niedziela, 1 kwietnia 2012

NIEDZIELNA NIESPODZIANKA

                                                               Halooooo!!!
Jak spaliście?? Ja bardzo dobrze. Już dawno tak dobrze i długo nie spałam.Pewnie pospałabym dłużej,gdyby nie Summer,który położył swój pysk na mojej ręce i cichutko wzdychał." Halo paniusiu,ja chciałbym wyjść na dwór!!" Otworzyłam jedno oko i doszłam do wniosku,że nie mam ochoty wstawać. Chciałam obudzić mojego M. ale jego nie było.No tak,przecież on w pracy...O zgrozo,trzeba ruszyć leniwy tyłek :))
Ale co tam wstawanie. Gdy otworzyłam rolety uwierzyć nie mogłam. 

                                                   ŚNIEG!!!PADA ŚNIEG!!
Lekko nie było wystawić nos w tą pogodę. Ale jak mus to mus.

Wczoraj przytargałam ze spaceru gałązki a dziś mam białe drzewko :)))





Teraz pora wypić kawkę i zabrać się za obiadek.



Życzę Wam miłej niedzieli i jak najmniej padającego śniegu.
Za tydzień ma być lepiej...ponoć :))

Beti

3 komentarze:

  1. U mnie ma śnieżyć jutro, tymczasem słońce daje czadu tak, że się nie da wytrzymać! :) Piękny wazon z kwiatuszkami i ta latarnia - cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Słońca u mnie jak na lekarstwo :(
    Wazon też mi się podoba,dostałam go od mamy :))ale bardzo dziękuję :)Natomiast latarnia to jeden z moich niekontrolowanych zakupów. Poszłam po jedzonko do sklepu a przytargałam latarnię i tak się cieszyłam,że o zakupach zapomniałam hihi Ot taka ze mnie wariatka :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super Ci mama zrobiła prezent w takim razie :) A takie niekontrolowane zakupy podobno są najlepsze :)

      Co do pogody.. u mnie zapowiadali śnieg, a na niebie ani jednej chmurki i słońce świeci, aż miło :)
      Buziaki

      Usuń