciała nigdy nie za wiele...może i tak ale nie chciałabym wyglądać jak wieloryb.





Żegnaj morze na rok...wrócę!


















19 komentarzy:

  1. Północne pejzaże są niepowtarzalne!!!! Uwielbiam patrzeć jak czworonogi radują się z pobytu nad morzem, jak one się cieszą!!! Czysta radość, nie mówię już o dzieciakach!!! Mam nadzieję że powrót do pracy był łagodny;))))) czyli do przodu Betuś do przodu, jakieś zmiany w domku?:)ściskam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety powrót był mega ciężki. Zawsze mówię, że po urlopie powinien być kolejny urlop by jakoś się nastroić i odpocząć hihi Mój pies ma bzika na punkcie wody, nie idzie go wyciągnąć, chociaż ostatnio tak się opił,że źle się to dla niego skończyło więc może się opamięta ;P

      Usuń
  2. Piękne wspomnienia, a z tą opalenizną to po prostu skóra twoja będzie zdrowsza i piękniejsza;) Pozdrawiam jeszcze wakacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Odrobina słońca jeszcze nikomu nie zaszkodziła ;P

      Usuń
  3. Niestety wszystko co dobre szybko się kończy ale zawsze można powtórzyć wypad nad morze :) Ja osobiście nie lubię naszego wybrzeża, ale najważniejsze, że Tobie się podobało! Śliczne fotki.
    Buziaki-D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykle jeździmy raz do roku więc jest to jakaś odmiana od mieszczańskiego życia :)

      Usuń
  4. jak ja kochaaaam morze! a te zdjęcia przypominają mi utraconą młodość. Jakem zachodniapomorzanka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja teeeeż!! Jeszcze wiele przed Tobą! :)

      Usuń
  5. A ja już się nie mogę doczekać postów z Twojego mieszkania. Ciekawe co nowego wymyślisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będą wkrótce ale niestety żadnej rewolucji nie ma ;)

      Usuń
  6. Urocze fotki!!! Czasami myślę, że mam ogromnie szczęście, że mieszkam 16 km od morza :) Kilka minut jazdy samochodem i jestem na plaży :) pięknie jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też właściwie bez opalenizny wróciłam znad morza, ale zupełnie mi to nie przeszkadza. Woda była cieplutka, bez upałów, bez tłumów - idealnie. A tą latarnię od drugiej strony widziałam z plaży każdego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Boskie fotki! Pierwsza do ramki! Tak to jest w naszym kraju, że mamy wszystko góry, jeziora i morze tylko problem z pogodą - jak loteria:-) no cóż za to nawdychałaś się jodu i objadłaś pysznymi goframi:-) Mi w tym roku wakacje zleciały nie wiem kiedy:-) W ogóle nie wypoczęłam a tu jesień za pasem:-) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne zdjęcia:) Uwielbiam spacery brzegiem polskiego morza. Niestety z południa Polski mamy daleko i dawno nie byłam, z dzieciakami jeździmy w drugą stronę bo niedużo dalej, a pogoda pewna i mogą się wyszaleć w morzu. Może kiedyś uda się wyrwać choć na kilka dni. Pozdrawiam:)
    ps. śliczna torba i koc:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też tego lata zaliczyłam morze i chociaż pogoda też jakoś nie dopisała ale spacery po plaży i tak były cudowne. Pozdrawiam i zapraszam do mnie :-).

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale pięknie, ja już tak dawno nad morzem nie byłam...
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak uroczo!
    Wyjątkowo ciekawy blog, chciałabym, aby znalazł się na liście najlepszych blogów o wystroju wnętrz! Zapraszam na stronę http://dekordia.pl/najlepsze_blogi/, gdzie można pobierać odznakę Blogu na medal :)


    OdpowiedzUsuń