niedziela, 15 kwietnia 2012

KUCHNIA


Witajcie.
Jak się macie dziewczyny,wyspałyście się? Mam nadzieję,że ten niedzielny poranek spędzacie na luzie,bez stresu...

No ale do rzeczy! Obiecałam Wam wczoraj,że pokażę moją kuchnię...w zasadzie aneks kuchenny, odziedziczony po poprzednich właścicielach.Nie jest to szczyt moich marzeń ale widziałam gorsze ;P
Nie wiem czy to widać ale meble mają kolor bladożółty,taki trochę wyblakły...
Kuchnia nie jest duża i co najgorsze wciąż brakuje mi w niej miejsca na kolejne gadżety,które nagminnie znoszę ze sklepu...to chyba już choroba...ale głośno tego nie mówię hihi :))))





Zdaję sobie sprawę z tego,że mam nie małą wystawkę na meblach ale najkrócej mówiąc,nie mam gdzie tego upchnąć.
Marzą mi się nowe meble,jak pewnie milionom kobiet na całym świecie ale finanse na to nie pozwalają.
Chciałabym białe mebelki z praktyczną,pojemną wyspą...ale jak to mówią,jak się nie ma co się lubi,to się... bla,bla...bla...







Stół to prawdziwe centrum dowodzenia.To przy nim piszę do Was,tu jemy posiłki,gramy w gry planszowe,pracujemy...Bardzo go lubię,choć nie ukrywam,że rozkładany byłby bardziej praktyczny i wygodny podczas imprez rodzinnych :)

I to na tyle z mojej mini kuchni...Pozdrawiam Was serdecznie i cieszcie się z wolnej,leniwej niedzieli :))
Beti

5 komentarzy:

  1. Ty to nazywasz "mini kuchnią"??? W porównaniu do mojej jest ogromna i ma mnóstwo szafek! Przede wszystkim jest jasna, a ja takie bardzo lubię. Moja to dopiero ciemnia! :( ciemno szare szafki, a raczej szafeczki... ble.. szkoda pisać na ten temat. Na Twoim miejscu nie planowałabym zmian! Jest na prawdę ładnie :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na zmiany pewnie jeszcze długo poczekam i tak sobie myślę,że chyba przemaluję fronty na biało :D

      Czekam na Twoją kuchnię...bo ciemna też ma swój urok,tylko trzeba to podkreślić odpowiednio dodatkami :)

      Usuń
  2. Miłe przyjemne wnętrze:)i wcale nie mini:)pozdrawiam....:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie Ty się podziewasz Moja Droga? :)
    Wracaj tu szybciutko!
    Buziak!

    OdpowiedzUsuń